Heb jij ....

Discussie in 'De lounge' gestart door Boordevol, 8 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben tevreden met de doelen die ik tot nu toe heb bereikt. Maar ik zal altijd naar meer en/of iets nieuws verlangen. Ik denk dat dit altijd zo zal blijven.

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    nee nog niet. Ik heb een prachtig gezin 3 lieve kids een schat van een man. dat is wat ik wilde.

maar er zijn dingen die ik anders wil. ik wil nog een groter huis een leuke opleiding volgen zodat ik mij nog verder kan ontplooien. en zo nog meer dingen.

we zijn er me bezig en ik ben pas 26 dus de tijd is er meeer als genoeg

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ja! ;) ik heb een baan wat ik leuk vind (man ook) ben getrouwd 2 mooie gezonde boy`s ik voel me gezegend met mn 3 mannen!
    En een heerlijk huis, gave bak voor de deur.. tja wat wil je nog meer???!!! :D

(andere kleur in mn inrichting hahahaha) :p

4. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Ik denk ook dat nieuwe doelen vanzelf komen als je er een paar behaald hebt. Als je eerst kinderen wilde en ie hebt ze dan komen er weer andere dingen in beeld naarmate de kindjes ouder worden en je meer vrijheid krijgt. Dit is slechts een voorbeeld en denk dat het met andere dingen ook zo werkt. Zo lang je realistische dromen hebt (de meesten zouden wel miljonair willen zijn) en je er aan werkt moet het goedkomen. Maar inderdaad kun je plannen wat je wilt, soms lopen dingen nu eenmaal anders en moet je dat kunnen accepteren om tevreden te zijn.

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Nee.Er zijn nog veel dingen die ik wil doen,maar het belangrijkste dat ik wil is een veilig,warm thuis voor mijn kinderen.Een eigen plekje waar ze dingen kunnen afsluiten en zich verder kunnen ontplooien.Een nieuw begin.

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik zou graag nog een leuke baan vinden als uitvaartverzorger of als forensisch onderzoeker, helaas voor dat laatste niet slim genoeg. Dus ik ga mijn best doen zonder diploma's die wereld in te komen en ook voor meer centjes te zorgen dan mijn oude baan bij de Shell.. Verder ben ik helemaal gelukkig :) Nog wel een ander huisje maar dan is het helemaal goed :)

7. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Ik ben heel tevreden. :) Doe wat ik altijd wilde doen, ben gelukkig met mijn man, hond rondlopen en kleine onderweg. Tuurlijk zijn er altijd dingen die ik nog graag wil doen/zien etc, maar dat maakt het leven alleen maar leuk. Zo blijf ik uitkijken naar het volgende. :) Maar de basis ben ik heel blij mee en tevreden. :)

8. singa

singa Niet meer actief

Op dit moment ben ik bijna helemaal tevreden met hoe het is. Ik heb een leuke baan en krijg volop kansen om me te ontwikkelen.
    Ik heb een super vriend en een geweldige dochter. Het enige dat nog ontbreekt is een tweede. Aangezien het door mijn gezondheid niet zo vanzelfsprekend is dat die er komt is het en bonus als die tweede er komt.

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nog lang niet!

School niet afgemaakt, alleen vakantiebaantjes gehad..
    Het enige wat ik echt bereikt heb is dat ik over m'n angst voor mannen heen heb kunnen komen en nu gelukkig samenwoon met m'n vriend en straks onze kleine erbij.

Maar wil nog genoeg.. Werken of wellicht eerst een opleiding, verhuizen naar een stulpje met twee slaapkamers en een balkon of tuin.. Nee, dat duurt nog wel even ;) Maar ben nog rijkelijk jong, dus vind het ook niet zo erg..

10. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dit inderdaad! Behalve vakantiebaantjes, ik heb alleen part time baantjes gehad.

Life has just begun! :)

edit: Oh, en ik ben ook nog niet zwanger. :p detail.

11. Fieksels

Fieksels Actief lid

24 aug 2012
    153
    0
    16
    Noord Holland
    Ik ben heel tevreden, lieve vriend, lieve dochter en een aankomende zoon. Mooi huis, auto en lieve familie!

12. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ja! Absoluut. Tuurlijk, ik zou wel graag een baan met wat meer uren willen hebben, of dat mijn man een vaste baan zou hebben, zodat we een fatsoenlijk inkomen hebben. Maar dat beïnvloed ons geluk totaal niet. Je doet je best en meer kun je niet. Ondertussen hebben we elkaar, een kindje op komst, een dak boven ons hoofd, genoeg te eten en kleren in de kast. Een fijne familie en schoonfamilie... Wat wil je nog meer? :D

13. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Toevallig met mijn man er over gesproken een dag voor we gingen trouwen.
    We hebben elkaar de vraag gesteld of we zo tevreden zijn hoe ons leven is verlopen. Beiden konden we volmondig ja zeggen.
    In mijn jeugdjaren goed van het leven genoten met weggaan en reizen, mogen studeren, een job gevonden, getrouwd, maar... toen weer gescheiden... even een dieptepunt.
    Maar zo snel mijn dieptepunt kwam, hoe snel ik een hele wending heb genomen.
    Verhuisd naar het buitenland, vriend (nu man) leren kennen, appartement gekocht een jaar later, de komst van onze dochter, een huis gekocht en direkt huurders voor ons appartement gevonden, verbetering job ondertussen en sinds kort getrouwd.

Sinds mijn verhuis 5 jaar geleden, hebben we echt veel gerealiseerd en dat maakt mij trots.

Een tweede kindje is nog wel gewenst, maar als het niet spontaan zou komen, dan is het zo en kunnen we er beiden mee leven. Een brusje is nog een doel, maar geen echt streefdoel.
    We zijn ook gelukkig met ons drietjes.

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Tot nu toe ben ik dik tevreden!!!

Er knagen nog een paar dingetjes waarvan IK vind dat het tijd word, zoals een rijbewijs voor mijn freaking dertigste (hahahaha) en mijn studie afronden natuurlijk, maar ik denk dat dat wel goed gaat komen :D !

15. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nee, ik wil graag een echt "thuis" ik heb altijd huizen gehad, maar een thuis niet.

16. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik ben nu te vrede met mijn leven
    dat is 2 jaar geleden wel anders geweest
    sinds ik bij mijn ex ben weg gegaan en een nieuwe relatie heb
    ben ik te vrede
    en met mijn aller mooiste en lieve kindjes heb bijna alles bereikt wat ik wilde:)

17. Maia

Maia Niet meer actief

ik ben in mijn thuissituatie heel gelukkig en heb ik alles wat ik zou willen. Qua werk wil ik in de toekomst nog wel meer, maar voorlopig heb ik het naar mijn zin en het is goed te combineren met de kinderen en dat vind ik ook belangrijk. maar ooit, ga ik weer studeren/carriere maken.

18. Nog lang niet, maar er wordt hard aan gewerkt!

19. eline20

eline20 Niet meer actief

Ik ben tevreden maar wil heel graag mijn steentje bijdragen in ons financiele plaatje, ben nu nog student!

20. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nee, absoluut niet. Ik ben een heel eind gekomen, maar heb ook veel tegenslagen gehad. Ik heb een geweldig huwelijk met een geweldig man, we hebben hele lieve huisdieren maar ik heb wel mijn opleiding en werk moeten opgeven wegens ziekte. Toen we daarna besloten om vroeger voor het gezinsleven te gaan, bleek ik PCO te hebben.

Deel Deze Pagina