Heb jij (vroeger) weleens de kindertelefoon gebeld?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 6 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik ook :roflmao: Kreeg 5 gulden (!) per week :p En af en toe een extraatje van opa en oma :oops:

Zxcvb vindt dit leuk.
  2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.277
    25.747
    113
    Voornamelijk open vragen stellen, bv ‘wat vind je daarvan?’, ‘waarom mag je geen cupcakes meer van mama?’, ‘Waarom hebben jullie cupcakes’, ‘Wat heb je tegen mama gezegd?’, ‘Hoe reageerde mama?’, ‘Hoeveel cupcakes mag je normaal gesproken’? etc. Reageren op wat ze zegt en daarop aansluiten, en waarschijnlijk ook even vragen hoe oud ze is, want meestal hoor je wel of een kind heel jong is en dan is het handig om dat zeker te weten, zodat je daar beter op aan kan sluiten.
    En ik vroeg vaak ook wat ze van mij wilden: willen ze het gewoon even kwijt, zoeken ze een oplossing, etc.

cosdy, Sophy, femkes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Oh nee ik durfde dat echt niet.
    Wel vaak gedreigd te bellen als ik me zin niet kreeg van mijn ouders.
    Maar die wisten toch wel dat ik het niet durfde dus die wenste me altijd succes :roflmao:

4. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.170
    3.818
    113
    Nee. Ik heb bellen altijd eng gevonden.

Ik heb wel vrijwilligerswerk gedaan bij Het luisterend oog, daar kon iedereen die wilde chatten. En daar kwamen ook kinderen/mensen langs waarbij je vermoedde dat ze grapjes uithaalde maar dat gaf niks, je bent er voor iedereen. Hooguit dat je zo'n gesprek wat eerder afrondde als het druk was.

Deel Deze Pagina