Heb jij wel eens iets ontvangen van een bedrijf na een klacht over product??

Discussie in 'De lounge' gestart door anastasia, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb bij Jumbo juist goede ervaringen.
    Sla die heel slecht was, kreeg zo nieuwe sla mee (terwijl ik het alleen maar even zei, had hem niet mee ofzo).
    Rare mandarijnen...kreeg zo nieuw netje mee.
    Worstenbroodjes over datum: nieuwe.

Het is net wie je treft denk ik.

Mail je nou zo'n groot bedrijf, dan is er gewoon een speciala afdeling voor.

2. tulip

tulip Niet meer actief

herinner mij nu een actie van mn schoonvader, zo'n 10 jaar geleden. Hij at altijd croky chips en ergerde zich eraan dat er zoveel van die zwartgeblakerde stukjes inzaten. Hij heeft dus al die stukjes van 1 zak bewaard en opgesturd naar croky, hij kreeg 2 dozen chips terug.

3. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    wij hadden een keer het goedkoopste merk zoute chips van super de boer, het was helemaal slof, en smaakte dus nergens naar.
    zak met een paar stukjes chips opgestuurd, en wat kregen wij?
    een brief met excuses, en bovenin was een 50 eurocent muntje geplakt met plakband.
    hilarisch..

ook een keer van duyvis, een zakjes waar je saus mee kon maken, zat echt geen smaak aan. gemailt en ja hoor kreeg een hele doos verschillende producten thuisgestuurd.

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    dipsaus zonder smaak hihihi en die 50 cent vind ik ook hilarisch hahahahahahaahaha

5. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Bij de c1000, 6 flesjes water waarvan er in 1 een stuk plastic dreef. Gebeld en kreeg een waardebon van, ik geloof, 2 euro. De waarde van de flesjes.

Mijn man had een steentje in zijn shag zitten. Gebeld en we kregen een envelop waarin we de shag terug konden sturen. Maar mijn man was zo suf geweest om niet zijn adres op te geven. Later weer gebeld en kreeg hij toch nog even 2 nieuwe pakjes shag toegestuurd van Van Nelle.

Ik had problemen met mijn kolf. Dat ding kolfde zijn eigen ritme en niet die ik wou. Gebeld met Philips Avent, eerst nog geprobeerd of hij gereset kon worden maar dat lukte niet en binnen 2 dagen had ik een nieuw motor! Helemaal top! Niets bonnetjes of moeilijk doen. Dat pas service!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    overigens qua producten over de datum, heb ik bij de albert heijn ook al 2x nieuwe producten gehad zonder problemen!

7. tulip

tulip Niet meer actief

daar zijn ze bij de meeste supers heel makkelijk in, ze willen vast niet dat je dat iets te hard door de winkel roept.;)

8. lea

lea Fanatiek lid

wij hadden een keer van heineken geloof ik, een bierflesje met een dubbele dop erop, gebeld duurde even voordat we iemand te pakken hadden, in ieder geval flesje opgestuurd, en twee luxe grote bierglazen opgestuurd gekregen en een flesopener.... en uitleg hoe het zo gekomen was van die dop...

9. lea

lea Fanatiek lid

en een zakje chips met veel zwartgeblakerde! stukjes erin, dit ook opgestuurd, en een tegoedbon voor gekregen van 2 euro....

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Ja.. 2x
    we hadden van Elmex tandpasta een tube die oranje afgaf, toen kregen we 10 gratis tubes opgestuurd.
    en ik kreeg galbulten na het gebruiken van Fa douchegel. (ik ben daar erg allergisch voor kwam ik toen achter) toen moest ik een kopie maken van het recept voor het medicijn en kreeg ik een Palmolive pakket thuisgestuurd.
    Van beiden vond ik het erg netjes!

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ons kleintje dat is zeker netjes!! Ik heb zelf een allergische reactie gehad van de zwitsal op de mama lijn.. maar nadat ik 2 formulieren had ingevuld met de klachtten etc kreeg ik het aankoopbedrag vergoed, en de mededeling dat ze het getest hadden maar dat het productieproces goed was.. ja duuuuh IK reageerde zelf allergisch... zucht.. Dus netjes zeg van de Fa

12. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik heb ook eens een klacht ingediend bij Unox. Bij mij smaakte de Smac naar metaal (blik). Ze hebben de klacht onderzocht, maar konden niets vinden. Ik heb ook een doos Unox spullen gekregen (knakworst, smac etc.). Later nog een paar keer gehad dat de smac naar metaal smaakte trouwens. Ik heb nu een ander merk.

Ik heb ook wel eens Evergreen teruggestuurd omdat er bijna geen krenten in zaten. Kreeg ik een nieuw pak.
    En een mail gestuurd naar Bonduelle dat er bijna geen worteltjes in de doperwten/worteltjes zaten. Kreeg ik een receptenboekje waar in elk recept Bonduelle produkten verwerkt zaten (was een tegenvallertje :().
    En een klacht ingediend bij Palmolive over lekkende handzeep. Kreeg ik ook een nieuwe.

Niet geschoten is altijd mis!

13. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

verkade. Had een mail gestuurd omdat er een noot in mijn melkchocoladereep zat. Gewoon om ze er even op te attenderen, want de reep smaakte verder goed haha.

Kreeg ik een nieuwe reep thuisgestuurd en een paar weken later een enquete over hun klachtenprocedure met weer een reep.

bij de jumbo al een paar keer gehad adt groente niet lang goed bleef. (1-2 dagen) kreeg ik zo nieuwe mee. met een extra zak mandarijnen.

14. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    paar weken gelden een klacht-mailtje gestuurd naar de difrax. De hals van de s-fles brak zomaar af....foto gemaakt en klacht gemailt. Kreeg een dag later antwoord dat ze het gingen uitzoeken. 3 dagen later kreeg ik een nieuwe fles in huis en een knuffeltje.

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    het valt me op dat veel winkels en bedrijven dus heel netjes met hun klanten om gaan. Dat had ik eigenlijk niet verwacht..

16. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik heb vandaag een mail gestuurd naar dettol. Heb een handzeep gekocht maar het pompje doet het niet goed, die komt niet terug omhoog en gaat heel stroef. Na aanleiding van dit topic heb ik een mail gestuurd, ben benieuwd wat ik ervan hoor.

17. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ja hoor, jaren geleden een doos chips gekregen nadat ik had aangegeven dat ik de smaak niet lekker vond.

in een potje olvarit had ik iets in zitten wat er niet in hoorde, opgestuurd en kreeg allerlei olvarit producten thuis.

en mn vriend vond laatst dat zn biertje stond en smaakte naar rook. heeft ie gemaild en 2 dagen later stond er een vertegenwoordiger aan de deur om flesje op te halen en een doosje met 8 verschillende soorten biertjes te brengen.

18. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Kom toevallig op dit topic terecht maar ik heb een aantal weken geleden een klachtmail naar Difrax verstuurd en kreeg hierop een standaard bericht dat ze het hadden ontvangen. Ik hoorde maar niets, dus ik heb ze wederom gemaild.
    Maar inmiddels bijna 3 weken verder heb ik nog geen reactie op mijn klacht.... vreemd...

Maar goed, verder ook een klacht gestuurd naar Unox en kreeg een pakketje. Is al 3 jaar geleden.

En een klacht naar Friso over de 'smartpack' want deze is helemaal niet handig voor linkshandigen vind ik. Vroeg in mijn mail waar ik de oude smartpack kon bestellen en 2 dagen later kreeg ik een pakketje met 2 nieuwe/oude modellen :)

Ben benieuwd of ik nog iets ga horen van Difrax, gebruik namelijk echt veel producten van ze!

19. tulip

tulip Niet meer actief

dat klopt dus helemaal, fijn dat nog iemand dat ervaart:D

20. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Het afstrijkrandje zit aan de linkerkant, stom bedacht dus. Bij het oude model zit ie in het midden :D Zeker allemaal rechtshandigen bij Friso? ;)

Deel Deze Pagina