Cambridge dieet

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Wie heeft daar ervaring mee? Welke producten zijn een aanrader?
    Ik wil zes kilo's kwijt. Wil het twee/ drie weken gaan doen.

Ben benieuwd naar de ervaringen!

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

Waarom zo snel.

Mijn ervaring met dit soort achterlijke dingen is dat je na het stoppen weer net zo snel op je oude gewicht zit plus extra.

Dat je beter op een normale manier kunt gaan afvallen in plaats van jezelf uit te hongeren. Omdat dat helemaak niet nodig is en ook helemaal niet gezond is.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Volgens mij is het dieet niet geschikt als je maar zo weinig kilo's kwijt hoeft. Ik heb het zelf niet gedaan, maar ik kan me herinneren dat het voor zo eventjes niet aangeraden wordt. Ook niet door consulenten van Cambridge zelf. Het dieet kent een opbouwende fase en als je op je streefgewicht bent, moet je het weer heel langzaam afbouwen. Dat gaat een beetje moeilijk in twee-drie weken. Zes kilo afvallen in zo weinig tijd is sowieso niet zo'n strak plan.

Als je je koolhydraten beperkt of op je calorieën gaat letten in combinatie met meer beweging ben je die kilo's ook in hooguit twee maanden wel kwijt, waarschijnlijk sneller als je je best doet. Een stuk gezonder, en aardiger voor je portemonnee.

4. Paige

Paige Niet meer actief

Precies, dit doe ik nu ook. Een dieet wil ik het niet eens noemen. Als ik zin heb in pizza, neem ik pizza en dan zorg ik de dag daarna dat mijn koolhydraat-inname laag is. Voor 6 kilo zou ik zeker niet gaan shaken. ;)
    Ik val gemiddeld 4/5 kilo per maand af.

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Graag antwoorden op mijn vraag;) en bedankt voor de goed bedoelde adviezen

6. Paige

Paige Niet meer actief

Oh nou sorry hoor.:p
    Ik heb 1 maand cambridge gedaan. 10 kilo afgevallen van de 30. Toen raakte ik zwanger.
    Mijn ervaring was goed.. totdat ik alles PLUS nog 15 kilo aankwam. En, nee, ik snoepte niet. At gezond (ivm bv) en toch aangekomen. Mijn metabolisme had zo'n optater gekregen dat het ná het dieet alles maar ging opslaan om een eventuele volgende hongersnood weer te doorstaan. ;)

Succes, het is namelijk ook erg pittig..

edit: van de producten vond ik de porridge erggg lekker! De shakes waren ook te doen, behalve Chocola/sinaasappel .. ook hebben ze poedertjes om je water een lekker smaakje te geven. Die vond ik ook heerlijk! Dus niks mis met de producten!

7. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

Ik heb het 2 keer een maand gedaan en 1 keer 2 maanden. Ik luste alleen de shakes en repen. Ik vond het te doen maar zodra je er iets naast gaat eten wordt het alleen maar moeilijker. Ik kwam daarna iets meer aan dan normaal. Wel snel opgebouwd als je rustig opbouwt is dat beter. Viel eerste maand 10 en daarna 1,5 a 2 kilo per week.

8. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Ik heb het gedaan paar jaar geleden. 20 kg mee afgevallen. Ook ik vond alleen de shakes en repen lekker. Alleen de repen mag je pas na een week.
    Voordelen, je valt er heel snel heel veel mee af.
    Nadelen, je spijsvertering raakt erdoor van slag, je mag echt niks eten, het is maar een kleine 500 kcal pdag wat je binnen krijgt, je moet langzaam afbouwen wat 2 weken duurt en langzaam weer opbouwen wat 3 weken duurt (anders heeft het echt geen zin en eet je meer waardeloor je weer aankomt), en uiteindelijk heeft het geen ene moer geholpen aangezien ik weer op mijn oude gewicht zit als voordat ik begon en dat was al heel snel nadat ik geCambridged had+ nog wat extra's nu van de zwangerschap.

Dus mijn conclusie voor 6 kg, let op je voeding, eet veel onverzadigde vetten, heel veel groenten en fruit en laat Cambridge links liggen. Je bent er niet even maar een paar weken mee bezig. Maar echt met het op en afbouwen alleen al ben je ruim een maand bezig.

Succes met je keuze

9. senta

senta Niet meer actief

Ik heb het gedaan heel veel ermee afgevallen mensen om mij heen ook tussen de 30-50 kilo ermee kwijt. Ook ik.

Helaas heeft iedereen last van zijn galblaas gekregen erna bij iedereen moet die eruit. En allemaal net na of tijdens het dieet lees maar eens bij recensies veel voorkomede kwaal.
    Wij kunnen het niet hard maken maar denken alle 7 hetzelfde.

Ik zou er goed over nadenken als ik dat eerder had geweten had ik het er niet voor over gehad. Ik wordt morgen geopereerd omdat het zoaan het opspelen is dat het gevaarlijk wordt voor mij en mijn kindje.

En 3 meiden zijn inmiddels weer zwaarder dan voor ze begonnen na een jaar.

Het dieet op zich is goed vol te houden. Na 2 weken mag je repen en de soepen waren echt vies.

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    20 kg afgevallen en 30 eraan ofzo! Ik zou het noooooit meer doen!

Vond alleen chocolade en banaan shakes lekker en repen soepen niet te vreten. Denk ook niet dat t veel zin heeft voor 6 kilo die zitten er binnen no time weer aan als je normaal gaat eten en je hebt ook 0,0 energie.

11. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Echt een zwaaare afrader!! Zoo ongezond en naderhand vliegt alles er weer aan!!

12. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    NIET DOEN ALSJEBLIEFT! Ik ben het toen samen met 2 vriendinnen gaan doen. Ik ben na twee weken gestopt omdat ik zo geobstipeerd was dat ik naar de dokter kon gaan. Mijn 2 vriendinnen zijn doorgegaan en raakte heel veel kwijt. 1.5 jaar later zit alles er weer aan plus nog wat extra's . Er zijn echt veel gezondere manieren om af te vallen!

13. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Niet doen! Ik heb het 2,5 maand gedaan 18 kilo kwijt geraakt, een bos haar kwijt geraakt en bijna mijn galblaas ik was er net op tijd bij anders moest de galblaas eruit pfff super dieet om vol te houden maar de kilos zitten er allemaal weer aan :( en die galaanvallen wil je echt niet poeh poeh nooit zn pijn gehad.
    En ik weet elk lichaam reageert er anders op maar van de galblaas komt toch bij heel veel voor die dit dieet gebruikt hebben.

14. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ook hier veel afgevallen en zit alles plus meer er weer aan. Zonde van je geld dus.

15. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    3 maanden gedaan, 21 kg kwijt, haaruitval daarna en problemen met stoelgang, ging tot ik zwanger was maar 1 keer per week moeizaam poepen.

Jaartje, door extreem sporten, op gewicht gebleven, nu weer van de 21kg 15 erbij.

Voor 6kg moet je het zeker niet doen.
    Ik adviseer je een maandje koolhydraatvrij te gaan eten, maar wel normaal(dus groenten ed) eten.

16. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.549
    2.018
    113
    je leest de reacties al...
    Hier ook in 16 weken 25kg kwijt. Ik vond de repen en de shakes lekker. De porridge nam ik altijd als ontbijt, vult goed.
    Ik vond het heel goed vol te houden.

Maar ook hier naderhand de galblaas eruit, heel veel haaruitval, €800 kwijt aam dieet en nu weer 30 kg erbij.... Ik zou het nooit weer doen.

En het is ook al gezegd, voor 6kg is dit dieet niet geschikt.

17. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik ben er 35 kilo mee kwijt geraakt.
    Ik vond het een heel fijn dieet en het werkte toen echt voor mij.
    Het is makkelijk( je hoeft niet te koken;) en ik vond het toen ook best goed te doen.
    Ik had geen honger.
    Helaas heb ik het niet goed afgebouwd en ben er een beetje mee door blijven sukkelen waardoor ik een afkeer kreeg tegen de producten.
    Ik heb daarna geroepen dat ik het dieet nooit meer zou doen omdat het best een impact heeft op je lijf.
    Maar ik begin er nu weer een beetje anders tegenaan te kijken.
    Het was mijn fout om niet goed af te bouwen.
    Ik denk dat je moet kijken of het iets is wat goed bij je past.
    Ik hou van makkelijk en snel afvallen.
    Al dat gekokkerel is niets voor mij.
    En het voordeel is dat je begeleidt wordt.
    Afvallen ga je zeker doen met dit dieet, de vraag is of je het ook zo kunt houden want als de kilo's er af zijn dan pas begint de echte strijdt.

Ik zou het trouwens voor 5 a 6 kilo echt niet doen!
    Want die zijn er binnen 2 weken af en vervolgens ben je al een heel traject kwijt aan afbouwen.
    Volgens mij mag je het ook pas als je meer dan 10 kilo kwijt wilt.

18. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik ben er 15 kilo mee afgevallen en nu maanden later is het er nog steeds af. Heb er zelf geen klachtn van gehad maar een vriendin wel.
    6 kilo eraf daar doen ze het denk ik niet voor.. Je moet afbouwen en opbouwen en dat alleen duurt al minimaal 1,5 maand naast het shaken.

19. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ze zullen je waarschijnlijk niet eens aannemen. Alrhans, mijn consulente niet.
    Het gaat hier om 6kg die je met een aanpassing in je voeding erg goed kan bereiken!

Ik heb het 4 maandem gedaan, de 500 programma. En ben 17kg afgevallen.
    Moest er 30 voordat we de MMM in zouden gaan, maar dat is gelukkig niet meer nodig.
    Ik ben trouwens vrij weinig afgevallen omdat ik vind dat geen enkele dieet je honger mag laten lijden.
    Dus heb ik met enige regelmaat een echte maaltijd erbij gegeten!

Nu 7 weken gestopt em 4.8kg aangekomen. Wat vooral vocht/zout en een ongezonde maaltijd van gisteren is :p

De chocomint shakes vind ik heerlijk, de crunchy reep em de softe chocoladereep!
    Verder is alleen de groentesoep te doen, vind ik. En de ranja is heerlijk.
    Maarrr, dat zijn producten uit de 500 reeks! Als jij al zou mogen beginnen is dat de 800 programma en ik ben niet bekend met de producten daar van!

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb het gedaan, viel snel af, maar na een vakantie waarin ik gestopt was kwam het er snel aan. Niet alles is er weer van aangekomen maar heb het idee dat ik nu wel heel snel aankom deze zwangerschap.

Bossen haar kwijt geraakt en totaal futloos.

Geloof ook niet dat het goed is voor zo weinig kilo's, zou persoonlijk dan gaan sonja bakkeren of weet ik wat. Geen cambridge iig!

Deel Deze Pagina