Jaren geleden eens een stuk touw tussen mijn liga gevonden. Brief gestuurd erover en ik kreeg een grote doos met allerlei liga produkten en een excuus brief. Van de week iets raars in de wortel-doperwten van bonduelle. Mail moet er nog uit dus nog geen idee hoe dat afloopt . Ik ben ook wel benieuwd wat het opject eigenlijk is, dreef er gelukkig op want het was keihard.
Wow, dat is wel hele goede service! Hier een keer een klacht ingediend bij de sorbo, nadat ik een pak schoonmaakdoekjes had gekocht, maar die waren allemaal beschimmeld. Klacht ingediend en kreeg toen een brief terug dat er iets mis was gegaan bij het productieproces. Een bepaalde stof was niet toegevoegd. Ik kreeg een compleet pakket aan schoonmaakmiddelen teruggestuurd.
Wij hadden een Ambi pur verfrisser in de auto die was gaan lekker. Dat ding had had het hele lak beschadigd, en de auto stond net te koop dus wij waren pislink! Wij hebben dat dingetje opgestuurd en een nieuw ambi pur ding gekregen.. Alsof we die nog gingen gebruiken na die schade. We hebben uiteindelijk de auto aan een bekende verkocht die de lak er wel even helemaal af zou krabben zodat het er gewoon zwart uit ging zien.
dat had ik dus ook, mailde ze toen. alles doorgegeven, ook de code op de luiers maar moest persee een of ander nummer bellen wat dus onzin is. ze hadden eerst wel toegezegt dat het opgelost zou worden en als ik me gegevens stuurde werd het pak netjes vergoed. toen ik dus uiteindelijk mijn gegevens stuurde zeiden ze ineens dat ik moest bellen
Ik heb het ook bij dulce gusto gehad. Ik had een koffiecupje te weinig, dus ik had 1 melkcup over. Ik vind dat idd gewoon zonde, als je maar 8 kopjes kan maken voor bijne 5,-. Ik kreeg een nieuwe doos en een paar chocoladerepen erbij.
Ja! Alleen niet echt bij iets uit de winkel. Mijn vriend is verbaal heel erg sterk en hij heeft bij zijn TMobile abonnenment destijds 1x 2 bioscoopbonnen gehad (ik geloof omdat er herhaaldelijk storing was) en 1x korting op zn rekening ook omdat er storing was dacht ik. Ook hebben we bij CP in sept 2010 een gratis ontbijt gehad omdat ons huisje niet goed schoon was en de kinderstoel te vies om beet te pakken en de dit jaar een gratis diner (alleen drinken betalen) omdat er iets niet oke was met 1 van de slaapkamers
ik had van de week een vlieg in het pyamapapje van mijn zoon van nutricia.. gisteren kwam er iemand langs om de vlieg en het pakje op te halen en ik kreeg meteen 1 knuffel voor mijn zoon, 8 pakjes pyamapapje , 1 doos knijpfruit hele nette service!
woensdag een klacht in gediend bij toys xl, we hadden een ninjapak gekocht, en na nog niet eens een dag aan gehad, gaat ie al op verschillende plekken stuk. Dus erge slechte kwaliteit. Pak koste 20 euro, en nou mogen we hem retour doen en dan krijgen we onze geld terug
Laatst bij de luiers van kruidvat. Had waarschijnlijk een productiefout, want ben altijd erg tevreden erover. Maar had nu een pak, waar je zo de sluitingen vanaf trok als ik de luier aan deed, zaten gewoon half los. Heb een nette brief gestuurd, dat het waarschjnlijk een productiefout was en dat ik altijd erg tevreden was. Kreeg een waardebon terug voor een nieuwe pak luiers, erg netjes vond ik.
Mijn dochter had een een Bumba pop voor haar verjaardag gehad welke na 6mnd niet meer zong...Studio100 belgië gemaild binnen een maand hadden we een nieuwe in huis. Ik had geen aankoopbewijs en mocht hoefde de oude Bumba niet toe te sturen. Dochter blij wij blij wat een service!
Wij hadden een keer een krat bier gehaald en in 2 flesjes zat glas.. toen hebben we Inbev gemaild en toen kregen we 2 doosjes thuis gestuurd waar de flesjes in moesten en na een tijdje kregen we bonnen thuis voor de slijter.. 25 euro.. 15 euro voor een nieuwe krat en 10 euro 'schade vergoeding' Maar.. tegenwoordig zijn ze bij Inbev niet meer zo want mijn moeder had een flesje heineken met glas erin.. nou ook opgestuurd en zij kreeg alleen een slijterij bon van 5 euro.. Verder gooi ik dingen eigenlijk gewoon weg.. vond het glas echt een kwalijke zaak dus toen wel een klacht ingediend maar voor de rest vind ik het teveel moeite.. al hebben wij ook nooit echt rare dingen in eten of drinken ofzo..
Wij hadden laatst een groot vlies (leek wel plastic) en nog veel meer kleine stukjes in het groentehapje zitten van mijn zoon. Gelijk gemaild, foto's van gemaakt en het potje met de vliesjes bewaard. Er werd meteen op gereageerd door Nutricia en er zou iemand langskomen om het te bekijken en met een vergoeding. We kregen 6 potjes warm eten, 4 pakjes fruit, een mooie knuffel en een set lepeltjes. Die meneer was heel blij dat wij gemaild hadden want nu konden ze het productie proces nalopen waar het mis is gegaan. Ik vond het dus een nette service. Van de week hadden we een stuk plastic (groot, hard stuk) in een pot met wortelen en er zaten wormpjes in de wortelen (yegh), hier moet ik nog achteraan want dat eet je niet meer op natuurlijk. Was trouwens het huismerk van de PLUS. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
Ik heb eens nutrilon gebeld. Zat of in de kant en klare voeding of in de nutrix (we weten niet waarin omdat we het samen gebruikte) een stukje hout. Onze dochter was aan't drinken en op een gegeven moment kwam er niks meer uit. Bleek dat stukje hout in de speen vast te zitten. Ik heb het op moeten sturen en het bleek een stukje van een pallet te zijn die ze daar gebruikte. Ik heb excuses gekregen en nieuwe voeding.
vroeger toen we nog edah hadden: beschimmelde broodjes gekocht.. kreeg excuus en er kwam een vrouw helemaal uit brabant om een slagroomtaart te brengen kruidvat: kruidvatvoeding, had een bijsmaak.. klacht ingediend en kreeg 2 nieuwe pakken pampers: weet niet meer precies wat er aan mankeerde, had ze in aanbieding gekocht. Mail gestuurd en kreeg geld teruggestort wat meer was dan ik had betaald.. ze hielden nl geen rekening met aanbiedingsprijzen.
Laatst bij de Mcdrive geweest!! Hoe vaak ik daar al niet mijn saus miste voor de McNuggets! Ok, dat is dan nog te doen! Maar de laatste keer zat gewoon mijn hele big tasty er niet bij! Zo, toen was ik echt link. Was al de zoveelste keer dat ze het niet goed deden! Gelijk een klachtenformulier ingevuld. Kreeg na 2 dagen een mailtje van McDonalds dat ze het door gingen geven aan de franchiser bij ons! Deze belde me enkele dagen later voor ecxuses ed en krijg nu een bon voor een gratis groot menu! Vind ik wel heel netjes! En grappige is.........ik controleer nu voor ik wegga altijd eerst alles bij de mac! Gister hadden ze ook weer een hamburger te weinig in de tas gedaan, maar gelukkig had ik het al gezien!!! Maarja, tis natuurlijk wel super irritant!! En ooit heb ik eens het bedrijf van de "Veet" ontharingsproducten gemaild. Ik wilde een presentatie houden op school over de verschillende producten van Veet en of ze wat informatie en eventueel proefmonsters hadden. Kreeg ik me toch een doos thuisgestuurd met alle producten van Veet die ze maar hebben en ook nog in groot verpakking!! Jeetje, na mijn presentatie heb ik een jaar lang mijn benen kunnen ontharen hahaha!! Maar echt wel een super service zeg!!!
Wij checken altijd alles voor we weg rijden bij de Mcdrive. Hebben al een aantal keer gehad dat iets niet klopte en kregen het dan gewoon meteen erbij. Ook een keer gehad dat we bijna thuis waren en mn vriend tegen mij zei, waarom zit jij met dat HappyMeal in je handen? Dat hebben we toch niet besteld haha gratis HappyMeal En 1x stonden we bijna een half uur te wachten op ons eten, manager erbij gehaald en kregen we 1 Bigmac en 1 hamburger extra erbij
Ik heb 4 keer iets toegezonden gekregen waarvan 2 keer een klacht/reactie was. Eerste keer was met de melkdoos van Friso.De oude blauwe. Een dag nadat je ze kon bestellen via hun site kwam ik hem tegen dus gemailt dat ik hem alsnog graag wou hebben.Kreeg volgende dag gelijk mailtje terug voor mijn gegevens. Binnen een aantal dagen kwam een doosje binnen waar ik van dacht dat het de melkdoos was.Ze hadden alleen de verkeerde gestuurd en zatten er allemaal spulletjes van hero in(ook lekker). Weer gemailt en mocht hero houden en binnen een paar dagen de doos binnen.Dus top geregeld. Ook een keer van knorr allemaal spulletjes gehad naar aanleiding van een kapot probeerzakje die al open was.Gemailt en uiteraard prima service en kreeg een verrassingsdoos met allemaal spulletjes van hun. Zwitsal een keer gemailt dat mijn dochtertje erg heftig reageerde op hun slaap zacht body lotion.Had zelf bij de huisartsenpost toen gezeten. Na een 3 tal weken belde ze me op met als eerst een dikke excuses en reden dat het zo lang duurde.Verhaal gedaan en kreeg van hun een stuk of 6/7 dingetjes voor de babyhuid Laatste keer was kruidvat ivm open verpakking babyvoeding. Had 4 dozen gehaald waarvan 2 open waren.Niet de doos zelf maar de zakken.Bij de eerste had ik nog zo iets van tja kan gebeuren.Terug gebracht en geld terug gekregen.2de doos zelfde verhaal alleen was het de onderste zak dus moet wel gebeurt zijn met inpakken.Dus kruidvat gemailt waarop ik netjes een telefoontje kreeg. Verhaal uitgelegt en afgesproken dat ik de volgende keer (mocht het weer gebeuren)de verpakking zou sturen maar verder niks. Tot een week later ineens een brief lag van kruidvat met daarin 2 waardebonnen(nou ja kaarten) met een totaal van 15,00 dus erg netjes al hadden ze aan de telefoon niks gezegt.