Heb jij ....

Discussion in 'De lounge' started by Boordevol, Nov 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,169
    4,321
    113
    .... op dit punt van je leven bereikt wat je wilde? Ben je echt volledig tevreden met je leven of knaagt het nog?

2. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ja, ik ben tevreden met bijna alles in mijn leven.
    Het enigste wat af en toe knaagt is mijn lichamelijke gezondheid en de situatie op het werk.

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Mijn leven is nu momenteel ingestort doordat ik mijn baan kwijt ben per februari. Het is niet het einde van de wereld maar ik had gehoopt dat ik tzt nog een opleiding/cursus mocht volgen.

Doordat mijn financiën nog niet helemaal op orde heb kan ik nu ook nog niet voor een thuisstudie kiezen.

Daar tegenover staat dat ik nu een fijne situatie thuis heb met een lieve man en kind (had ik 2 jaar geleden niet kunnen dromen!)

4. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

Oct 19, 2013
    2,646
    1,529
    113
    OV
    Nope, ik wil nog van alles. En ik kan ook gelukkig zijn zonder die dingen, maar voorlopig wil ik ze wel. Kindjes, carrière, verbouwingen, eigen ontwikkeling etc.

5. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

#5 Roxyroxx, Nov 8, 2013
    Last edited by a moderator: Nov 8, 2013
    Nog niet helemaal maar ik ben onderweg en pas 27 ;)! Ik had vroeger nooit gedacht nu al getrouwd te zijn, kindje te hebben en zwanger te zijn van de tweede, maar jeetje wat maakt dat gelukkig! Ik werk in mijn vakgebied en verdien aardig. We hebben een prachtig huisje en twee auto's voor de deur. We zijn gezond & gelukkig. Het enige waar ik vroeger altijd van droomde wat ik nu nog niet heb is een eigen zaak... Dat zou ik nog wel willen maargoed dat komt wel (of niet haha) als de tijd er rijp voor is :)!

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee.

Ik wil een ander huis een leuke baan en wil graag nog een derde kindje mits het me gegunt is.

7. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Tot nu toe zeker.
    Geweldige man, geweldig zoontje en zwanger van een dochter
    Ben gezond, mooi huis, ontzettend leuke baan daarnaast nog een eigen zaak die goed draait.

maar dat betekend niet dat ik geen dromen en wensen meer heb.
    Maar ik had niet verwacht zo erbij te zitten op mijn 28e.

8. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

Sep 16, 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    #8 Opnaarvijf, Nov 8, 2013
    Last edited: Nov 8, 2013
    Ja en daar ben im trots op. Ik ben werkelijk gelukkig. Heb heel wat af gesjouwd in mn leven. Verdriet gehad maar ook heeeeel veel lol en geluk. Ik heb alles gedaan wat ik wilde doen, handig....nee niet altijd maar ik hoef nooit te denken wat als.... Ben dus trots dat ik kan zeggen ik ben echt echt gelukkig. (Dat wil niet zeggen dat wij geen zorgen kennen)

9. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Tot nu toe heb ik bereikt wat ik graag wilde bereiken en waar ik van droomde: droombaan, huis, getrouwd, kindje, auto, huisdieren.

Nu heb ik weer nieuwe dromen, ik wil graag weer een opleiding gaan volgen om mij verder te ontwikkelen. Mijn man gaat eerst aankomend jaar een avondstudie doen dus ik zal nog even moeten wachten :).

10. Koon

Koon Niet meer actief

Ik ben heel tevreden en mijn leven mag wat mij betreft zo blijven. Helaas komt er een pittige periode aan door 2 ernstig zieke schoonouders.
    Echter, helpt dat ook weer relativeren. Ons grote geluk, ons zoontje, is het allerbelangrijkst en we kunnen ons echt niet meer wensen. Ooit een 2e wellicht, als ons dat gegund is.

11. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Half!

We hebben een geweldig kind, dat was 1 van de stappen ;)

Nu nog een ander huis, en m'n droom is om verpleegkundige te worden.. Ben al verzorgende IG, dus al een end op weg het staat nu even op een laag pitje ivm de komst van de kleine..

12. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Voor nu zeker wel! Lieve vriend, schat van een kind, huis en vaste baan. Lieve vriendinnen om me heen... Maar ik vind wel dat er altijd toekomstbeeld moet zijn... Iets om naar toe te werken. Ben pas 26, dus zou het niet fijn vinden nu niks meer te doen. Zou in de toekomst nog heel graag een of twee gezonde kindjes krijgen. Verder wil ik, over een aantal jaar, de schoolleiders opleiding gaan doen. Maar dat ik nog dromen heb wil niet zeggen dat ik nu niet tevreden ben!

13. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik ben zeker gelukkig maar wil nog steeds heel veel bereiken en dat zal wel zo blijven tot aan mijn dood;)

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,255
    6,154
    113
    Eh nee, helaas niet. Ipv een leuk gezin met 3 kindjes ben ik nu alleenstaande moeder van 2. Waar ik op gehoopt had is dus niet helemaal uitgekomen. Het is ook allemaal nog kort geleden dus ik kan nu niet zeggen dat ik gelukkig ben. Maar goed wil niet zeggen dat we er niet weer iets moois van kunnen maken.:)

15. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik kan wel zeggen dat ik echt tevreden en gelukkig ben.
    Ik denk dat je altijd wel doelen hebt anders zou het niet goed zijn.
    Wij zouden nog graag willen verhuizen over een paar jaar.
    Misschien een derde kindje.
    Maar voor nu vind ik mijn leven echt geweldig.
    Ik heb 2 hele mooie meisjes, een geweldige man, erg leuk werk, een fijn huis en een hele lieve familie.

16. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben heel tevreden en heb voor nu alles wat ik wilde hebben! Een super lieve vriend, koophuis sinds kort, zwanger van de eerste, lieve familie en vrienden en eem leuke baan.

17. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja ik ben tevreden!

18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Nee,nog niet..
    Ik wil nog een tweede kindje (mijn vriend twijfelt alleen nog steeds), ons koophuis heeft nog wat werk nodig en ik zou graag minder werken.
    Alle 3 wel in het vooruitzicht gelukkig!

19. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Nee op dit moment niet. Lig nu in scheiding naar een relatie van 9 jaar. Alles is wel in goed overleg. Maar dit is natuurlijk niet wat ik voor ogen had, ik en mijn zoontjes slaan ons er goed door heen ondanks dat alles nog erg vers is. Voor de toekomst komt het wel goed dat weet ik wel zeker. Maar voor nu heeft alles tijd nodig.

20. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    2,177
    0
    0
    In het leven loopt het nooit zoals je het van te voren gepland had, maar desondanks kan ik volmondig zeggen ' Ja ik ben gelukkig'.
    Ik heb bijna 'alles' wat mijn hartje begeert, een lieve man, twee schatten van kindjes, een derde kindje op komst, twee leuke honden en een mooi huis.
    Dromen blijf je houden...

Share This Page