verschijnselen 2e gedeelte cyclus, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jossje123, Oct 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jossje123

Jossje123 Lid

Oct 10, 2012
    75
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ik heb afgelopen week, vermoedelijk dinsdagavond of woensdagochtend mn eisprong gehad. Nu dus het 2e gedeelte van de cyclus.

Ik ben me er eigenlijk nog nooit echt van bewust geweest, maar ik voel vanalles.

Voornamelijk eigenlijk mn borsten. Die zijn ietsjes gespannenen.
    Verder ben ik best emotioneel: huilerig en niet echt lekker in mn vel ( negatief). Heel raar.

Voelen jullie ook dergelijke verschijnselen?

ik ben benieuwd!:D

2. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    ik heb een stekend gevoel in de rechterzijde van mijn lies... (ongeveer hoor, haha)

weet niet of dat er mee te maken heeft, maar voel het sinds ik hoogstwaarschijnlijk afgelopen woensdag mijn eisprong heb gehad.

3. maja89

maja89 Actief lid

Jan 29, 2012
    471
    5
    18
    ik heb ook van allerlei klachtjes!

gespannen borsten, veel vloeien, steken in mijn rechter lies, rugpijn , niet lekker in mijn vel, krampen, loopneus(wss een virus maar heb dat evht noooit! heb mijn eisprong vorige week al gehad! spannend dames!

4. xiomara113

xiomara113 Actief lid

Mar 23, 2012
    474
    0
    16
    na mijn ei heb ik last van steken in de borsten en gevoelige tepels. steken in bm streek, mijn in onder rug en de laatste maanden misselijk als ik heb gegeten.

5. kers87

kers87 Bekend lid

Sep 4, 2012
    678
    0
    0
    Herken het helemaal, voel ook altijd al van alles. Is nu dag 39 bij mij, vanmorgen getest, hartstikke negatief, maar ben nog niet ongi. Zal over een paar dagen weer testen, soms heel positief gevoel over maar toch heb ik het idee dat het niet gelukt is. Heb al een paar dagen een beetje zeurend gevoel, maar niet echt ongikrampen. 4 dagen geleden 2 dagen steken 5 cm over me navel, dit was met name als ik lag, herkent iemand dit? Dit heb ik nog nooit gehad. De tijd zal het weer leren of het gelukt is of niet!

6. Lusvi

Lusvi Bekend lid

Oct 16, 2012
    570
    19
    18
    Ik heb nu last van:

- zijkant borsten
    - zeurend gevoel onderbuik
    - zeurend gevoel linkerlies
    - lage rugpijn

Verder veel puistjes, maar die krijg ik normaal ook als ik ongesteld moet worden dus dat veranderd niets aan de zaak :p Het klinkt wel positief, maar ik denk te mooi om waar te zijn. In de eerste ronde al raak :(

7. jupke

jupke Niet meer actief

Ik heb vorige week zaterdag mijn eisprong gehad (vrijdag een positieve ovulatietest iig)

Mijn klachten sinds een paar dagen:
    - opgeblazen buik
    - zeurend gevoel onderrug
    - steken lies
    - zeurend gevoel onderbuik soms

Ik heb deze cyclus een aantal klachten die ik normaal niet heb en bij mn vorige zwangerschap wel
    - Koortslip
    - bloedverlies 2 dagen na de eisprong (nu al 4 dgn vloeien)
    - voel me normaal erg down/somber na de eisprong, nu helemaal niet

Dit is voor ons ronde 11 dus zou mooi zijn als het nu raak is! (la is dat na ronde 1 natuurlijk ook zo)

8. Jossje123

Jossje123 Lid

Oct 10, 2012
    75
    0
    0
    hmmm.....allemaal 'vage'vervelende klachten lees ik.....

Voor mij is het ook de eerste geplande ronde.
    Ik heb wel al een MK gehad ( 4 sept curretage) maar dat was van een ongeplande zwangerschap.

Ik werd netjes ongesteld 4 okt en vorige week ma was ik bij de gyn en die zag een ei van 20,8 mm. Ovulatietesten op ma en di ook positief. Woensdag waren die negatief. DUs ik denk dat ik woensdag of dinsdagnacht/avond mn eisprong heb gehad. Aangezien ik heb geklust op za zo di en woe zou het moeten kunnen.........

ik hoop echt dat t meteen raak is, zeker omdat t kennelijk de vorige keer ook meteen raak was. Ik heb haast. Maar mn gevoel zegt me dat als t niet meteen raak is, het lang gaat duren.

Nu dus beetje last van borsten, emotionele buien hoofdpijn en witte afscheiding.
    Ik spring een gat in de lucht als ik al die zwangerschapsverschijnselen weer terug mag hebben:D

Overigens moet ik di bloedprikken van de gyn op progesteron en krijg ik op 5 nov alle uitslagen van de bevindingen omtrent bloed en baarmoeder. Ik heb er zelf op aangestuurd dat een gyn. even meekijkt door die miskraam.

9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Precies dit maar moet zeggen dat ik op die loopneus altijd wel symtomen heb gehad zeg maar. Alleen bleek dat ik elke maand geen eisprong heb gehad dus was echt dat me lichaam me voor gek hield.
    Deze maand wel extremer en vooral vloeien is echt extreem.
    Maar het is ook deze maand voor het eerst met clomid en krijg vrijdag pas te horen of ik voor het eerst een eisprong heb gehad en zit vandaag op dag 24 en als het goed is moet ik dus over 4 dagen me nod hebben.

Deze eerste maand met clomid moet ik een paar keer bloed prikken om me hormoonwaardes in de gaten te houden. Blijkt nou dat ik een eisprong heb gehad dan mag ik tot januari met clomid zelf proberen. Blijkt dat ik geen eisprong heb gehad dan moet ik een afspraak maken en beginnen met 100 mg en dan wel elke keer echo's om de groei etc bij te houden.
    Heb as vrijdag bel afspraak met gynaecoloog en dan hoor ik het.

Spannend meiden !!

10. xiomara113

xiomara113 Actief lid

Mar 23, 2012
    474
    0
    16

de steekjes herken in ook wel. ik had bijv. 2 maanden terug hele erge steken achter het schaambeen. ik hoopte zoo dat het raak was maar helaas
    ik hoop dat het voor jou wel raak is snel

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb het gevoel dat iemand mij in mijn rug geschopt heeft.. au

Ei is volgens FF zondag geweest.

12. kers87

kers87 Bekend lid

Sep 4, 2012
    678
    0
    0
    Dank je xiomara voor je antwoord, hoop echt snel duidelijkheid te krijgen of een posi test of ongi. Zou er ook van balen als me cyclus steeds langer word :(. Maar goed, is en blijft afwachten, hoop nog steeds stiekem op een posi test deze maand.

13. Myhiro

Myhiro Actief lid

Oct 13, 2012
    492
    0
    0
    Hoi, ik zei het net nog in een ander onderwerp ook... Ik heb echt altijd in het 2e deel van mijn cyclus verschillende kwaaltjes die op zwangerschap kunnen wijzen... Ik schrijf het voor mezelf vooral toe aan de hormonen die wijzigen vanaf je eisprong. Ik heb last van een zeurende buikpijn, een trekkerig gevoel in mijn buik, pijnlijke tepels, soms misselijk, hongerig, vaak plassen... Het enige wat dit keer anders is dan anders is dat mijn 'zeurende' buikpijn en pijnlijke tepels nu al een volle week aanhouden, en dat is anders na ongeveer 5 dagen weg...

Ik duim voor ons allemaal!! :)

14. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    Ik heb vanaf de eisprong ook altijd heel veel kwaaltjes. Nu deze maand lijken de kwaaltjes hetzelfde, maar heftiger aanweziger (begrijpen jullie dan wat ik bedoel) Daarnaast is er maagzuur nu voor het eerst bijgekomen, dat heb ik echt alleen als ik zwanger ben dus ik hoop het zo. Oja en ook zo'n drukkend gevoel naar beneden zeg maar.......

15. Kirika

Kirika Actief lid

Jul 5, 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vorige maanden heb ik overal wel last van gehad. Dat gooi ik dan maar op ontpillingverschijnselen. Nu is het bijna weer zover en ik voel helemaal niets. Geen pijnlijke borsten, geen buikpijn, helemaal niets. Normaal heb ik nu al wel tekenen dat de ongi eraan komt, maar nu nog niets. Hoopvol!!

16. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    helaas gisteravond toch weer mijn menstruatie gekregen, echt balen!

Share This Page