test negatief wel overtijd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door catharina24, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catharina24

catharina24 Nieuw lid

4 aug 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 2 weken overtijd en ik heb 2 tests gedaan van de kruidvat waar ik een week tussen heb gelaten maar die waren allebij negatief ik snap er nu dus niks meer van en weet niet wat ik moet doen
    3 weken terug had ik een week lang echt het gevoel alsof er een baksteen in me buik zat zo'n zwaar gevoel en opgeblazen
    na die week was het weg sinds toen heb ik wel buikpijn en soms het gevoel dat ik ongesteld moet worden alleen komt het niet
    heeft iemand zoiets weleens meegemaakt??

2. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meid...

wat vervelend he die onzekerheid!
    ik heb ook één keer gehad dat ik een week overtijd was...dus geen 2 weken...en kan me goed voorstellen hoe je je voelt...

dan wil je liever gewoon ongi worden, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!

is je cyclus altijd regelmatig? en ben je al lang van de anticonseptie af? anders kan het zijn dat je cyclus nog van slag is...

bij mij kwam het denk ik door het ontpillen, of doordat je er onbewust teveel mee bezig bent waardoor je lichaam je ongi tegenhoud...er zit denk ik niks anders op dan nog even afwachten en over een paar dagen nog een test doen...en als het te lang duurt gewoon de ha bellen!

succes

x

3. catharina24

catharina24 Nieuw lid

4 aug 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja die onzekerheid is zo vervelend ik heb idd zoiets van laat me dan maar gewoon ongi worden
    mn cyclus is altijd regelmatig en ik ben al 10 maanden van de anticonceptie af en sinds dien nooit problemen gehad met overtijd zijn dus dat kan het ook niet zijn
    ik doe zaterdag nog wel een test ik zal nu eens die van clearblue doen ipv kruidvat en anders idd maar even een telefoontje naar de ha.

x

4. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Hier vandaag 8 dagen overtijd.. ook negatieve testen :( Heel vervelend!!!

5. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ben regelmatig overtijd geweest en lang zonder zwanger te zijn, oorzaak kan vanalles zijn
    succes

6. catharina24

catharina24 Nieuw lid

4 aug 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL

jij ook al :( het is zo vervelend die onzekerheid hoeveel testen heb jij al gedaan en van welk merk??

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik zou ook nog een andere test proberen en anders toch de ha raadplegen. Als je altijd dezelfde cyclus hebt en nooit overtijd bent is 2 weken toch wel apart

8. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Hallo!

Ik kan je volkomen begrijpen! Ik ben nu twee dagen overtijd (alsk cyclus zou hebben van 28 dagen) en voel me nu al zo ongeduldig. Ik weet dat ik niet zwanger ben door vele negatieve testjes en een negatieve bloedtest... Ik heb gisteren en eergisteren ongipijn gehad (en redelijk serieus) maar ze niet gezien...
    Vreemd allemaal...
    Wat nu?!

Knuffel!

9. catharina24

catharina24 Nieuw lid

4 aug 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL

we zullen toch geduld moeten hebben hoe moeilijk dat ook is...
    als ik jou was zou ik toch maar over een paar dagen een test doen als je nog steeds niet ongesteld bent en als ie nega is toch even naar de huisarts

X

10. Ukkepukkie

2 dagen zou ik nu rustig afwachten hoor!

11. Ukkepukkie

Op NOD (was 28-07) test gedaan van testjezelf.nu 2 dagen later ofzo nog 1. En vanmorgen 1 van sensitest.. Allemaal negatief. Heb totaal geen ongi gevoel. Heb voor dat ik ongi word 9 vd 10 keer eerst beetje bruinverlies, dat heb ik nu ook nog niet. En moet vaker plassen valt me op ;) Maarja het zegt allemaal niks! Afwachten, meer kunnen we niet.

Hoevaak heb jij nu getest? En welk merk? En wanneer wil je weer gaan testen?

Deel Deze Pagina