heb jij wel eens vastgezeten in de lift?

Discussie in 'De lounge' gestart door Romy1979, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Nee maar wel anderhalve dag in een mini badkamer, naakt met
    mijn toenmalige vriend :D

2. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Gelukkig niet... Moet er niet aan denken... Ik zou best bang worden denk ik!!!:) Ga gelijk van die rampscenario's bedenken...:$

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ja 1 keer toen ex en ik op vakantie waren in turkije.... stroom viel uit en het duurde even voor de aggregator aansprong....

4. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ja, door een jongeman jaren geleden, die het schijtlollig vond om op een soort van noodknop te drukken, waardoor de lift bleef hangen.

5. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

nee gelukkig nog nooit,ik ben doodsbang voor liften,maar soms moet je wel
    Een paar weken geleden heeft noah in ziekenhuis gelegen en lag op de 13de verdieping en ik was niet van plan om dat met de trap te doen,zolang ik er niet alleen in sta gaat t iets beter
    groetjes

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja, 1x in Turkije in een liftje van 1 bij 1 in ons hotel. Was al allemaal niet je van het, mn vriend nam iedere keer de trap want die had zoiets van dat ding is niet goed.
    Maarja ik had echt geen zin al zwetend die trappen te lopen, dus pak de lift met 2 anderen (in een 1 bij 1 hokje). Ja hoor blijft ie halverwege hangen. Gelukkig hebben mensen de lift open kunnen breken.
    En daarna lieten ze de lift gewoon weer gaan zonder controle, ik ben er niet meer ingegaan (lift is nog wel een paar keer blijven hangen in de week dat wij er waren, brr)

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Yep, in het appartementencomplex waar we vroeger woonden.
    Bijna 30 graden buiten en ineens stopte de lift met naar beneden gaan. Konden door de kier zien dat wij halverwege 2 verdiepingen vast hingen. Moesten op de alarmbel drukken en dat duurde lang voordat iemand het hoorde. Daarna heeft een mede flatbewoner de spoeddienst van de liftservice gebeld. Kregen ze dood leuk te horen; over ongeveer 1,5 uur kunnen we er zijn hoor! Nou jaaaaa zeg!
    Flatbewoner pissig en heeft toen gewoon de brandweer gebeld en de situatie uitgelegd. Grappig: ongeveer 15 minuutjes later hoorde we de sirenes van de brandweer, hahahaha. Ze hadden ons er zo uit en vonden het belachelijk van de liftservice.....

8. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    jazeker 1 keer, toen woonde ik nog met mijn ex samen in een flatgebouw, daar hadden ze nog hele oude liften heb wel 2 uur vast gezeten haha!

9. Jel

Jel Niet meer actief

Wat vreselijk. Ik heb het gelukkig nooit meegemaakt maar heb die angst wel altijd als ik in de lift staan. Moet er altijd aan denken: als ie maar niet vast blijft zitten. Denk dat ik echt in mijn broek schijt van angst als dat gebeurd.

10. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

2 keer toen ik nog jong was. Ik bezorgde een weekkrant en de lift in die flat werkte niet goed. De eerste keer zat ik met een bewoner vast en die wist dat je de drempel in moest drukken en dan ging hij weer verder. De tweede keer was ik alleen, maar ik wist nog wat ik moest doen, dus de drempel ingedrukt en de lift ging idd verder. Vond het wel stoer van mezelf dat ik niet in paniek was geraakt.

11. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja een keertje. En dat was meer dan genoeg. Zat vast in de lift tussen de 2e en 3e etage samen met een vriendin.. Terwijl ik hartstikke bang was en dacht er nooit meer uit te komen ;) dacht zij alleen maar aan de Mc Donalds :D. Hahaha!

Achteraf kunnen we er nog steeds om lachen, maar toen, ohh verschrikkelijk!

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ja 1 keer, 20 jaar geleden ofzo. In het Disneyhotel van Disney Parijs. Gelukkig stond er nog een franstalig jongetje in de lift die het uit kon leggen door de lifttelefoon.

Deel Deze Pagina