Als eerste genieten van ons kleine meisje natuurlijk, daarna zo snel als mogelijk mijn oude figuur terug zien te krijgen... zorgen dat ik er niet als een slons bij ga lopen als ik moeder ben, dus geen joggingbroek, slippers met witte sokken en uitgegroeid ongewassen haar! En vooral ook heel gauw, liefst de zelfde dag, een wit pistoletje met filet american, peper, zout en uitjes......... wat heb ik dat gemist zeg..
@ jojo: MOEST JE DAT NOU DOEN?? jeetjeeee wat heb ik daar een onzettende trek in zeg!! filet americain met uitjes en een wit pistoletje..peper oowwwwwwww en dan een ijskoude red bull erbij.
Jammie....filet americain! Maar ook; broodje rosbief, een heerlijk biefstukje en een goed glas rose of rode wijn (of 2)! En daarna wat kilootjes kwijt.....
Hier ook gezonder leven. Goed gezond eten, veel bewegen.. Ben nu 20 kilo aangekomen, die moeten er wel weer af. Het liefst nog 5 kilo extra. Ook wil ik graag iets consequenter (of hoe je dat ook schrijft) worden met bepaalde dingen. Moet toch een goed voorbeeld worden he haha.
hai hier ook, genieten van het kleien wondertje maar ook zo snel mogelijk mijn oude gewicht van 48 KG terug (zou moeten lukken, ben tot nog toe maar 8 a 9 bijgekomen) verder heb ik een lijstje opgesteld met wat ik graag nog wil doen en daar ga ik me ook aan houden! (zoals bepaalde reizen, bepaalde sporten, enzov) xxx
mijn voornemens: dat de bv nu goed gaat lopen (vorige keer hebben ze me meisje meten flesje gedaan en kreeg dr neit meer aangelegd zelfsm et alle hulp van dien) deze kilos kwijt dat zijn dr straks vast weer 20 en dan nog minstens 10 extra liefst meer. een heerlijk glaasje wijn heb ik ook mega zin in net als die bieftsuk en gerookte zalm jammie jammie. en genieten naturlijk net als de rst. van ons gezinnetje. ooh en neit te vergeten zorgen dat niemand hier wat te kort komt in de liefde ook de hondjesn iet dus weer vaker met de fietsen en spelen.
Aaaaaaaah dat heb ik ook zoo erg gemist..!!! Zodra ik ben bevallen wil ik meteen een wit pistoletje met filet american.!!! (kwijl kwijl)
Als ik ga bevallen en mijn man moet naar huis komen, mag hij eerst langs de winkel rijden om een italiaanse bol en een grote bak filet american te halen! Heerlijk, wat heb ik daar al weken een trek in zeg!
Zo en bedankt! Lig ik weer de hele nacht te dromen van al dat voedsel dat ik zoooooooo lekker vind en niet mag!
30 kilo afvallen!! d.m.v meer bewegen en gezonder eten wat ik voorheen niet deed en nu wel steeds meer leer.....en bovenal GENIETEN van mn gezinnetje....
Hahaha, die broodjes filet américain klinken me als muziek in de oren, maar ik heb mijn man al laten beloven dat hij met een frozen margarita naast het ziekenhuisbed moet staan om me te motiveren snel te bevallen. (Hehehe, onzin natuurlijk, maar soms heb ik zo'n zin in een lekkere cocktail...) En ik heb altijd gezegd dat ik tijdens mijn zwangerschapsverlof mijn eerste bestseller ga schrijven, dus daar moet ik inmiddels maar eens aan beginnen. Ik ben nu twee weken vroeger met verlof gestuurd, dus aan het werk met mij!