Heb jij wel eens iets ontvangen van een bedrijf na een klacht over product??

Discussie in 'De lounge' gestart door anastasia, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Belachelijk.

2. Skye

Skye Niet meer actief

Nou, ik had hier al eerder gemeld dat de McDonalds mij een bon op zou sturen voor de slechte service. Ik heb gister maar weer eens gemaild, want na 2,5 week nog steeds geen bon gezien! En alleen al uit principe wil ik die bon krijgen!!

3. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Haha, ik zou er ook achteraan gaan hoor ;)

4. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Blijkt dus dat het wel de moeite waard is om een klacht in te dienen.
    Voortaan ook maar doen!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    vanmiddag zak chips gekocht, kom thuis en zie dat zak stuk is dus ik bedrijf bellen en moet lege zak opsturen met mn adres gegevens erbij. ben benieuwd!

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ben benieuwd! straks ineens heel veel mensen van zzp die toevallig ook een kapotte zak chips hebben;);)

7. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Haha t zet je af en toe wel aan t denken he ;)

8. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ik heb ooit van Felix kattenvoer heel veel gratis voer gehad. Had namelijk ooit een blikje vlees gekocht en dat stond bol. Hartstikke bedorven dus alleen ik was zo een doos die het wilde zien. :D Ikke dus buiten blik openmaken,ontploft het in de tuin! Echt alles onder het rotte vlees en ik een hele boze brief gestuurd. Ze waren heel aardig en zei dat er met het inblikken wel eens iets verkeerd gaat en dat er dan een klein gaatje open kan blijven.

Overigens heb ik gisteren voedselvergifiging gehad. Was nog wat grieperig en had bij de Emté een maaltijdsalade gekocht. Ik vond hem thuis nogal goor ruiken maar dacht dat het aan mezelf lag want de datum was nog harstikke goed. Opgegeten dus en avond's jankend van de buikpijn op de plee gehangen en hard moeten rennen om het te halen. Gelukkig had ik een halve pot Norit in huis. Ik ga nog even verhaal halen bij de Emté.

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D Vond em wel grappig, sorry :p

Ik heb een klacht naar Jumbo gestuurd. Flessenbon ala E7,- was niet gescaned. Ik direct gebeld en we zouden het 'wel een keer terug krijgen' Ze is niet eens gaan kijken of er nog een bonnetje bij de kassa's lag ofzo ;)
    We hadden laatst ook spek die énorm stonk! Ik dacht dat het aan mijn zwangerschapsneus lag maar toen vriendlief thuis kwam vond hij het ook. Het smaakte ook net zo dus alles weggegooid.

Tot op heden nog niks gehoord ;)

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Oh wat ontzettend goor ze.. overigens als je twijfeld gewoon NIET doen en altijd goed kijken aar de datum ook op houdbaar.
    Wsa een week of 3 geleden bij de albert heijn en dan koop ik van zaanse hoeve altijd van die pakjes met aardbeien melk... het hele schap gewoon 2 maanden over de datuM!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt schandalig vond ik het.. ben toen wel bij de bedrijfsleidster geweest en die heeft per direct het hele schap leeg laten halen.. en vandaag toevallig met boodschappen doen bij de koekjes, wil ik eigen merk kokosmakronen kopen 2 weken over de datum.. en niet 1 pak maar weer bijna het hele schap.. dus ik tegen die bedrijfsleidster gezegd dat ze het personeel wel eens mag leren hoe ze moeten vullen ( was dezelfde als vorige keer) Ik kreeg wel een pak koekejs ( die niet over de datum waren) hihi

11. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet

Die bon moet ik ook nog steeds krijgen.
    Er zaten in 3 frisdrank bekers bij elkaar denk z'n 12 dode mieren.

Gelijk terug gegaan, nieuwe gekregen, alleen kozen we voor een blikje en flesje drinken ipv nieuwe frisdrank.

Ook de klacht gemaild naar hoofdkantoor en zouden dus een bon krijgen nou denk dat het alweer 2 jaar geleden is dat dat gebeurd is.

12. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik wil ook een klacht indienen bij avent mijn kolf die valt om als je hem neerzet en dan loopt de melk er natuurlijk uit en als je aan het kolven bent valt het flsje eraf (en het ligt niet aan het flesje) Maar ik weet niet waar ik het heen moet sturen haha

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb nog eens zitten denken en eigenlijk heb ik wel vaker dat bedrijven dingen goed oplossen:

Jumbo: brood met zon gat erin.. dat je om het gat heen moet smeren.. dus week later terug en dat gemeld, kreeg nieuw brood plus doos gebak.

plus markt: mosselen gekocht en thuis kwam ik erachter dat verpakking bol stond en kon helft wegflikkeren.. ik gebeld, en kreeg 2 pakken extra

AH: mandarijnen gekocht, niet te pruimen die dingen.. teruggebracht en kreeg geld terug en nieuwe mandarijnen

Mac: al tig keer thuis gekomen met incomplete bestelling.. en elke keer dan zon bon thuis voor gratis menu en altijd staat er boven: dat het bij wijze van hoge uitzondering wel eens kan voorkomen dat een bestelling niet klopt.. ze verliezen alleen geloofwaardigheid als je 2 bonnen tegenlijkertijd terug krijgt

kfc: man bestelt winterbucket, en onderweg naar huis merkt die dat die geen bucket heeft.. had die de winterbox gekregen. Hij bellen en terug.. kreeg die 2 grote buckets vol kip, frisdrank en een paar zakjes friet mee.

14. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    hmmmm... KFC :D

15. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Is het toeval of let ik er nu meer op? Sinds dit topic er is, heb ik ineens allemaal producten die niet goed zijn.
    Een Sultanaverpakking waar zes pakjes in moeten zitten, zitten er maar vijf in. De verpakking is wel helemaal dicht...
    Nijntjekoekjes van Bolletje: twee pakjes koekjes verbrijzeld, de rest gebroken, de pakjes zaten ook helemaal verkeerd erin, zullen wel verdrukt zijn geweest.
    Een nieuwe Dettolfles die heel vies ruikt.
    En zo nog wat meer dingen. Ik heb over alles een mailtje/brief gestuurd. Ben erg benieuwd of ik een reactie krijg :p

16. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Haha, je krijgt er wel ideeën van, hè?

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Philips - Service & Reparatie

Misschien kun je hier wat vinden?

Mijn Avent kolf viel ook vaak om, dus zette hem heel voorzichtig neer. Denk dat je daar niet erg veel aan kunt doen. Al hebben ze trouwens dingetjes die je onder het flesje doet zodat hij blijft staan.
    Maar dat je flesje er vanaf valt, dat lijkt me echt niet ok!

18. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen

Jazeker, en van de Mc ook :p

Begin honger te krijgen :D

19. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Avent heeft echt een superservice hoor. Je flesje kun je op een speciale houder zetten, die zit vaak bij een kolf als je hem koopt. Het flesje hoort er niet onder vandaan te vallen natuurlijk.

Mijn adapter van mijn kolf was stuk, gebeld en de volgende dag had ik kostenloos en zonder bon opsturen of iets dergelijks een nieuwe adapter. Super service dus.

20. Skye

Skye Niet meer actief

Ik had vorige week weer gemaild, waarschijnlijk waren ze het alweer vergeten. Heb de bon vandaag ontvangen. Dus ik ben blij hihi

Deel Deze Pagina