Heb jij wel eens iets ontvangen van een bedrijf na een klacht over product??

Discussie in 'De lounge' gestart door anastasia, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik ben niet zo te spreken over de difrax heb ook wel eens een klacht gemaild maar idd of geen of amper een reactie ontvangen in elk geval werd het niet opgelost.. ( bij mij was het een probleem met de rietjesbeker die maar bleef lekken)

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Bij Nutrilon zit ie ook links.. serieus nooit over nagedacht haha, maar idd als linkshandige is dat irritant.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb vrijdag een klacht in gedient bij verstegen kruiden omdat een kruidenmolen die ik had na 2 keer kapot was. ik kreeg gister een nieuwe via de post.

super service.

4. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Nog nooit meegemaakt maar zodra het gebeurd ben ik wel zo'n pietlut die er een mailtje over stuurt hoe het zit.
    En natuurlijk de vraag: Wat gaan we er aan doen :p

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ik heb ooit een lekker pakket van Mars gehad. In een uitdeelzak Maltesers zaten 2 lege zakjes...

en gisteren heb ik gemaild naar wc-eend. Hoop dat ik daar een serieuze reactie van krijg. Schrijven op de fles dat ze een kindveilige dop gebruiken, maar mijn zoontje van 3 krijgt de flessen zonder moeite open... lijkt me niet de bedoeling.

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ik doe dat nooit, wel eens iets gehad wat niet in orde was, maar nooit bedacht eens te mailen;)

7. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Heb gister een klacht gestuurd naar dettol en krijg een nieuwe verpakking thuis gestuurd.

8. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jouw zoon is gewoon te slim ;)

9. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben zo'n vormenhuis van Chicco/Tiamo met deurtjes en een sleutelbos. Die sleutelbos waren we al maanden kwijt dus ik heb ze gemaild met de vraag of ik die ergens kon bijbestellen. De volgende dag kwam de TNT een pakketje bezorgen met een nieuwe sleutelbos. Zonder rekening! :)

10. Lara11

Lara11 Niet meer actief

heb ooit gebeld met Glassex omdat de navulverpakking slecht aansloot op de dop waardoor de fles al vaker uit mijn handen schoot (en ja, 1 x geheel over mijn zwarte suede laarsje..). Bijzonder slecht voor een schoonmaakmiddel.
    De dame aan de telefoon kon alleen maar zeggen dat ze deze klacht nog noooooit eerder hadden gehoord. (geloof er niets van, maar goed..)

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    up up up

12. 1234

1234 Niet meer actief

Ik heb een keer een klacht ingediend over Robijn wasverzachter.
    Die substantie was zo dik dat het achterbleef in het wasmachine bakje en niet meespoelde. Toen kreeg ik 2 nieuwe flessen opgestuurd.

Verder had ik een keer problemen met een Dove-zeeppompje, met het openen van dat dopje op de bovenkant. Toen heb ik een klacht ingediend en kreeg toen een iris-cheque opgestuurd van 10 euro.

13. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik heb in december een gebeld met knorr omdat een pakje rissoto open was. ik zou een pakket toegestuurd krijgen maar heb nog steeds niets gezien. omdat ze me beloofd hebben dit op te sturen heb ik van de week voor de 3e keer gebeld en vandaag een brief ontvangen dat ze mijn klacht ontvangen hebben en excuses dat het zolang heeft geduurd.
    nu dus heel benieuwd wat ik ga ontvangen!

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    reactie van wc eend vond ik ook niet zo...

kort gezegd (was een hele lange mail), ze waren niet verplicht om kindveilige sluitingen gebruiken!

15. Tanja77

Tanja77 Niet meer actief

Hier gisteren nog blij verrast door H&M. Laatst een aantal stuks besteld waaronder blouse voor mijn zoon, maar was de verkeerde maat. Alles gehouden alleen blouse teruggestuurd, kreeg ik gisteren een cadeaubon van 5 euro omdat zij een fout hadden gemaakt. Vond het heel netjes, zeker omdat ik er niet over geklaagd had!

16. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Heb ooit een keer gehad dat ik een fles cassis van de Hero gehaald had, waar de dop er scheef op gedraaid was, waardoor de fles in de boodschappentas was gaan lekken.
    Klacht over gestuurd en ze wilden dat ik de fles zou toesturen, maar dat heb ik niet gedaan (vond het teveel moeite).Tot mijn verbazing kreeg ik een tijdje later een pakket toegestuurd met allerlei producten van Hero(drinken jam en nog wat andere dingen) Goede sevice!

17. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Heb 2 jaar geleden een nuby rietjesbeker gekocht maar toen ik nieuwe rietjes wilden kopen bleek dat er een nieuwe deksel was met ronde rietjes (ik had nog ovale) en heb een mail gestuurd naar ze..
    Kreeg vervolgens een doos met 1 complete deksel met rietje en een stuk of 10 nieuwe rietjes...

Paar maanden laten wilde ik het nog eens proberen en toen kreeg ik idd weer nieuwe rietjes toegestuurd met een briefje erbij dat hun voorraad nu ook op is haha

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Lucky dat vind ik wel een goede dat hun voorraad nu ook op is :D hahahahahahaaha !

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

heb ook wel eens witte reus voor de badkamer gebruikt voor mijn douchecel, aan de buitenkant want die was ook vies. Niet over na gedacht dat het de verf aan zou tasten.
    Spullen opgestuurd, werd onderzocht en kreeg helaas niets, ze vonden het mijn eigen schuld. Echt balen.:(

20. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

:D grappig

Deel Deze Pagina