Heb jij wel eens iets ontvangen van een bedrijf na een klacht over product??

Discussie in 'De lounge' gestart door anastasia, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Daar ben ik benieuwd naar.

Ik hoor af ent oe wel eens van mensen die een gratis product hebben ontvangen nadat ze een klacht hadden ingediend. Ik geloof daar eigenlijk niet zo in.
    Dus ik was benieuwd of iemand hier wel eens een klacht heeft ingediend , en waar en of er een compensatie is gegeven voor het product ?
    Ben nieuwsgierig!!

2. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    ja, bonnen van HAK toen ik telefonisch meldde dat er een insect in mijn boontjes zat

Oh en van Pringles bonnen voor 5 bussen omdat de bus die ik gekocht had maar half gevuld was.

3. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik had een klacht ingediend bij Unox. Had zo'n soep-in-zak gekocht, tomatensoep. Smaakte naar plastic.
    Heb een pakket toegestuurd gekregen met een nieuwe soep-in-zak, blik knakworsten, en hamburgers van unox.

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ik heb dat van het zomer een keer gedaan. Toen aten we spinazie a la creme van Iglo (van die diepvriesblokjes).
    Zaten er 3 gele lieveheersbeestjes ertussen toen ik zat te eten:$

Heb een mail gestuurd en kreeg een irischeque toegestuurd van 5 euro:)

Maar eet geen spinazie weer van iglo brrrrrrr

5. Wilma1978

Wilma1978 Actief lid

27 dec 2009
    249
    0
    0
    Ik heb tot tweemaal toe een klacht ingediend bij Difrax. Bij mijn zoon en mijn dochter heb ik hun S-Flessen gebruikt, bij mijn zoon was ik er ook helemaal tevreden over.
    Mijn dochtertje heeft in het begin de kleine fles gehad, samen met een 1-2-3 speen, met draairing, die ze heel vaak vacuum zuigde. Deze eerste fles ging steeds meer lekken vanuit het ventiel, van een paar druppels was het uiteindelijk zo erg dat het eruit stroomde, er zat toen een gat in het ventiel. Ik heb toen gebeld met Difrax en een nieuw ventiel opgestuurd gekregen.
    Daarna heb ik een grotere fles gekocht (eigenlijk gekregen van opa en oma;)) en er weer een 1-2-3 speen met draairing (waar de speen in zit die je op de fles draait). Deze ring lekte heel erg, de melk kwam er in straaltjes door heen omdat hij er niet goed op bevestigd kon worden. Dus nogmaals gebeld met Difrax. Toen heb ik een nieuwe fles toegestuurd gekregen, samen met een knuffeltje.
    Het ventiel en de fles die ik toegestuurd heb gekregen zijn eigenlijk gewoon de vervanging van een product wat ik heb gekocht en niet goed was. Het knuffeltje was wel extra, maar meer een compensatie voor de ellende die ik ermee heb gehad (een kleintje die onnodig huilde omdat de fles niet werkte).

Verder heb ik gebeld met nutrilon. Een aantal maanden geleden was er een probleem met de bevoorrading van babyvoeding in de winkels. Mijn meisje had nutrilon omneo nodig en ik probeerde er altijd een of twee extra pakken van in huis te hebben. Tijdens de dagelijkse boodschappen was het me al opgevallen dat er geen omneo 1 (ook geen standaard 1) in de winkel(s) te vinden was. Op het moment dat ik hoorde van de problemen met opkopen van de voeding was ik al aan mijn laatste pak toe. Ik heb toen aan mijn moeder gevraagd om in de stad waar zij woonde te kijken voor de voeding, maar daar was ook geen omneo 1 te vinden. Nog een keer naar de plaatselijke supermarkt gebeld, maar daar was er ook niets binnen en ze verwachtten het voorlopig ook niet.
    Ik heb toen naar Nutrilon gebeld (bijna in paniek, het laatste pak was al aangebroken) en heb mijn probleem voorgelegd. Ze hebben toen een pak omneo naar mij verzonden die ik op tijd binnen gekregen. Gelukkig vond ik bij de etos en kruidvat nog een paar pakken omneo (had er toen vier op voorraad) dus de paniek was al over, maar ik had er niet aan moeten denken om zonder te zitten.

Zowel Difrax als Nutrilon hebben in ieder geval een uitstekende service, echt mijn complimenten. Maar als je flesvoeding geeft aan baby, dan zijn de flessen en voeding natuurlijk wel het allerbelangrijkste, vooral als ze het hardstikke goed doen op die twee dingen. Luiers, kleertjes en speeltjes kan je vervangen door een ander merk, zonder dat je baby er iets van merkt, maar voeding en flessen niet (speentjes ook niet trouwens).

Het ligt denk ik wel heel erg aan het soort product waar je een klacht over indient. Etenswaren of babybenodigdheden zijn natuurlijk producten die je niet meer zal gaan kopen als je alleen maar slechte producten treft, terwijl je deze toch wekelijks nodig hebt. En het moet natuurlijk wel een echte klacht zijn, slechte kwaliteit oid, een klacht om iets wat anders smaakt dan je gewend bent van een ander merk is van een andere orde en daar zullen ze ook niet veel aan doen.

Ik heb trouwens ook meerdere malen een klacht ingediend bij de telegraaf in verband met de bezorging en nabezorging van de krant (ging om een proefabonnement van acht weken:$). Hier heb ik nooit meer iets van gehoord (ja, medewerkers die bellen om een nieuw abonnement aan te smeren, zoals gisteren weer gebeurde :x).

6. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik heb een keer een klacht gestuurd naar het Kruidvat (via hun site) over hun eigenmerk luiers. Van het hele pak plakte de rechter strip niet. Eerlijk vermeld dat het pak wel bruikbaar was, door de linkerstrip over de rechter te plakken.
    Na een week of 2 kreeg ik een grote doos, met 2 pakken luiers en een retourenvelope met de vraag of ik 2 luiers uit het foute pak wilde opsturen.. Geweldige service dus!

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb een keer een klacht ingediend over m&m's, er zat een klein spinnetje in een zak.
    Een paar weken later kreeg ik een grote doos met M&M's erin!

Verder een keer een klacht ingediend bij roosvicee.
    Na opening kreeg ik soms echt heel erg moeilijk de dop open.
    Kreeg toen 3 flessen, als dank voor de klacht.

En heb een keer een klacht ingediend over kruidvat luiers.
    In één pak ging 3x van een luier de sluitstrip er vanaf, kreeg toen 2 nieuwe pakken.

Dus ja...klagen loont :D

8. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik heb een keer een steentje in mijn japanse mix gehad,
    bijna mijn kiezen op stukgebeten.
    kreeg toen een boekenbon van 5 euro en een retourenvelop of ik het steentje naar hun wou sturen.

is wel netjes natuurlijk, maar als ik echt mijn kiezen had stukgebeten, had ik deze 5 euro natuurlijk niet genoeg gevonden.

9. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Heb een keer een blik mislukte Unox knakworstjes geopend, die mijn kids niet wilden eten omdat ze er zo raar uitzagen. Ook ik kreeg een zak soep, zak met 2 hamburgers en knakworstjes toegestuurd.
    En ik heb een keer een klacht naar Difrax gestuurd over een anti lekbeker die superlek was. Kreeg 2 nieuwe bekers toegestuurd.

10. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    De Pepsi smaakte hier een keer maar citroen! Dus terug gestuurd en kreeg 7,50 retour.

Friso bloemkool potje was heel raar van kleur( leek beschimmeld) toen kregen we een heel pakket opgestuurd!

Een keer cornflakes terug gestuurd die helemaal aangebrand waren toe kreeg ik 2 nieuwe pakken!

Van hak was een keer de rode kool geschift toen kregen we een doos met allemaal hak produkten

Mijn man is altijd van de mailtjes:) als hij niet tevreden is stuurt hij gewoon een klacht( ik gooi het meestal gewoon weg!)

maar het is dus wel zo dat als je ( een gegronde) klacht indiend dat je soms wat terug krijgt!

11. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ik heb eens een mail gestuurd naar koopmans omdat er zwarte kleine beestejes in de pannenkoek mix zat.
    Na een aantal weken kreeg ik een groot pakket met allerlei producten van koopmans.
    ook zat er netjes een brief bij.
    dit was niet mijn bedoeling maar vond het wel netjes.

12. Renaat

Renaat Actief lid

20 nov 2008
    119
    0
    16
    Gelderland
    Bij de unox 1 x, kreeg toen ook hamburgers, soep en knakworsten.
    Pas nog een klacht ingediend bij de dr. Oetker, in een pak monchou taart zaten allemaal zwarte stukjes. Kreeg een brief terug dat het koolstof was en een week later had ik een pakket thuis met allemaal lekkere dingen.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    #13 lovewinnie, 11 feb 2011
    Laatst bewerkt: 11 feb 2011
    ik heb een keer z'n kant en klaar bordje gekocht van nestle. spaggeti was het. die vond mijn dochter zo lekker dat ik die zo nu en dan een keertje kocht, zie je net op zondag niks anders in huis en maak dat bordje warm. haal ik de toplaag eraf en zie ik dat er geen spaggetti in zit en alleen saus. echt geen enkel sliertje. dit zit er normaal wel in dus heb een foto gemaakt en die samen met een klacht opgestuurt (inc code en aakoopbon etc). kreeg toen een heel leuk pakket van nestle met een beertje, meen 4 maaltijdbakjes, knuffeltje, en nog 2 pyamapapjes.

verder dolce gusto. koop 2 dozen bij de albertheijn en bij bijde dozen miste 1 melkcupje. ik hun gemailt dat het zo wel erg dure koffie is (normaal ookmaar 8 kopjes voor 5,-) ok weer aankoopdatumerbij en productiecode en kreeg netjes 1 nieuwe doosje thuisgestuurt met een kaartje voor excuus.

pampers is kut service. had een pak waar echt de klittebandsluiting scheurde. niet een luier maar echt 1 op 3. in maat 5 is z'n pak dan al snel leeg en ook is het erg onhandig als het je laatste luier is in je luiertas en je dus mooi de lul bent als je weg bent (zoals ik dus had). mailde hun met de klacht en oke kreeg een sorry en ze zouden de 10 euro vergoeden. ik al me gegevens op gestuurt en krijg ik terug dat ik toch maar even moet bellen naar een 0900 nummer ipv de normale 0800 nummer. ja dan ben ik al snel weer 10 euro kwijt dus heb dat niet egdaan

14. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik heb het een keertje gehad met een pak roosvicee, daar zat een poppenarmpje in, toen heb ik gebeld en kreeg een doos met 8 of 10 pakken roosvicee thuis gestuuurd!

15. Sensea

Sensea Niet meer actief

1 keer een jaar of 10 geleden bij een pak koekjes van de aldi die niet goed dichtgesealed waren. die mensen waren zo blij met mijn klacht dat ik een volle doos koekjes terug heb gekregen. die nog eens veeeeeel lekkerder waren dan die uit de winkel. daarna is het helaas nooit meer gebeurd. tegenwoordig vindt men het blijkbaar normaal om een klant niet meer te bedanken of alleen met een briefje van 3 regels. de laatste keer was zowel triest als hilarisch tegelijkertijd. we hadden een pak losse thee wat open was en me dochter stuurde die op. kregen we 1! theezakje terug..

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik heb het een keer gehad met een ijsje. Er zat een haartje op :$

Ze boden hun excuses aan en ik kreeg een bloemenbon thuisgestuurd.

17. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik heb vorige week een nieuwe voetenzak van Titanium baby ontvangen nadat ik per e-mail had doorgegeven dat van onze zak de rits helemaal gescheurd was. Ik werd direct geloofd en had supersnel een nieuwe zak in huis zonder iets te hoeven betalen. Superservice!

18. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Van HAK had ik eens hele rare troep in de schroefdraad van de dop zitten. Kreeg ik een pakket met 3 potten rabarber en 1 pot rode kool.

Bij Essent ook een keer heel erg boos geworden over de belachelijke gang van zaken rondom een hele foute jaarrekening (moest 3000 euro bijbetalen, was dikke onzin). Toen kreeg ik de volgende dag een bos bloemen thuisbezorgd.

19. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.419
    443
    83
    Limburg
    Mijn moeder heeft een paar jaar terug naar Liga een klacht gestuurd. Waren melkliga's alleen de melkvulling zat er nauwelijks in.
    Kregen een hele doos met heel veel verschillende soorten liga, volgens mij van elke smaak wel een pak.

20. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ik heb 10 euro terug gestort gekregen van Pampers. Het plakstripje brak van een aantal af , zodat ik dus een aantal luiers niet kon gebruiken. Heb er een opgestuurd met streepjes code van het pak en mn gegevens. Ik werd gebeld en heb het aankoop bedrag terug gekregen.

Deel Deze Pagina