Heb jij...

Discussie in 'De lounge' gestart door Rnate, 13 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    en weet je de afloop nog?

2. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Zij was flink in elkaar gebudst maar gelukkig niet dood. Hij is toen weg gehaald. Maar ze heeft hem later weer terug genomen. Niet lang daarna zijn wij verhuisd, dus verder weet ik het niet.

3. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Er gebeuren inderdaad heftige dingen tegenwoordig(helaas). Ik snap niet dat mensen zo kunnen zijn..snap dat je flink geschrokken bent mamaloe..

Ik heb vandaag een melding gedaan bij de gemeente en amk. Ik loop er al jaren mee maar vandaag toch de stap genomen.. Voel me alleen erg schuldig.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik voelde me ook schuldig en was wel bang om die mensen dan weer tegen te komen.

5. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik heb een keer de dierenbescherming gebeld, was een dierenwinkel die cavia's verkocht. In totaal zaten er zeker 30 cavia's op een stukje van 2x1,5. Veels te veel dus...

1x iemand aangegeven in verband met zwartwerk. Had mij belazerd dus ik doe het terug...

Over beide gevallen voel ik me niet schuldig. Ik heb juist gehandeld vind ik.

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Een keer (met vriendinnen en mentor) melding gemaakt bij het amk voor een klasgenootje, meisje is toen de week erop 's morgens opgehaald door de kinderbescherming op school.. Papa was sla-grage politieagent..

En als mentor een keer voor een leerling.. Samen met leidinggevende..

Nooit schuldig om gevoelt, beide keren terecht.

7. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Een keer na een programma van opsporing verzocht. Heb er verder nooit meer iets van gehoord. Voelde achteraf wel dubbel ,want ik dacht steeds wat als ik helemaal fout zit.

8. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    politie neemt het dus niet zo nauw met een nette afhandeling, dubbel eigenlijk..

Deel Deze Pagina