"Home" aan de voorkant van het huis, bij het raam. En in onze slaapkamer hangt "I love you not only for who you are, but for what I am, when I am with you" Ik hou echt van teksten in huis! gezellig
In de schuur hangt er een, die heb ik voor m'n man z'n verjaardag gekocht; Ben je eindelijk jarig, Krijg je zo'n K.ut tegeltje Verder heb ik wel een ingelijste tekst, die heb ik de nacht nadat Siem is overleden geschreven op de familie app. M'n schoonbroer heeft dat laten uitprinten en inlijsten. En op de schemerlamp staat een tekst, two souls one hearth.
Nope. Vind het ook niet zo mooi. Wel een sticker bij zoontje op zijn kamer boven de deur:"Always kiss me goodnight". Verder een hartje met "lieve kleine" op zijn kamer. Was een kraamkado. En een piepklein metalen plaatje met "welcome" aan de binnenkant van de voordeur. Ook een kado. De tekst hiervan in nauwelijks leesbaar. Weggooien vind ik niet netjes.
Ja ik heb er 1 op de kamer van dochter. Gekregen van mijn man en vind hem persoonlijk heel mooi. Btw deze van internet afgeplukt hij is wel anders qua lettertype en geen voetjes geloof ik.
Borden met teksten niet, maar wel zoiets: Bekijk bijlage 479039 Met foto's maar ook af en toe een (vinden wij) mooie tekst.
hahah neeeee!! Ik vind ze vreselijk!! Zag laatst wel een andere leuke, beetje tegenovergestelde van die zoetsappige dingen die iedereen heeft, die vond ik dan wel weer leuk
Nope! Ik vind die dingen vreselijk... Mijn neef en zijn vriendin hebben overal teksten, word daar heel onrustig van.
Ik heb ze wel, maar eerlijk gezegd gekocht omdat het goed bij mijn interieur past .. Weet eigenlijk niet eens wat er precies op staat
Hier in de straat heeft iemand op de deur hangen met daarop iets van: "Welkom bij hotel MAMA " Sorry, maar ik zou echt heel boos worden als mijn man of kind mij een hotel zou noemen.
Hier alleen een tekst ( op een A-4 formaat) uit een tijdschrift. " it is true that money doesn't buy happiness, but it does buy chocolate which is kind of the same thing". Hier verder op in de straat heeft iemand met hele grote letters de tekst " spank me" voor het raam gezet. ik vraag me echt al dagen af waarom je dat voor je raam zet.
Wij hebben dat niet. Wij hebben enkel in de gang bij de voordeur een heel klein schilderijtje met een Koran recitatie. Die hebben wij van mijn schoonouders gehad en is bedoeld om 'kwade ogen' buiten te houden. Overal waar ik kom zie ik overigens ook niet van dit soort borden wat hier in het topic staat haha
Hahaha, yep ik heb ze ook . Boven de deur, Don't worry be happy (dan moet ik altijd aan een reclame van vroeger denken met een lijnentrekker erin, prachtig vond ik die). Een metalen plaatje met Take pride in how far you have come and have faith in how far you can go. Een kussentje met een tekst van Ramses Shaffy (zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder). Cheesy, ja absoluut. Maar ik vind het leuk
Een zelfgemaakte 'pluk de dag' in de huiskamer, ik ben er erg trots op Is mijn favoriete tekst. Komt een paar keer terug in mijn huis. Heb ook nog de Loesje tekst: pluk de dag voor je in een vaas eindigt. En Carpe Diem op mijn arm in tatoeagevorm.