Overigens wel spijt gehad van mijn (ehm....weet niet meer hoeveelste keer hoor) zoveelste keer, was de vierde met wie ik het deed en hij bleek totaal niet verliefd op me te zijn...voelde me erg vies daarna.
Ik ben nog maagd. Grapje! Ja, ik heb achteraf gezien spijt van mijn eerste keer. Ik ben nooit verliefd op die jongen geweest, maar was gewoon erg blij toen dat ik een vriendje had. En ik was zelf heel erg met seks bezig, dus wilde ik ook weleens weten hoe het was om het te doen. Voor hem was het ook de eerste keer, en dat was te merken ook.. De 2e keer ging iets beter, maar het ging voor geen meter.
Nee, ik heb er geen spijt van. Ik was zó stapelgek op die jongen, dat ik het als ik teruggezapt werd in de tijd, zo weer zou doen. Achteraf vind ik ons wel een stelletje achterlijke dummies, maar ach ja, ik kan er wel om lachen. Enne.. oefening baart kunst?
Nee geen spijt. Achteraf had ik het misschien anders willen doen maar ach. Ben ook 5 jaar met die jongen samen geweest...
Ik heb er absoluut spijt van, ik was véél te jong en hij was véél te oud voor mij, laten we zeggen dat ik minderjarig was en hij 21+. Het was niet tegen m'n zin, dat niet, maar had meteen na de daad enorme spijt en wilde meteen naar huis, daar aangekomen ben ik onder de douche gaan huilen. De 'verliefdheid' van mijn kant was ook meteen over! Ik walgde van hem, dus ik heb hem sindsdien ontweken. Tja.. wat zal ik zeggen, jong en naïef (?)
Nee ik heb geen spijt. Het was mijn eerste keer en die van hem ook. We waren heel verliefd (mijn eerste grote liefde). Het ging allemaal heel leuk en lief dus zeker geen spijt.