Heb jij vrienden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweedeopkomst, 11 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

heb jij vrienden?

1. Ja

2. Nee gelukkig niet

3. Nee jammer genoeg niet

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik ben eigenlijk wel tevreden:)

-4 goede vriendinnen waar ik regelmatig mee afspreek
    -nog een ander meidengroepje (totaal met zijn 5-en) waar we eens in de 2 á 3 maanden uit eten gaan/dagje weg shoppen of feestje
    - 2 vriendenstellen
    - mijn man heeft 2 vrienden
    -de liefste zus en een leuke schoonzus
    - leuke buren

2. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Ja, gelukkig wel! Zou niet weten wat ik zonder mn vriendinnen en vrienden zou moeten!
    Wij waren altijd een hele grote en best wel hechte vriendengroep. Vanaf ons 15e/16e al. Waarin ook heel veel relaties zijn ontstaan. (Waaronder ook mijn man en ik)
    Maar in de afgelopen 3 jaar zijn er een paar relaties stuk gelopen waardoor de vriendengroep wat uit elkaar is gevallen :( erg jammer.. Vooral het stukje samen zijn met zn allen, mannen en vrouwen.
    Dat is nu vaak apart..
    Maar goed. Met 6 meiden zijn we heel hecht en daarnaast zijn er nog 5 die er af en toe bij zijn..
    En met mn man samen zijn we met nog 2 andere stelletjes heel hecht. (De vrouwen daarvan zitten ook in het "hechte vriendinnengroepje)

3. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Nee helaas niet, ik heb wel 1 "vriendin" maar we zijn zo erg uit elkaar aan het groeien. Zij heeft net pas een nieuwe relatie en is alleen maar bij hem en wij zijn bezig met ons eerste kindje. De laatste paar maanden komt het alleen maar van mijn kant af waardoor ik op dit moment ook niks meer laat horen.

Ik heb wel behoefte aan vriendinnen om gezellig dingen te doen omdat mijn vriend niet alles wil doen wat ik leuk vind (Lees: winkelen of de sauna) dus als iemand zin heeft om een keer wat te doen in omgeving Amsterdam, lijkt me gezellig ;)

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ja zo bedoelde ik het ook. Was niet om iemand tegen het hoofd te stoten. Maar zoals jij het verteld zijn je zusjes goede vriendinnen toch? :)

5. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb vrienden. Moet eerlijk toegeven dat nadat ik verhuist was naar Engeland dat ik veel Hollandse vrienden ben verloren en heb er nu...2-3 over? Het duurde ook een tijdje voordat ik echt goede vrienden had in Engeland maar nu wel en daar ben ik heel blij om

6. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Iemands zei over Veel energie in vriendschappen steken en er aan het eind van de rit weinig voor terug te krijgen.
    Dat gebeurde hier ook met veel "vriendschappen" en uiteindelijk heb ik de beslissing genomen om alleen contacten te onderhouden die mij energie opleveren. Dat werd even eenzaam. Want had op dat moment eigenlijk alleen mijn beste vriendin nog. Want met de beslissing alleen contacten te onderhouden die energie opleverden heb ik gezegd Ik bel voorlopig niemand en want Tot ik wat hoor.
    Toen bleef een vriendin over. Verder vriendschappen die eigenlijk van mijn man zijn kant. Maar uiteindelijk heeft deze "Het moet mij energie geven voorwaarde" er wel voor gezorgd dat ik meer en betere vriendschappen heb. Begrijp me niet verkeerd een vriend helpen kan ook energie opleveren, dus het is niet dat ik alleen wil nemen, maar ik moet er over het algemeen een fijn relaxed, ontplooid gevoel bij krijgen.

7. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Nee helaas... Mijn vriendinnen hebben mij heel erg teleurgesteld sinds ik een kind heb.. Geen begrip voor dat ik niet mee wil stappen en het na 8 maanden nog niet aan durfde om een nacht van huis weg te gaan. Claimen dat ik geen interesse in hen heb getoond de afgelopen maanden terwijl ik ook niks van hen heb gehoord. Het zit me heel erg dwars en ik vind het echt zo erg maar blijkbaar is de vriendschap weinig waard geweest als het niet tegen zo'n stootje kan.

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ja gelukkig wel! Ik heb 3 goeie vriendinnen en een paar goeie bevriende stellen, kennissen en leuk contact met moeders van school en in de buurt.

9. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    #89 meis23, 13 apr 2015
    Laatst bewerkt: 13 apr 2015
    Helaas weinig vrienden hier..1 goede vriendin waar ik mee afspreek, maar merk helaas steeds meer afstand. Zij heeft al 15 jaar een relatie en nu pas een 'echt' huis gekocht..Een vriend van mn man daar zn vrouw van heb ik sinds kort ook contact mee, zij hebben net een baby gekregen.. M'n man had voor mij een hele vriendengroep... Toevallig gaat hij aankomende week met 3 vrienden van vroeger eten en poolen..

Toen wij elkaar net lekker kennen was/werd 1 van onze beide ouders ernstig ziek en waren we daar druk mee. Contacten waren toen niet meer echt aan de orde..2 jaar later kregen we ons eerste kind.. Ik blijf het jammer vinden en wie weet onstaan er wel nieuwe contacten. Ik ben absoluut niet op zoek ofzo, maar het wereldje is wel kleiner dan ik heb gewild.

Wel leuk oppervlakkig contact met een paar moeders op school, of in de speeltuin is heb ik ook altijd aanspraak. Maar het zou gewoon zo fijn zijn als je af en en toe alleen of met zn 2( als je een bevriend stel hebt) om zomaar eens langs te gaan..

10. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ja gelukkig wel. 2 hele goede vriendinnen en 1 goede vriend. Verder veel contact met 1 van m'n nichtjes. Zou niet weten wat ik zonder m'n vrienden moest. Lijkt me erg saai.

11. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Ik woon in Amsterdam dus je mag me een pb doen hoor ben al moeder van een zoontje van 1 jaar ;)

12. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Ik heb paar goeie vriendinnen en echt een beste vriendin!! paar moeders/Kennissen waar ik mee afspreek om te zemmen of wat anders te doen!! Mijn vriend heeft twee goeie vrienden!! Het is al druk genoeg met werk/Kids :p

13. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier eigenlijk geen vriendinnen meer. Weinig mensen om me af te spreken. Dus ik ben soms best alleen...
    Ik weet ook niet goed hoe ik eruit moet komen.
    Als ik ga verhuizen extra me best doen om mensen te leren kennen

Deel Deze Pagina