@ anastasia: hebben wij ook eens gehad met chips en dan als je het opstuurd krijg je meestal wel wat. Wij hadden van de hamkaas chips van die vierkante geruite ships, lijkt mij wel dat het helemaal verkruimeld aankomt, maar wij kregen toen wel een tegoedbon. Maar geen dozenvol zoals je wel eens leest
ik heb 2x een kapotte zak gekocht van die chips. heb 1x omgeruild in de winkel en 2de keer was schijnbaar van zelfde partij dus heb het bedrijf gebeld. moest (lege) zak opsturen met adres gegevens en kreeg dan vanzelf wat te horen. zak is nu opgestuurd dus ben benieuwd wanneer ik wat te horen krijg. heb vorige week mail gestuurd naar kruidvat dat bij luiers de plakstrip weg was. heb gister brief ontvangen met tegoedbon erin en of ik in bijgevoegde envelop de kapotte luiers+verpakking wil terug sturen. heb geen verpakking meer. das eerste dat prullenbak in gaat want luiers liggen los in de commode la. en kapotte luiers had ik natuurlijk meteen weggegooid. dus kan ze nu niks opsturen(weet nu niet zo goed wat ik moet doen) maar dan weet ik voro volgende keer dat ik de kapotte luier moet bewaren.
Ik heb wel eens een klacht ingediend over de vla van optimel, er zat ineens een rare nasmaak aan, gebeld met Campina en toen bleek dat ze een ander verdikkingsmiddel zijn gaan gebruiken en al meerdere klachten hadden gehad, ze zijn toen weer over gegaan op de vorige en ik kreeg de pakken vla vergoed.
Door dit toppic laatst toch ook gebeld.. ik heb een fles robijn wasverzachter geconcentreerd... Nou ZOOOOO Dik dat ik het echt 4x mn wasmachine moest wassen voordat het uit t bakje was... Ik gebeld.. wist die mevr mij prima te melden hoe het kwam en vervolgens krijg ik een nieuwe van die mw dus dat is netjes.
hoi dames, als jullie die klacht indienen moet je dan een foto meesturen, of het product opsturen of zo? Ik heb t ook wel eens dat er iets met een product is, en inderdaad dan doe ik het gewoon weg...maar nu ik erover nadenk kan ik het beter gewoon melden...
Hier ook zo vaak artikelen gekregen nav een klacht. Deze week nog, Ik wilde Tygo een pyjamapapje geven dat ik had gekregen in zo'n babydoos. Nu bleek dat ze maar houdbaar waren tot 8 januari. Dus een mailtje gestuurd en ik kreeg donderdag een doos met 2 kant en klare pyjamapapjes, een grote verpakking om pap mee te maken en een nestle tuttelbeertje. Dus erg nette service!
Ik had de kruidvat gemaild, omdat er altijd wel ene paar luiers uit een pak, zo de plak strip eraf trek. Ik was het van de week zo zat, dus mailen. Kreeg gister de post, een tegoedbon voor een pak luiers en een envelop om daar een kapotte luiers in op te sturen, vind het wel erg netjes
Nou, een toffe email: Hierbij wil ik graag reageren op uw email van 23 februari 2011 over de magere kwark. Het betreurt ons dat dit product niet helemaal aan uw verwachtingen heeft voldaan met betrekking tot de inhoud van de pot. Wij zijn met onze fabrikant hierover in overleg geweest en het blijkt dat normaal gesproken de door u genoemde afwijking niet voor kan komen er is namelijk een maximale tolerantie van 5%. Aan het eind van de productie worden alle bekers op gewicht gecontroleerd en afwijkende bekers worden uit de productie verwijderd. Wij vermoeden dat de controle tijdens de productie van de door u gekochte verpakking helaas niet goed heeft gefunctioneerd, want de afwijking van het product bedraagt in uw geval 6%. Het personeel is hierop aangesproken om herhaling in de toekomst te voorkomen. Ik vertrouw erop u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd en hoop dat dit voorval uw vertrouwen in ons product niet heeft geschaad. Onze excuses voor het ongemak.
wahahahaha, elmo!!! niet eens vergoeding voor de gemiste kwark? misschien krijg je nog een enveloppe thuis met de missende 50gr?
Vorige week bij V&D nieuwe portemonnee gekocht, en na 2 dagen was het hangertje al afgebroken. Ruilen ging niet, was de laatste. Kan m gewoon gebruiken, maar dat hangertje maakte m juist zo leuk, dus baalde wel even. Heb cadeaubon van 5 euro gehad
Haha, ja dat dacht ik ook meteen, tingdong....bij deze een lepeltje kwark mevrouw ; ) wel flauw dat ze alleen een mailtje doen...
Ik heb vandaag VIER tegoedbonnen ontvangen Er stond in de brief dat het tegoedbonnen waren voor 4 wraps, maar op de kaartjes zelf staat gewoon 'Menu' aangekruisd en dan staat er 'Med.' achter geschreven.. Volgens mij kan ik er dus gewoon 4 Medium menu's voor halen
mooi zeg!!! Door dit topic besef ik eigenlijk pas hoe snel ik denk; "ach laat maar". Het heeft in die zin wel mn ogen geopend. Ik trok van de week een blikje knakworstjes open en er zaten dr maar 8 in. Heb er nu ook een mailtje uitgedaan.
Hahaha, tjah, liever een email dan een envelop met kwark. Moest er dus wel voor op en neer...en extra kwark halen, maargoed (omdat ik de slagroom was vergeten moest ik toch, de taart was al mislukt whahaha - slagroom had ik overigens wel hoor...moet je het er alleen wel doorheen doen). Ik heb wel de indruk dat ze echt hebben nagekeken hoe dit nou kon. Dat vind ik eigenlijk al prima. Daar gaat het toch ook om. NIet dat je zelf iets extra's krijgt maar dat het niet meer gebeurd. We zagen in de wereldgerechten van Knor ook te laat dat de bereiding was gewijzigd (achterop het pak wijkt af van extra briefje in het pak!)....maargoed, de rijst was alsnog goed gelukt..dus geen email naar Die Knorr Kokkie
Naar aanleiding van dit topic gemaild naar AH dat ik geen voetbalplaatjes bij mijn bestelling had (zeeeeeeeer teleurgestelde 4-jarige dochter die een heleboel boodschappen zag maar geen plaatjes en haar boek is nog lang niet vol..) Vandaag keurig een mailtje dat het distributiecentrum door hun voorraad heen was maar dat ik ze per post opgestuurd krijg, dochter blij & mama blij
Ik had ooit eens een zak Aviko diepvries-aardappelschijfjes gekocht. Maar een aantal daarvan waren echt helemaal zwart. Dus had ik een mailtje gestuurd, en ik kreeg na een tijdje een brief met daarop 5 euro geplakt, zodat ik nieuwe aardappeltjes kon kopen!! Echt heel aardig!
vandaag mail van appie op een lange reeks mailwisselingen.. al ettelijke keren heb ik daar varkensvlees gekocht, en die stonk en smaakte sterk.. dus weggegooid.. nu na laatste keer was ik het zat.. kon met kassabon terug.. maar ik bewaar mijn bonnen niet als het bedrag klopt.. dat doorgegeven en nu kan ik me morgen bij de service balie melden zodat ze me tegenmoet konden komen ookal had ik geen bon meer... ben benieuwd