Heb geen fb dus helaas.... Heb wel een keer onze grote vriend Google bekeken en ik wou dat ik het niet gedaan had... Hij is nu nog knapper dan ie al was, erg goed opgedroogd.... Maar voor iemand denkt dat ik jaloers ben, ik ben bezet met een fantastische vent in ons kikkerlandje en niet aan de andere kant van de oceaan, samen met 2 prachtige meiden.. ..... maar kwijlen blijft leuk
Dat lijkt mij ook genieten, helaas zien de mijne, met name de eerste, er nog steeds goed uit. Al heeft hij wel een 4-ling, ben toch blij dat ik die gedodged heb!
Ik ben altijd bang dat ik dan ineens bij hun friend suggestions terecht kom en ze er zo achterkomen dat ik heb lopen rondneuzen. Durf het dus niet.
Ik ging Instagram stories ALTIJD bekijken, tot een vriendin zei dat je kunt zien wie dat heeft bekeken
Ja zo vaak! De allerleukste is geen spat veranderd qua uiterlijk, heeft een succesvolle onderneming, geen kinderen en is nog steeds single. Dat snap ik dus echt niet. Hij is zo leuk...! In iedergeval, vroeger dan... Ik kan mij haast niet voorstellen dat dat nu niet meer zo is
Mijn eerste liefde is een van mijn beste vrienden. We hebben altijd een zwak voor elkaar gehouden, maar zullen ook nooit meer iets met elkaar doen. Gelukkig staan we er beiden zo in!
Nee En ik lieg niet. Kreeg een tijdje terug wel ineens een vriendschapsverzoek van een ex. En met een andere ex ben ik ge-linkedin-d