Ik heb het de afgelopen 2 weken nog bij de hand gehad. Ik had bij de supermarkt een pak kokosbrood gekocht, bleven alle plakken aan elkaar kleven. Zelfs met mijn meest scherpe mes kreeg ik het niet van elkaar af. Ik het bedrijf gemaild eigenlijk meer met de tip dat ze er net als met de vleeswaren van die plastic folietjes tussen moeten doen omdat het dan een stuk makkelijker van elkaar te halen is. Ik kreeg binnen 12 uur antwoord (op zaterdag) het dan ergens te warm opgeslagen heeft gelegen en dat gingen ze uitzoeken. Ook wilde hij wat gegevens hebben wat op de verpakking stond en ik zou een aantal nieuwe verpakkingen toegestuurd krijgen. Ik weer terug gemaild dat 1 verpakking meer dan voldoende is omdat ik er ook maar 1 gekocht had en niet eens een klacht maar meer een tip had. Twee dagen later kreeg ik dus een pakketje met 5!! nieuwe verpakkingen met kokosbrood in allerlei kleuren. Nou er wordt goed van gesmuld moet ik zeggen.
Goh als ik dit zo lees ga ik ook eens aan de slag... Zo heb ik een badkamerkastje van de Ikea die afbladert door het vocht, gekocht als badkamerkastje, dus in mijn ogen mag dat niet toch. Ga er toch maar eens voor mailen. Hihi. En las hier over Difrax beker die lekte, dat heb ik ook.... misschien toch maar eens mailen dan... haha!
Ik heb een keer een zak honingdropjes gehad en in 1 zo'n dropje zat een enorm stuk hout! Toen heb ik 2 irischeques gehad van 5 euro. Spenen van Nûby, eentje zoog steeds vacuum, toen kreeg ik 2 nieuwe opgestuurd. En van Little People had ik een boerderij en daar zat geen varken bij. Toen kreeg een nieuwe set van alle poppetjes die bij de boerderij hoorden. (en een dag later vond ik tóch het varken, superschaam!!)
Smiths, de chips was oud en taai, gok dat de zak niet goed gesealed was ofzo. heb grote doos met verschillende zakken chips terug gekregen van ze, brief met excusses er ook netjes bij gehad.
Wij hadden een keer een stokje in de lollyzelf van chupa chups, mijn zoontje stikte erbijna in. Klacht ingedient met foto's en later 2 zakken lolly's gehad en een KIKA beer.
Hier een keer een fles pepsi gehad waar een heel klein gaatje onderin zat... Gemaild, moest de fles opsturen en kreeg een week erna 7,50 op mijn rekening gestort Een keer een zak m&m's gekocht, de gewone, bleken er m&m's met nootjes erin te zitten. Kreeg 5 nieuwe zakken toegestuurd!
Een keer bij de cup a soup. kreeg drie verpakkingen cup a soup...verder wel een flutantwoord om mijn klacht gekregen....
Er zijn nu nieuwe verpakkingen van Nutrilon, en nu blijkt ook de smaak een beetje veranderd te zijn, waardoor onze dochter het niet meer lustte. Dus Nutricia gebeld en kreeg een pak opgestuurd zodat we het langzaam aan konden "overwennen". Dus bijvoorbeeld dag 1; 5 schepjes oude verpakking en 1 nieuwe, en zo elke dag een schepje meer van de nieuwe. Ik vroeg nog of er een acceptgiro bij zou zitten, maar nee hoor, dat was niet nodig. Ook top service vind ik! Ook een aantal spenen van Avent die heel snel stuk gingen, heb ik ook nieuwe voor gekregen.
"Maar.. tegenwoordig zijn ze bij Inbev niet meer zo want mijn moeder had een flesje heineken met glas erin.. nou ook opgestuurd en zij kreeg alleen een slijterij bon van 5 euro..?" Heineken en Inbev zijn ook twe GROOOOOTE concurenten van elkaar... Heineken hoor bij Heineken en Inbev dat is een heel ander concern
Ik heb zelf recent een "klacht" gedaan bij Lensbase, een van de lenzen die ik indeed deed echt super veel pijn. Uiteraard heb ik deze lens bewaard in het bakje (heb hem echt niet in kunnen laten)... hun gemaild, en ik krijg nu een bedrag terug. Vind dat toch wel netjes hoor!! En van die luiers, ik vergeet dat dus altijd. vaak is het 1 pak waarin de plakkertjes loslaten, heeeel irritant!
Hier ook bij roosvicee. Er zat een stukje plastic in en kreeg een pakketje toegestuurd met producten.
zojuist toch maar mailtje gestuurd naar de leverancier van onze kapotte babyfoon. heb hem 2 weken geleden naar de kijkshop gebracht voor reparatie. ze zouden hem opsturen naar het bedrijf en als hij weer terug is contact opnemen. hun hebben hem nog niet terug ontvangen dus toch maar even klagen vooral omdat we een behoorlijk goed geïsoleerd huis hebben en we hem vaak al te laat horen waardoor hij helemaal over zijn toeren is en vergeet adem te halen en ook nog eens snel spuugd wegens zijn reflux. vind de service van de kijkshop ook niet super. ze konden hem alleen opsturen en kon geen andere krijgen of wat dan ook. baalde 2 weken terug al omdat liam toen niet helemaal lekker was en wij zwaar de griep maar nu 2 weken verder en liam al zeker 20x helemaal in paniek aan te treffen in bed al helemaal. stomme is nog dat hij beneden niet kan slapen anders kon hij nog wel beneden slapen de komende tijd. ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
Zoiets hebben wij ook een keer gehad, geen klacht, maar wel super service van Remia. Heb na mijn studie een tijd in het buitenland gewoond, en een nederlandse collega van mij had vanuit nederland kroketten meegenomen. Wij gemaild naar remia, of we frietsaus konden bestellen via internet. Week erop, werd aangebeld bij ons bedrijf, postbode met een mega doos vol met remia proefmonsters, 250 stuks van alles, frietsaus, curry, ketchup, moserd etc. geweldig!! Hadden alleen te weinig kroketten
Ik heb een paar weken geleden Slankie geraspte kaas gekocht, toen ik het 2 dagen later wilde gaan gebruiken,zag ik dat de kaas helemaal beschimmeld was, blegh!! Kassabon niet meer te vinden natuurlijk.. Ff mailen en kreeg m'n geld terug! Prima service!
Wat een leuke reacties zeg! Ik heb de boerderij van little people en daar was na een jaar het geluid ineens van stuk.... dus wij gebeld met het bedrijf ( in Belgie ) boerderij opgestuurd en na een paar weken kregen we een spiksplinternieuwe boerderij! Super service! Ik hoorde laatst van een vriendin die heeft een pannenset van BK , die werd dan heet op t vuur en ging dan lekken.... ze had gemaild en uitgelegd etc en ze kreeg dus een compleet NIEUWE pannenset!!! Dat vond ik echt superservice! Ik vind jullie verhalen wel erg leuk om zo te lezen!
Wij hebben ooit eens met de carnavalsvereniging een aantal dozen met kinder vesrarsings eieren gekocht.En al die poppetje die erinzaten na een aantal weken(tijdens het bouwen van de praalwagen is zo af en toe wat snoepen wel lekker)nadat we alles hadden opgegeten naast elkaar gezet en een foto ervan gemaakt (het waren er echt heel erg veel) en deze foto naar Nestle gestuurd. Na een tijdje kregen we van Nestle een leuke brief met nog een doos eieren!
Ik heb het een keer gehad met een blik hondenvoer. Was helemaal beschimmeld toen ik hem openmaakte terwijl die nog minstens 3maanden houdbaar was. Gebeld naar de klantenservice van C1000 en kreeg een waardebon van 10 euro voor het ongemak. Ook een keer met chocomel die ontzettend ranzig naar schoonmaakmiddel rook en proefde. Gebeld en kreeg een shirt van dat merk En pas nog gehad met de Melba toast. Pakje naturel gekocht en zat sesam in. Mail gestuurd en een pakket thuisgestuurd gekregen met producten van Melba.
Ik heb twee keer een klacht gehad. Ooit eens een pak Nutrilon gekocht, thuis bleek dat hij niet goed dicht was, dus de inhoud konden we niet gebruiken. We kregen toen een nieuw pak plus een heleboel potjes. En van LU eens een doos crackers gekocht waarvan het onderste pakje open was. Toen kregen we ook een nieuwe doos crackers en allemaal andere dingen van LU. Super service allebei Wel goed dat dit topic er is, want de laatste tijd heb ik weer van alles weggegooid wat niet goed was of kapot was. Even vergeten dat je het ook kunt opsturen. Voortaan maar weer eens doen Voor ons fijn dat we een doos met lekkers krijgen, en voor de fabrikant fijn dat ze wellicht een fout in het productieproces kunnen opsporen.