Heb jullie hulp dringend even nodig. Scheef nekje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by demi123, Feb 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. demi123

demi123 Bekend lid

Jun 29, 2007
    820
    0
    16
    Ja ze lacht heel lief idd :)
    Ze heeft er ook niet echt last van ofzo, dat idee heb ik niet tenminste.
    De fysio kan helaas niet eerder, maar dat heeft ook niet veel zin volgens haar.

We moeten gewoon de oefeningen doen en hopen dat het beter wordt.

Hoop wel dat ze haar hoofdje snel wat rechter gaat houden...

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    wat achterlijk van die fysio zeg...ik zou er geen genoegen mee nemen....als je kind er last van heeft...moet ze 2 weken met een scheef hoofd blijven zitten dan...(ik wilde zeggen lopen:p) dan krijgt ze lijkt me helemaal last van dr nek...

3. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

Sep 10, 2008
    1,236
    0
    0
    ben het helemaal eens met Linda, ze heeft er nu geen last van, maarre ga jij zelf maar eens 2 uur met een scheef hoofd lopen 9 op 10 dat jij er na 2 uur al last van krijgt, en des te langer ze zo moet lopen (kruipen ;) ) des te meer raakt ze aan die houding gewent en des te moeilijker zal het zijn het weer recht te krijgen zeg maar.

ik zou toch echt aandringen of het echt niet eerder kan, of desnoods een afspraak maken bij een andere therapeut.
    succes enne inderdaad heeft ze een schitterende lach waarbij iedereen smelt :)

4. Corina

Corina Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    4,881
    0
    0
    Het is net alsof ik een foto van m'n zoon ziet, qua scheve nek. :confused:

Zou je manueel therapeut maar bellen, denk dat het weer wat scheef geschoten is, of dat de nek vast zit. Of vragen aan je fysio of je eerder kan komen.

Huisarts is meestal niet zo bekend met zulke dingen. Dacht hier zelf ook aan oorontsteking, maar hij heeft geen koorts. Maar huilt wel veel vooral 's nachts. Heeft er gewoon veel last van.
    Toch is hij overdag wel heel vrolijk.

Succes meid.

5. demi123

demi123 Bekend lid

Jun 29, 2007
    820
    0
    16
    Misschien is het inderdaad ook wel een een goed idee om de manueel therapeut weer eens te bellen.

Hij had wel gezegt bij de laatste keer dat het soms nog een keertje nodig is om terug te gaan als een kindje is gevallen ofzo (als ze beginnen te lopen) Maarja Emma kruipt nog niet eens.

Kan wel even kijken wat hij ervan zegt.

Share This Page