Het zijn natuurlijk wel vertekende cijfers. De vrouwen die het gedaan hebben zullen eerder op zo'n titel klikken dan vrouwen die het niet boeit.
Nee maar zou 't wel eens willen proberen. Moet dan alleen wel echt een knappe zijn en ben nogal kieskeurig op dat vlak (en dan moet zij al willen ook hahaha) (voor de rest wel ontzettend hetero trouwens)
Ja, 5 keer, allemaal voor de lol, en er zit niks achter(zelfs paar jaar geleden op mijn verjaardag nog, maar dat kwam ook meer door t warme weer, t lauwe bier etc haha, mn vriend vond t wel leuk op zijn schoot haha). Maar nee moet niks van vrouwen hebben.
Ik denk dat wanneer je een poll zou starten: "wie heeft er met een vrouw gezoend en deed dit niet voor de lol/om interessant te doen/om mannen op te winden" je heel andere cijfers zou krijgen eerlijk gezegd.
Ja. Ik heb zelfs een periode gedacht lesbisch te zijn. Totdat ik mijn man tegenkwam Ik denk absoluut dat ik ook een relatie met een vrouw zou kunnen hebben. Je zou me biseksueel kunnen noemen, maar zo noem ik het zelf liever niet. Ik ben gelukkig getrouwd met een hele lieve man. Heb een prachtige zoon en de tweede is op komst. Maar mocht het ooit over gaan tussen mijn man en mij (wat uiteraard niet de bedoeling is) dan zou ik inderdaad wel verliefd kunnen worden op een vrouw.
Tijdens mijn stap/studie/feest periode heel vaak. Vooral met carnaval! Altijd voor de lol idd en als we veel gedronken hadden haha!