Heb jij tekstborden in huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eliza78, 30 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Dit bord hangt hier ook in de woonkamer. Wel bij een andere vloer :)

2. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Grappig dat veel mensen het meuk vinden en het toch veel verkocht wordt. ;)

Hier staat alleen nog een spreukbord op de wc. Ik had er nog eentje, maar die heb ik een halfjaar geleden verbannen naar de kringloop. Het is wel weer geweest dat spul. Net zoals twee identieke vaasjes, twee identieke bloempotten met dito planten en twee identieke kaarsenhouders naast elkaar in de vensterbank.

Trouwens tellen letterslingers ook mee? O en ik heb nog wel een leuke poster, staat wel een tekst op, maar die ga ik nog zeker ophangen. Maar goed posters zullen in dit kader ook wel niet 'mogen'. De houten letters die het woord 'home', 'love' enzo vormen wil ik niet in huis hebben. Weet toch zelf wel dat ik thuis ben.

3. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ik woon bij het strand en heb een klein bordje Life is better by the beach
    En nog eentje in de badkamer ook iets met het strand en wat schelpjes erbij. Weet ook ff niet wat er op staat haha. Meer decoratie en ze zijn klein op steigerhout. :) staat gewoon leuk

Aaah wacht nu weet ik het weer. The beach is my happy place.

En dat klopt ook :D

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ja, omdat ze ook echt omschrijven hoe wij de dingen zien. Uiteraard zijn dat lang niet alle teksten, maar sommige teksten sluiten zo perfect aan, dat wij die wel wilden plaatsen. Eentje met family rules (woonkamer), eentje met home is were the heart is (gang) en een tegeltje van mijn man zijn oma over de keuken en in de keuken (is echt een oude >50jaar).

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Oh ik heb ook nog de letters in hout HOPE.
    Voor mij wel belangrijk, ze staan vlakbij het hoekje van mijn overleden dochtertje. Vind het mooi, vlak bij haar aan de muur. Betekent ook echt wat voor mij.

Haar naam hebben we ook in kleine witte letters.

Ook heb ik samen met iemand die heel creatief en kunstig is, twee houten plankjes gemaakt met haar voetafdrukjes, haar naam, en een tekst uit de bijbel, die ik mooi voor haar vond (aangepaste tekst van wat eigenlijk het geboortekaartje had moeten worden, maar nu tevens overlijdenskaartje werd). Zie onderschrift.

Eigenlijk best veel "woorden" in huis ;).

6. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Nee ik hou zelf niet van dat soort dingen.

7. Luja

Luja Niet meer actief

Hahaha fantastisch:D beste van het hele topic

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik heb er een op een onopvallenden plaats staan puur voor onszelf.

Een vlinder van liefde weggevlogen heel zacht. Je bent nu de mooiste ster en straalt dag en nacht.

9. Luja

Luja Niet meer actief

Sh*t nu ik erover nadenk, ik heb ook een tekst.
    Hij stond al op de slaapkamermuur en die is in een apart kleurtje geverfd. De tekst was wel oke dus ik had geen zin om door die tekst alles te gaan overschilderen.

' Herinner je gister
    Droom over morgen
    Maar leef vandaag '

Niet mijn ding. Maar nog net aan acceptabel :p

10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Heb ooit een mooi houten bord gekregen met 9 love rules. Staat wel leuk maar kijk er niet veel naar. En in de gang hangt home sweet home. Vind het zelf eigenlijk ook niet zo leuk maar als het niet te veel is kan staat het best leuk. Ooit als wij een koophuis kopen gooi ik al mijn meuk er uit en wil ik een stijl hebben.

11. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Haha, ik ken het boordje, vind het altijd vreselijk als ik het zie!

12. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Soms vind ik ze wel leuk, zoals van diegene hier die er 1 had die matched met de vloer. Ook die van kleertjes uit, pyjamaatje aan vind ik leuk. Maar liever zie ik dan zoiets als van Florina. Ik hou van de mogelijkheid om te wisselen. Wat ik vandaag een leuke tekst vind, vind ik morgen niet meer zo leuk.
    Ik heb overigens 1 bordje in huis gehad van een vriendin toen ik zwanger was van de oudste. Iets met goed moms have dirty kitchens. Vind hem wel leuk, maar hoeft van mij geen vaste plek in huis te hebben. In mn vorige huis had ik een leuk plekje voor een klein bordje dus daar wisselde ik er 2: when nothing goes right, go left. En chocolate is the anwser, no mather what the question is.
    Oh en op omze studeerkamer hebben we een muur met souveniers van vakanties, met name amerika en canada, o.a. Bordjes met afbeeldingen en daar hangen 2 bordjes met teksten tussen. De 1 is 'warning, no trespassing. Violators will be shot, survivors wil be shot again.' De ander weet ik even niet meer.

13. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Ja in de hal hangt er: a home without a dog is just a house. En in de zetel durft er soms wel een kussen liggen met spreuk.

14. Issie

Issie Actief lid

16 mrt 2015
    324
    93
    28
    Nee mijn vriend is daar echt allergisch voor, ik vind het wel jammer want vind het wel leuk.

15. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Nee ik hou daar echt niet van! Ik heb geen bord nodig die mijn verteld dat ik home ben ofzo.....

16. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ik heb boven op de overloop de tekst "enjoy the little things, one day you look back and realize they were the big things" waar nog een foto van m'n dochter onder komt.

Beneden heb ik een klein plateau waar op staat enjoy the good times, twee vazen met grow your Dreams like flowers en home is not a place, its a feeling.

Geen grote dingen; maar wel een aantal teksten die voor mij iets betekenen.

17. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb me er vandaag schuldig aan gemaakt..

Bijgevoegde bestanden:

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh we hebben ook nog een bordje met de regels van de honden haha.

Heel passend gezien sommige mensen onwijs zeuren en zeiken over een paar haartjes.

Daar staat op dat zij hier wonen bla bla en als je geen haren op je broek wilt je niet op de bank moet gaan zitten enzo. Ik vind m tof. En iedereen kijkt er naar. Mijn dieren zijn onwijs belangrijk. En als iemand ze niet wil ben je letterlijk niet welkom. Dit bordje zegt dat met een grapje :D

19. rums

rums Niet meer actief

Nee, en ook nooit gehad. Tis inmiddels ook wel op zijn retour.

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wij hebben naast een kastje waar van vriend zijn werk dingen in staan (herdenkingen, foto's oefeningen, uitzendingen etc.) Op a4 formaat;

"Military Wife's Prayer"

Give me greatness of heart to see,
    the difference between duty and his love for me.

Give me understanding so that I may know,
    when duty calls him, he must go.

Give me a task to do each day,
    to fill the time when he’s away.

When he’s in a foreign land,
    keep him safe in your loving hand.

And when duty is in the field,
    please protect him and be his shield.

And Lord, when his deployment seems so long,
    please stay with me and keep me strong.

Deel Deze Pagina