Geen spijt. Ik was 19, we hadden 3 maanden 'verkering', hij is mijn grote liefde, en ondertussen zijn we getrouwd, geëmigreerd en hebben we een prachtige dochter
Ik keek ook al naar die optie: "Ik ben nog maagd? Op ZP? Kom nou even!" Maar er heeft daadwerkelijk iemand op gestemd
Misschien zo'n jonkie die heel besmuikt dit soort sites leest ? (Zoals ik vroeger als kleuter de hele leesmap mee de WC in sleepte zodat ik zonder commentaar de 'Rits' kon lezen.. )
Ik heb trouwens de bovenste gestemd: ja, want het was tegen mijn zin. de eerste keer vrijwillig was verder alleen maar pijnlijk. En eng. Misschien wat te snel.
Ik heb er achteraf wel spijt van. Ik was veel te jong en de jongen te oud. Geen gevoelens en lekker was het ook niet.
Ja, de eerste keer was tegen mijn zin. En ook achteraf had ik spijt, dat ik geen 'nee' durfde te zeggen. Ik voelde me zo vies en had pijn, bah. Het was dan wel mijn vriendje, en die relatie heeft echt nog wel een tijd geduurd, maar ik was meer een gebruiksvoorwerp. En daar heb ik wel spijt van. Het ging ook heel snel, na een paar dagen dat we "samen" waren, wou hij al, heb dat met moeite nog af kunnen houden tot 2 weken. Ik kan het niet meer terugdraaien en heb het er ook niet (meer) moeilijk mee. Maar ik hoop dat ik mijn kinderen toch kan leren dat ze echt moeten wachten tot ze iemand hebben waar ze heel erg dol op zijn!
Geen spijt van de eerste keer die was met mijn huidige vriend! Nu al 7 jaar samen e dalijk 2 kindjes verder
Achteraf had ik het liever niet met hem gedaan. 3 weken later was de relatie over en hij moest alles aan de grote klok hangen waardoor ik het niet als echt fijn heb ervaren, achteraf had ik dus liever gewacht tot ik mijn man ontmoet had @maagd; Misschien iemand die wel een kinderwens heeft, meeleest maar nog wacht tot na het huwelijk? Of een lesbienne met een kinderwens?
Spijt is een te groot woord, maar om nou te zeggen romantisch of zo was.. of dat ik het over zou doen.. hmmm misschien toch een heel klein beetje spijt?
Spijt gevoelens heb ik ergens wel.Hij was een stuk ouder en na 3 maanden relatie heb ik hem gedumpt. Hij was echt een opdringerige sukkel bleek na een aantal maanden.Zijn ouders waren boos-teleurgesteld als ik niet mee kwam eten op zondag.....tja,dat werd echt te heet onder mijn voeten.Was 16 jaar en helemaal daar niet mee bezig. Mijn 2e liefde vind ik een vele male leukere herinnering dan nummer 1.
Geen spijt! Het was superspannend, was enorm nerveus, hij net zo En het is mijn man geworden! Na die eerste keer hebben we het nog 6 keer gedaan die week, dat zegt wel iets over het plezier dat we hadden, hihi.
Ik heb er geen spijt van. Het was mijn eerste echte grote liefde en ik die van hem. We waren allebei nog maagd en hebben samen alles ontdekt. We zijn bijna 8 jaar samen geweest.
Waarom vinden sommigen het zo gek dat er hier ook maagden zijn, dat kan toch? En nee, ik ben het niet, al was het wel een latertje. Geen spijt van, maar vond er ook geen reet aan
Hahaha ZO herkenbaar! Was niet mijn eerste... was er zelfs niet mee naar bed geweest geloof ik. Maar ik herken het he-le-maal! Kan ook een tante zijn. Of iemand die met kinderen werkt. Of iemand die verloofd is en wacht tot de huwelijksnacht, maar nu al wel weet dat ze dan meteen zwanger wil worden. Alles is mogelijk in deze wereld