Indalen hoef je niet altijd te voelen. Ik voelde het doordat ik wat steken kreeg in schaambot, hoofdzakelijk bij lopen.
Ik voel steeds steken en een drukkend gevoel in mijn vagina, een beetje een schrijnenend gevoel. En ik moet dan ook heel vaak plassen. Het voelt soms ook een beetje alsof meneer door mijn plasbuis naar buiten wil kruipen, auwie. Overigens voel ik dit al een aantal weken, de laatste dagen elke middag.
Je hoeft het inderdaad niet te voelen, maar ik had ook last van steken bij mijn schaambot. Bij het lopen hat ik soms het gevoel dat ze eruit wilde! Nu heb ik er trouwens helemaal geen last meer van omdat ze helemaal ingedaald is en "vast" ligt. Mijn schaambot is nu wel wat pijnlijk, vooral bij het opstaan, maar dat komt natuurlijk omdat de kleine steeds zwaarder wordt
ik had van die vlugge kleine steekjes in mijn vagina zeg maar maar ik wist niet dat die van het indalen kwamen. dat vertelde mijn v.kundige bij de controle. doet geen pijn vind ik dan het is alleen irritant als je ff een wandeling maakt en dan zo een steek voelt.