Nee. Ik wil graag een ander (groter) huis en heel misschien nog een kindje erbij. Qua baan ben ik heel gelukkig, al wil ik in de toekomst wel een dag meer gaan werken. Ook wil in in de toekomst echt mijn rijbewijs halen, als dat gezondheidstechnisch mogelijk is. Dat was het wel, verder ben ik heel tevreden!
Nee ik wil graag doorgroeien in mijn werk. Ik verwacht deze mogelijkheid na mijn bevalling. Verder op privé gebied ben ik tevreden. Ik heb leuke vrienden en een fijne relatie. En zeer goed contact met de familie.
Ik ben ook oprecht gelukkig met alles wat ik heb; Ik heb een lieve man, een geweldig schattige en mooie zoon, dierbare familie en goede vrienden om me heen. Een echt 'thuis' wat van ons is en waar de koelkast altijd is gevuld en iedereen kan mee eten. Daarnaast kwa inkomen geen klagen,2 auto's voor de deur en momenteel even geen zorgen om de gezondheid van dierbare om ons heen (dit is vaak wel anders en zal ook vast wel weer komen). Maar ik ben een mens, en hoewel ik nu intens gelukkig ben heb ik ook nog wel 100 dromen. Daarvan zullen er deels wel en deels niet een hoop van waargemaakt worden,maar goed dat is het leven.. En ach ik ben pas 30, ik mag (hoop ik) nog wel even mee.
Nee mijn complete leven is 2 jaar geleden in elkaar gestort.. daardoor veel verloren.. baan, vrienden... mijn relatie met mijn man, en als ik naar de toekomst kijk geen idee hoe dat gaat lopen.. dus nee totaal niet bereikt wat ik wou bereiken...
Ja zeker! Getrouwd, compleet gezin, allemaal gezond!, goede carrieres, lieve vrienden en familie, huis, genoeg geld om leuke dingen te doen. Ik zou wel graag willen gaan reizen met de kids. Daar kan ik heerlijk over dromen !
Pff, dat is niet fijn op zijn zachtst gezegd. Ik hoop dat je de bodem bereikt hebt en r alleen betere tijden aanbreken.
Ja, na veel ellende met ex en me zoon.. Maar nu super gelukkig.. Mijn zoon heeft omgang met zijn vader alimentatie word betaald ben zwanger van de 4e huis gekocht bruiloft op de planning ... Dan zijn wij compleet huwelijk + 4 kindjes ....
Nee ik ben nog niet tevreden van dat ik alles heb wat ik wil. Ik heb bijna mijn mbo4 diploma in mijn zak en wil nog verder studeren totdat ik minimaal mijn hbo diploma heb behaald. Daarnaast wil ik naast de zaak die wij hebben nog minimaal 1 zaak erbij. Als ik klaar ben met mijn studies dan wil ik een eigen praktijk openen en als dat niet haalbaar is een goede baan... Verder wil ik graag nog een 2e kindje maar dat heeft nog geen haast... Verder heb ik alles wel bereikt! Een lieve man, mooie dochter en we zijn gezond! ❤️
Ik heb nooit een idee gehad wat ik precies wilde. Toen ik een puber was, was ik er helemaal van overtuigd dat ik op mijn 20ste getrouwd zou zijn en verder heb ik er eigenlijk nooit over nagedacht. Beetje naief.... Ik ben nu echt volledig tevreden met mijn leven. We hebben 5 gezonde kinderen. Een bloeiend bedrijf en we zijn heel gelukkig met elkaar! Het enige wat ik wel eens jammer vindt is dat ik op dit moment niet iets heb wat van mijzelf is. Het bedrijf is van mijn man, ik werk er met alle liefde, maar de bouw is nou niet echt een tak waar mijn ambities liggen. Maar wie weet, als de kinderen groter worden... Dan ga ik iets doen waar ik mijn creativiteit in kwijt kan. (kinderkamer accesoires of kinderkleding bijv)
Nee, wil zo graag een nieuwe baan. Verveel me te pletter!!! Maar niets te vinden natuurlijk! Verder wel tevreden hor, man en kinderen.. Maar kan mijn humeur zo laten verpesten.
Nope... zit in een opvang.. huisje nu wel in t vooruitzicht na 14 maanden knokken! daar nog ons thuis van maken, wil van mn schulden af en daarna nog een HBO opleiding doen.. Wil ooit nog een lieve man tegenkomen die ook een goede vader is voor mn dochtertje en hopelijk ook ooit nog een 2e! Zit ook nog eens in een lichte depressie dus nee ben nog lang niet tevreden. Maar kan wel intens genieten van mn mooie lieve vrolijke dochtertje!
Ja ik heb bereikt wat ik wilde bereiken, maar toch knaagt het. Ik zou graag nog meer willen bereiken in de toekomst, ik zou graag willen groeien in mijn werk. Ook zou ik graag persoonlijk nog willen groeien. Maar ik heb geleerd dat ik dit niet allemaal voor mijn dertigste hoef te doen. Na mijn dertigste is er ook nog een heel leven waarin ik mijn doelen kan bereiken.
Ik heb alles bereikt wat ik vroeger wilde en voel me daar trots op/over ! Heb een man, 3 geweldige kids (natuurlijk de leukste van de wereld zoals iedereen dat voelt over zn eigen kids ) 2-dagen-baan welke goed verloopt, voel me thuis in mn huisje, straat, woonplaats. Er zijn wel een paar dingen die ik anders had willen hebben maar ik probeer te accepteren dat die zijn zoals ze zijn. En het belangrijkste waar ik elke dag aan denk; ik had zo graag gewild dat mn vader nog leefde...
Ik heb geen leuke jeugd gehad en ben twee keer zeer ernstig ziek geweest. Het heeft allemaal flink tegen gezeten maar ik ben aardig op weg te bereiken wat ik graag wil bereiken. En dat is voornamelijk gelukkig zijn en genieten van al het mooie in het leven. Ik heb een heerlijke dochter (nooit gedacht dat dit ons gegund was, artsen raadden het lange tijd af) en een geweldige man, een mooi huis, een baan en fijne mensen om ons heen. Wat ik graag wil: dochter zien opgroeien tot een gelukkig mens, een andere baan (eentje waar ik mezelf wél in kan ontwikkelen en wat meer verdien), nog een studie doen, dat mijn gezondheid stabiel blijft en dat er nieuwe medicijnen ontwikkeld worden voor datgene wat ik heb. Dat zou heerlijk zijn. Qua materiële zaken heb ik weinig wensen. Ja af en toe nieuwe kleding, lekker uit eten/naar de sauna enz.
Wat ik wil is altijd een gevoel geweest en nooit ingevuld door vaststaande gegevens. Ik wilde graag gelukkig zijn en een leuk leven leiden. Dat doe ik absoluut en gelukkig ben ik ook met mijn allerliefste man en mijn drie bloedjes van kinderen. En nu ga ik weer op zoek naar een echt leuke baan maar dat is voor mij niet een mijlpaal ofzo.