Nee zo'n gevoel heb ik niet.. Vooral niet in deze tijd en alle luxe (naar mijn idee) waarin kinderen hier leven. Sinds kort zijn we verhuisd en is het alleen maar beter geworden. Echt uitjes doen we wenig, zijn vorig jaar voor het eerst een keer naar de Efteling geweest en 3 of 4 keer in het jaar naar Ballorig maar verder rommelen we gewoon wat aan. We hebben nu een tuin waar ze kunnen spelen, ben geen moeder die constant overal met ze naartoe gaat, ze kunnen zichzelf goed vermaken en spelen veel samen. Vriendjes komen wekelijks over de vloer. Bovendien gaan de jongste 2 4 ochtenden naar de psz, de oudste gaat de hele dag naar school en is allang blij dat ze lekker rustig aan kan doen thuis.
Nee dat gevoel heb ik niet. Ik werk thuis als hij op bed ligt en even tussendoor gaan we naar de speeltuin,ballorig of eindje wandelen. We hebben een abonement op de dierentuin en doen regelmatig leuke uitjes zoals naar een musicial of bioscoop (vandaag naar het zandkasteel geweest) Verder komt hij kwa eten, drinken, kleding en speelgoed niks te kort. Hij gaat twee dagen per week naar het kdv. Hij vind het daar ook fantastisch. Soms voel ik me daar wel schuldig over. Nergens voor nodig. Hij geniet, leert veel en is goed voor zijn ontwikkeling.
Bedankt voor alle reacties. Erg leuk om te lezen en soms toch ook wel herkenbaarheid. Cygnet: die van jou vind ik heel mooi opgeschreven