Heb jij wel eens iets ontvangen van een bedrijf na een klacht over product??

Discussie in 'De lounge' gestart door anastasia, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gewoon mailen en lekker overdrijven. Zeggen dat je het heb weggegooid omdat het koud niet te eten was enzo :p Waren jullie er trouwens ook mee terug gegaan naar de kassa of dat niet? Dat vond ik namelijk het ergste bij ons, dat er gewoon werd gezegd dat dat 'zo hoorde' en wij dus eigenlijk compleet voor lul stonden ;)

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Een splinternieuwe laptop van Acer. :D

En binnenkort krijg ik nóg een attentie van hen.

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0

ja, dat verhaal kwamen ze ook mee... maar AH zou zo streng controleren... en ze doen wel castreren (verdoofd) en als ze dat niet doen, zou al het vlees getest worden...

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Verdoofd castreren? Met alle respect, maar hoe controleert de AH dat?

Of zeggen ze dat maar, om de koper's geweten te sussen?

5. lea

lea Fanatiek lid

Wij hebben bij mac donalds een keer jaaaaren geleden een grote cola gekregen voor het wachten:$, We stonden in de drive in en het duurde wat langer dan normaal( al is dat normaal bij de mac volgens mij;)) 1 x gehad daarna nooit meer. wel eens ongevraagd extra kipnuggets gehad of zo.:D

6. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Nieuwe ipod toen die van mij vrij snel stukging (is volgens mij standaard bij apple?)
    Toen mijn dure hypoallergene dagcrème mijn huid helemaal kapot maakte heb ik excuses en nieuwe producten twv de creme gekregen ondanks dat ik alleen maar belde voor hun allergieinfo (ik was zwanger en mss lag het daar wel dat mijn huid zo overreageerde).
    Bij clinique dagcreme gebruiken ze uvfilters die inwerken op je hormonen en waarvan nu onderzocht wordt of ze samenhangen met miskramen en huidkanker. Toen ik dat hoorde heb ik gebeld en kon ik mijn product opsturen om geld terug te krijgen, nooit meer wat van gehoord.

Volgens krijg je best vaak vergoeding als je echt een gegronde klacht hebt.

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nee we waren door de drive..

We wonen zo'n 5 minuutjes van de drive (als stoplichten mee werken, we komen er 3 tegen ;)).. Dus daar kan het niet aangelegen hebben.. Er werdt ons gezegt bestelling is bijna klaar, de zakjes stonden al klaar.. Maar opeens niet, en moesten we wachten. Thuis gekomen was happymeal warm en ons eten koud :(

8. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Zo ik heb ook even gebeld naar philips voor de kolf en ik krijg een nieuw onderdeel heb een mail gestuurd naar pampers en naar kruitvat want mijn luiers zijn niet goed en doekjes waren droog en bruin. Ook ff mcdonalds gehad friet was koud en konden niet terug omdat het op de snelweg was. Ben benieuwd wat ik er allemaal van hoor. Heb eigenlijk nog nooit een klacht ingediend dus we zullen zien.

9. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Ik heb gisteravond gemaild naar nuby.
    Fles kwam geen drinken door.
    Nu krijgen we een nieuwe fles opgestuurd!

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb een maandgeleden een klacht gestuurd over de melkliga's , deze waren niet gevuld met melkvulling. Moest de streepjes code doormailen en net stond de postbode aan de deur met een pakketje met 2 pakken evergreen en een pakje fruitkick. Netjes!:)

11. Bruine doekjes? Iehw!

12. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ja en ze stonken ook nog!!!

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Wij hebben tijd geleden een klacht ingediend bij een dierenwinkel vanwege super asociale klantenbehandeling. Er hing daar ook een camera en we hadden een bon met tijdstip erop, dus we konden alles bewijzen ook. Ging om schofterig lang laten wachten en zeggen dat ze eraan kwamen, maar ondertussen andere klanten helpen en toen vriendlief zei dat hij de gekochte spullen niet meer wilde, werd het geld zo over de toonbank naar hem toe gegooid. Dit is even heel beknopt, want de rest van de klantenbehandeling was ook ronduit k*t.
    Enniewees, ik heb een nette, maar pissige brief geschreven en binnen een week kreeg ik een excuusbrief met cadeaubonnen twv 25 euro toegestuurd, erg netjes dus!
    We zijn daar ook wel vaste en goede klant met een grote hond en twee katten en had gezegd dat we zouden vertrekken vanwege deze ongein, dus misschien dat dit iets geholpen heeft ;) Maar die bonnen waren echt netjes!

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik heb ooit van hun eens een hele zachte plek in fles gehad, moest het nummer van de fles door mailen en ik kreeg 2 andere tuitbekers toegestuurd! Erg goede service heeft Nuby!

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik heb trouwens recent een klacht ingediend bij Isolabella Sambuca: tot 2x toe een halve fles weg kunnen gooien omdat de dop met geen mogelijkheid meer van de fles ging. Wordt beetje dure aangelegenheid zo :x
    Heb het gemeld met de hoop dat er iets aan gedaan wordt, want dat ik anders echt op zoek moet naar een ander merk, omdat dit gewoon zonde is van mijn drankje én van mijn geld!
    Ben benieuwd hoe ze hier op gaan reageren.

16. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Toevallig vandaag een doos binnengekregen met liga producten, na aanleiding van mislukte meer granen repen.
    Ik heb gekregen 2x evergreen crunch en 1x appel reep

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    heeft iemand het mailadres van nuby ??? Ik heb daar al tijden problemen met mijn rietjesbekers en ik kan dat mailadres niet vinden... gek word ik ervan...

18. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Je moet naar de site van nuby.
    Daar kun je ze contacteren.

19. lea

lea Fanatiek lid

famlid had geraspte kaas die al voor de uiterste datum hevig aan het schimmelen was, en dit had ze al eerder gehad. Moeilijk een adres te vinden, maar uiteindelijk een waardebon van 2 euro ontvangen. Fijn als je als consument serieus genomen wordt!:D

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zo hoe heb je dat voor elkaar gekregen :)

Deel Deze Pagina