Heb jij wel eens iets ontvangen van een bedrijf na een klacht over product??

Discussie in 'De lounge' gestart door anastasia, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb wel eens na een boterham met pindakaas (die amerikaanse van de JUmbo) een glassplinter in mijn tandvlees gekregen, natuurlijk net op de dag dat mijn ouders 25 jaar getrouwd waren en we haast hadden! Dus snel naar de dokter die heeft het eruit gehaald en de schade viel gelukkig reuze mee. Ik durfde alleen geen pindakaas meer aan te raken.

Ik heb toen Jack Kleijn een brief gestuurd (daar is de pindakaas van, hoofdbedrijf zeg maar) en kreeg toen 5 potten pindakaas (zat ik echt op te wachten haha) iets van 10 zakken nootjes ofzo en een excuusbrief, op zich wel netjes maar kon even geen pindakaas zien, de nootjes waren wel erg lekker, de potten heb ik weggegeven aan mensen..

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    In een potje bloemkool van de c1000 zat een mega hard stuk stronk ofzo ?
    Dus ik had een klacht ingediend, niks gehoord, nog een klach gestuurd en uiteindelijk na een week of 3 - 4 kreeg ik een bericht dat ze het hadden uitgezocht en er een fout was geweest in een of andere apparaat...
    Ik kreeg toen een bon van 5 euro die ik bij de c1000 kon besteden....

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    :$:$:$

4. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    toevallig 3 weken geleden een mail gestuurd naar warner bros dat er 1 dvd van 1 deel van een complete box het niet deed. Kreeg het complete deel thuisgestuurd!
    (en er nu achter gekomen dat er nog een dvd van een ander deel het niet doet.... nog maar een mailtje gestuurd)

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ik heb vorige week een mail gestuurd naar Snooze baby. Het knuffeldoekje van mijn zoon is helemaal gaan rafelen en het dunne draadje zat 's nachts helemaal om zijn vingers en hand gedraaid. Slechte zaak voor iets wat verkocht wordt als knuffeldoekje. Tot op heden nog niets gehoord. Ga er maar weer even een mail aan wagen.

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wij hebben de fabrikant van de harlekijntjes dropjes een paar jaar terug eens een brief gestuurd omdat we de dropjes niet meer zo lekker vonden, was iets aan veranderd ofzo. Kregen enkele weken later een groot pakket thuisgestuurd met allemaal verschillende soorten drop van hen. Verder moet ik zeggen dat er niet vaak was mis is met voedsel hier!

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nog meer mensen een leuk verhaal???

8. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier een keer van de olvarit.

Zat een stukje hard plastic in het bordje van olvarit.
    Wat uit mijn oudste haar mond kwam zetten.
    Ook gebeld en moest opgestuurd worden.

Kreeg als compensatie een pakketje van olvarit producten 4 stuks dacht ik.

Jammer was alleen dat ze me na onderzoek meedeelde dat ze geen stukje plastic hadden aangetroffen in het pakketje.
    Nou dat is niet waar want had het stukje apart verpakt.

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb gister een pak bloem gekocht bij de AH. 500 gram, en had ook 500 nodig. Maar na wegen bleek er maar 460 gram in te zitten, en heb ik dus bij de buren 40 gram bij moeten halen whaha. Zouden jullie hier voor mailen? Mijn moeder zei meteen dat ik dat moest doen, maar dan voel ik me zo'n zeikerd, hahaha. Bend us benieuwd wat jullie zouden doen!

10. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL

ja hoor zou ik zeker wel voor mailen, je mag er van uit gaan dat de hoeveelheid klopt en op die manier zou een bepaald recept makelijk kunne mislukken doordat je niet de juiste hoeveelheid had!;)

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik had het geeneens nagewogen haha ik ga er dan vanuit dat het ook erin zit! Dus niet netjes van ze!

12. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Zat er een gaatje onder in de zak? Bloem stuift er zo makkelijk uit altijd... Maar ik zou er zeker even melding van maken, als het goed is staat er 500 gram E op de verpakking, die E staat voor dat er minstens zoveel in moet zitten.

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nee er zat geen gaatje ofzo in, want dat check ik altijd uitgebreid in de winkel, dat ik een heel pak mee neem.
    Ik heb echt toevallig het pak zo op de weegschaal gezet (dus nog in de zak zelfs) en dat woog 459 gram. Normaal doe ik dat nooit, maar omdat het bij dit gerecht echt belangrijk was dat er genoeg bloem in zat deze keer wel.

Ga eens kijken waar ik naar kan mailen!

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ik heb een klacht gestuurd naar cup-a-soup, omdat ik de vernieuwde smaken niet lekker vondt en heb toen 2 gratis doosjes ontvangen en een jaar later nogmaals 2 doosjes.

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Al eens zwarte beestjes in de pannekoekenmix gehad.. Klachten mail gestuurd en toen een pakket met allerlei cake/pannekoeken/broodmix gehad.

16. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Als puber kocht ik eens Sportlife kauwgom waarvan de vakjes dicht zaten maar in 1 van die vakjes zat geen kauwgompje. Ik als baldadige puber heb direct gebeld, opgestuurd en heb toen een hele doos (zo'n balie dispenser voor de verkoop) retour gekregen!

17. Bessy

Bessy Actief lid

18 jan 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had een Wallaboo voetenzak en nadat ik `m na een tijdje gebruiken gewassen had, zag het er niet meer uit; zachte binnenvoering helemaal van structuur veranderd en helemaal verkleurd (zwarte buitenkant had dus afgegeven) wallaboo gemaild en moest `m opsturen, meteen daarna kreeg ik weer mailtje van ze dat dit idd niet mocht en een nieuwe opgestuurd kreeg. Er was inmiddels een nieuwere versie en die kreeg ik dus thuisgestuurd. Erg netjes van Wallaboo.

Ook had ik een tijdje terug een pak Twic ice cream, en bleek er 1 te weinig in te zitten. Ik had die dag geen goeie bui dus meteen mailtje gestuurd (normaal doe ik dat nooit) en moest mijn adres doormailen en kreeg toen een stuk of wat twixen thuisgestuurd en nog iets van mars.

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Jaren geleden, toen ik nog thuis woonde.........
    Wij bakken thuis in BleuBand en die was toen net vernieuwd.
    Gevolg: Schuimde niet na het smelten, en de jus mislukte.
    Mijn tante en mijn moeder hadden beide een klachtenbrief gestuurd, en kregen allebei een BleuBand pakket thuis gestuurd, en een bloemenbon.

BleuBand uit die doos was ook niet goed, en die in de winkel is nooit meer de oude geworden.

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    jep, van Lays, paprikachips was niet te vreten, zak met de inhoud opgestuurd en 4 weken later 12 zakken chips gehad.

20. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    De Nederlandse Energiemaatschappij; een abonnement afsluiten terwijl ze alleen 'informatie' op zouden sturen. Toen ik belde kreeg ik nog zo'n aso aan de telefoon en ik schriftelijk moest opzeggen... Ik in een woeste bui ze een lange boze mail gestuurd en een paar dagen later kreeg ik een bos bloemen thuisgestuurd.

Heb al meerdere malen bij Jumbo producten over de datum gekocht, of producten niet over de datum maar wel onder de schimmel.. Reactie Jumbo was zeer klantonvriendelijk; meer zoiets van 'kan gebeuren'. Niet dat ik verder wat van ze wilde, maar vond het niet echt netjes.

Deel Deze Pagina