Heb jij wel eens iets gewonnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Magnolia29, 17 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.402
    3.953
    113
    noord holland
    Vroeger als kind nog wel eens wat, bijboorbeeld een cd van Gloria Estefan, een frisbee, een radio in de vorm van een grote negerzoen, dat soort dingen. Bij de bingo won ik ook wel eens :D. Ook heb ik als puber eens een meet&greet met een soap-acteur gewonnen bij een roddelblad.
    Als volwassene heb ik een keer 1 minuut gratis winkelen gewonnen door een poster van de vernieuwde supermarkt voor te raam te hangen, toen heb ik mijn man laten hollen :roflmao:.
     
    Zeebra, owly en einad vinden dit leuk.
  2. ZeroZero

    ZeroZero Niet meer actief

    Bij mijn oudste een paar keer winacties van Wij jonge ouders gewonnen: nijntje servies, auto-activityding etc.
    Voor de jongste bij de plaatselijke Jumbo met een foto van hem verkleed als Bobbie tickets voor een meet and greet met Ernst en Bobbie gewonnen en tickets voor hun show.
     
  3. Esther2901

    Esther2901 Fanatiek lid

    3 jul 2014
    1.198
    903
    113
    Ik heb eens een chocolade gewonnen en €10,- tegoed bij Social Deal.
    En een sportpakket (tas, bidon en handdoek) van de sportschool door te voorspellen dat NL niet zou scoren tijdens een wedstrijd van het afgelopen EK.
     
  4. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.197
    2.836
    113
    Een activity tafel via wij jonge ouders.
     
  5. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Als kind vaak kleurwedstrijden, waaronder 3 x 4 vrijkaartjes v Slagharen. Mijn dochter wint ook heel vaak met kleurplaten.

    Nu een keer 2 kaartjes ve musical. Weet niet meer welke. Ook een keer 4 kaarten voor attractiepark Hellendoorn! Dat was wel de leukste prijs denk ik.
     
  6. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Maar wat een superleuke prijs! Ik kan me voorstellen dat je heel blij was haha.
     
  7. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.523
    4.381
    113
    Een Harman/Kardon geluidsset van 999,00. Enorm veel parfums, speelgoed, cadeaubonnen, vrijkaartjes (via fb acties, zónder zielige verhalen)! 3 kratten bier bij Jumbo hier in het dorp :roflmao:, laatst nog een Jan Linders productenbox twv 50,00… :thumup:
     
    Zeebra vindt dit leuk.
  8. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Een ballonvaart
    Lunch voor 2
    Grote chocolade paashaas
    Diner twv van €50,-
    Cocosbollen
    Fotoshoot
    Pizza’s


    En het beste van allemaal….een gigantische pot augurken :roflmao:
     
    Kleintjuh85, Zuul, owly en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Een kleurwedstrijd als kind.
    En toen ik 16 was op de radio en kon een wintersportreis winnen naar val d'isere.... als ik had geweten dat dat in Frankrijk lag (was nog niet zo populair toen).
    Later wel nog in val d'isere geweest maar op eigen kosten haha.

    Verder heb ik ook wel eens een rechtzaak gewonnen en nog nooit een bezwaarprocedure verloren
     
    TotalBella vindt dit leuk.
  10. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    De horror :eek: Nooit meer stiekem snoepen zonder dat de kinderen het horen. :roflmao:
     
    Zeebra, Zuul, Saartje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Jottie

    Jottie Fanatiek lid

    17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Een keer de hoofdprijs van een speelgoedwinkel.
    Ik moest een slagzin afmaken.
    Ik heb toen een super luxe baby schommelstoel gewonnen, helaas paste dochter daar toen al niet meer in.
    Wel gebruikt bij de 2e
     
    Zeebra vindt dit leuk.
  12. wiedeltje

    wiedeltje Fanatiek lid

    2 apr 2012
    1.134
    1.466
    113
    Wat leuk dit. Hoe meer ik lees hoe meer er in mij opkomt.
    Toen ik 14 was een prijsje met een foto. Dat was een tegoedbon bij een fotowinkel.
    Een fiets, een hapjespan, en een inklapbare picknickbank hij een bonnetjesactie. Ik denk dat daar weinig mensen aan mee doen ofzo. Ik won daar zo vaak mee. Tegenwoordig doe ik online boodschappen en doe ik dus niet meer mee aan die acties.
    Met een puzzel bij een beurs de hoofdprijs. Een tegoedbon van 1500€ bij een tuinmeubelzaak.
    Een loopfietsje, een jaarabonnement op muziek bij een puzzel van een tijdschrift.

    Ik vergeet misschien wel wat.
    Die like en deelacties doe ik niet aan mee. Daar vind ik echt niks aan en meestal gaat dat niet eerlijk.
     
  13. MB2

    MB2 Actief lid

    13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Bijna 2 jaar terug een grote doos lego friends voor mijn dochter (die een week later geboren werd:D) bij de plaatselijke AH. Je moest je kassabon in een ton doen.
    Een tijdje terug een haakpatroon voor het maken van een sleutelhanger.
    Een paar jaar geleden wonnen we een heel mooi schilderij van een vos.
     
  14. NORAH1979

    NORAH1979 Fanatiek lid

    18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Toen had ik nog geen kinderen...:)
     
  15. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.484
    8.332
    113
    Ooit vroeger met een kleurwedstrijd een tekenset. :cool: :roflmao:

    En volgens mij eens iets met de plaatselijke kerstboomverbranding, maar geen idee meer wat. En later van een kledingmerk waar ik regelmatig kleding van kocht een jurkje voor de oudste en via een speelgoedwinkel een set Super Sand. Dat was het geloof ik wel. :D
     
  16. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Een pak (zwart wit gestreept) voor mijn oudste dochter.
    Handgemaakte legging voor jongste dochter.
    Dure shampoo.
    Scheercreme en lotion van Australian bodycare (via de Etos)
    Gratis pizza van Domino's met de slogan: Rookworst zonder R is ook worst. (Dat was toen ze die boerenkoolpizza hadden een paar jaar geleden :roflmao:)
     
    Lumihiutale vindt dit leuk.
  17. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Ik heb een keer iets gewonnen met een fotowedstrijd op de basisschool, weet niet meer wat de prijs was:|
    En bij een zorgverzekeraar voor jongeren kon je €500 winnen als je het origineelst beschreef wat voor themafeest je daarmee ging geven. Ik had een idee aangeleverd voor een pink party, en die €500 daar dus ook voor gekregen. Superleuk:)
    En recent nog een keer 4 aardbeiengebakjes van de plaatselijke supermarkt:roflmao:
     
  18. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.950
    8.763
    113
    #58 owly, 17 sep 2021
    Laatst bewerkt: 17 sep 2021
    Rolokit, die wou ik als kind zo graag hebben! Nooit gehad trouwens.
     
    NORAH1979 vindt dit leuk.
  19. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.950
    8.763
    113
    Liep vast en zo had ik mijn bericht dubbel:oops:
     
  20. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.436
    4.342
    113
    Vrouw
    Als kind:
    - een enorme pot met Chupa Chups lollies bij een tekenwedstrijd
    - een step in een loterij op school (was ik zooo blij mee!)

    Als volwassene:
    - 100 euro in een kroeg (je kreeg bij elk drankje een lot, laten we het erop houden dat ik veel drankjes had gekocht haha)
    - een laptop in mijn studententijd, erg welkom!
    - een meet en greet met een popband
    - een aantal dure, zeldzame planten via Instagram (zonder zielig verhaal). Op een gegeven moment had ik er 2 in 1 week gewonnen. Toen begon ik het gênant te vinden en heb ik niet meer meegedaan.

    Leuk topic!
     

Deel Deze Pagina