ochtendmisselijkheid

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Nathalie6, Jan 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nathalie6

Nathalie6 Actief lid

Jan 7, 2008
    186
    0
    0
    Hoi,

Ik ben tot nu toe nog niet echt misselijk geweest. In het begin wel een beetje maar nu toch al een week niet.

Kan iemand mij vertellen wanneer ochtendmisselijkheid begint?

Groetjes,
    Nathalie

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sterker nog, sommige hebben er helemaal geen last van!
    Geniet van elke dag dat het er NIET is :-D

Elmo

3. sinjo

sinjo Lid

Dec 18, 2007
    41
    0
    0
    Werkvoorbereider
    Westland
    Ik voel me soms wel en soms niet misselijk.. en ik kan je vertellen dat ik echt heel blij ben als ik me wel misselijk voel.. miss stom maar alleen dan heb ik het gevoel dat ik werkelijk zwanger ben en dat het goed gaat. Begin deze week voelde ik me prima.. ik kon de wereld aan maar vandaag voel ik me moe, hangerig en duizelig en na het eten heb ik echt het gevoel dat alles er weer uit komt, en heerlijk dat ik dat vind.. hihi.. maar goed als je je niet ziek bent wil dat niet zeggen dat het niet goed gaat hoor! Dus net wat elmo zegt.. geniet er maar van dat je je goed voelt!

4. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    Normaal begint het met 6 weken, maar het moet niet, dus ik zou er blij mee zijn.

groetjes Nazli

5. Niet meer actief

Bij mij begon het pas met 7 weken ongeveer, en heeft tot de 15de week geduurd.
    Maar is echt geen pretje hoor, dus wees blij dat je er geen last van hebt

6. Jelly

Jelly Actief lid

Aug 9, 2006
    319
    0
    0
    ik heb er geen last van gehad! en daar was ik blij om... wel veeeeel honger en heeeeel moe altijd! verder had ik geen lichamelijke last

xxx
    jelly

7. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Pff wees blij als je er geen last van krijgt.
    Ik heb het tot en met de 16 e week gehad, en dan niet alleen s ochtends maar ook s middags en s avonds.
    Toen in november was het ineens terug...heb zelfs nog in ziekenhuis gelegen met uitdroging omdat ik niets binnen kon houden :( is nu gelukkig weg :D

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    pff ik ben daar zo bang voor he, ben nou ca 5 weken maar ben zo bang dat ik over 1 of 2 weken kotsmisselijk wordt of zelfs moet overgeven.

Voor overgeven ben ik super bang :(

9. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    wees indd blij meid dat je nergens last van heb
    ik ben vanaf 7 weken al kots misselijk de heledag en ben flink wat afgevallen door al dat spugen

10. Birthe

Birthe Bekend lid

Jan 11, 2008
    773
    0
    0
    Ik ben sinds een week elke ochtend misselijk, tegen het overgeven aan. ik kom pas rond 12 uur op gang, dan kan ik iets eten.
    Zolang het niet erger gaat worden.... En inderdaad, vooralsnog ben je er blij mee, omdat het een teken is dat het goed zit. Lees goed: vooralsnog. hihi.

11. Kainda

Kainda Lid

Dec 25, 2007
    48
    0
    0
    Ik ben ook de hele dag door misselijk :(
    Ik kan niet overgeven en daardoor voel ik nog beroerder.

Sterkte aan alle misselijke dames :)

12. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    Ik had het de hele dag door tis nu 2 weken weg geweest nu begint het weer opnieuw :(

13. Niet meer actief

Moet wel even eerlijk zeggen, dat het bij mij ook weer even terug kwam met 18 weken, toen opeens wel met spugen en al.

14. Hypnose

Hypnose Bekend lid

Dec 26, 2007
    737
    0
    0
    Nou ik hing vanochtend al boven de pot! :D :confused:

Share This Page