Ik ben niet zo te spreken over de difrax heb ook wel eens een klacht gemaild maar idd of geen of amper een reactie ontvangen in elk geval werd het niet opgelost.. ( bij mij was het een probleem met de rietjesbeker die maar bleef lekken)
Bij Nutrilon zit ie ook links.. serieus nooit over nagedacht haha, maar idd als linkshandige is dat irritant.
ik heb vrijdag een klacht in gedient bij verstegen kruiden omdat een kruidenmolen die ik had na 2 keer kapot was. ik kreeg gister een nieuwe via de post. super service.
Nog nooit meegemaakt maar zodra het gebeurd ben ik wel zo'n pietlut die er een mailtje over stuurt hoe het zit. En natuurlijk de vraag: Wat gaan we er aan doen
ik heb ooit een lekker pakket van Mars gehad. In een uitdeelzak Maltesers zaten 2 lege zakjes... en gisteren heb ik gemaild naar wc-eend. Hoop dat ik daar een serieuze reactie van krijg. Schrijven op de fles dat ze een kindveilige dop gebruiken, maar mijn zoontje van 3 krijgt de flessen zonder moeite open... lijkt me niet de bedoeling.
Wij hebben zo'n vormenhuis van Chicco/Tiamo met deurtjes en een sleutelbos. Die sleutelbos waren we al maanden kwijt dus ik heb ze gemaild met de vraag of ik die ergens kon bijbestellen. De volgende dag kwam de TNT een pakketje bezorgen met een nieuwe sleutelbos. Zonder rekening!
heb ooit gebeld met Glassex omdat de navulverpakking slecht aansloot op de dop waardoor de fles al vaker uit mijn handen schoot (en ja, 1 x geheel over mijn zwarte suede laarsje..). Bijzonder slecht voor een schoonmaakmiddel. De dame aan de telefoon kon alleen maar zeggen dat ze deze klacht nog noooooit eerder hadden gehoord. (geloof er niets van, maar goed..)
Ik heb een keer een klacht ingediend over Robijn wasverzachter. Die substantie was zo dik dat het achterbleef in het wasmachine bakje en niet meespoelde. Toen kreeg ik 2 nieuwe flessen opgestuurd. Verder had ik een keer problemen met een Dove-zeeppompje, met het openen van dat dopje op de bovenkant. Toen heb ik een klacht ingediend en kreeg toen een iris-cheque opgestuurd van 10 euro.
ik heb in december een gebeld met knorr omdat een pakje rissoto open was. ik zou een pakket toegestuurd krijgen maar heb nog steeds niets gezien. omdat ze me beloofd hebben dit op te sturen heb ik van de week voor de 3e keer gebeld en vandaag een brief ontvangen dat ze mijn klacht ontvangen hebben en excuses dat het zolang heeft geduurd. nu dus heel benieuwd wat ik ga ontvangen!
reactie van wc eend vond ik ook niet zo... kort gezegd (was een hele lange mail), ze waren niet verplicht om kindveilige sluitingen gebruiken!
Hier gisteren nog blij verrast door H&M. Laatst een aantal stuks besteld waaronder blouse voor mijn zoon, maar was de verkeerde maat. Alles gehouden alleen blouse teruggestuurd, kreeg ik gisteren een cadeaubon van 5 euro omdat zij een fout hadden gemaakt. Vond het heel netjes, zeker omdat ik er niet over geklaagd had!
Heb ooit een keer gehad dat ik een fles cassis van de Hero gehaald had, waar de dop er scheef op gedraaid was, waardoor de fles in de boodschappentas was gaan lekken. Klacht over gestuurd en ze wilden dat ik de fles zou toesturen, maar dat heb ik niet gedaan (vond het teveel moeite).Tot mijn verbazing kreeg ik een tijdje later een pakket toegestuurd met allerlei producten van Hero(drinken jam en nog wat andere dingen) Goede sevice!
Heb 2 jaar geleden een nuby rietjesbeker gekocht maar toen ik nieuwe rietjes wilden kopen bleek dat er een nieuwe deksel was met ronde rietjes (ik had nog ovale) en heb een mail gestuurd naar ze.. Kreeg vervolgens een doos met 1 complete deksel met rietje en een stuk of 10 nieuwe rietjes... Paar maanden laten wilde ik het nog eens proberen en toen kreeg ik idd weer nieuwe rietjes toegestuurd met een briefje erbij dat hun voorraad nu ook op is haha
heb ook wel eens witte reus voor de badkamer gebruikt voor mijn douchecel, aan de buitenkant want die was ook vies. Niet over na gedacht dat het de verf aan zou tasten. Spullen opgestuurd, werd onderzocht en kreeg helaas niets, ze vonden het mijn eigen schuld. Echt balen.