De titel zegt het al ben van af vandaag al weer 12 jaar moeder. Ja met andere worden mijn zoon is vandaag jarig en word 12 wat een mooie leeftijd. Vanmorgen een zusje dat hem op de stoel zetten zo als op het kdv. Liedjes zingen ze had een hele mooie pop gemaakt gisteren op het kdv voor hem vannacht werd ze wakker en o mama wat een leuke ballonnen welke is voor mij haha. En mijn zoon die het zich lied aan leuren door zijn zusje muts op en zo. Zie je het al voor je een jongen van 12. En dan pakte ze elkaar nog eens lekker beet lekker kusjes geven en knuffelen. Dus buiten het moeder zijn vertederd het me dat broer en zus zo met elkaar om gaan( soms is het net water en vuur haha) maar toch deze momenten dan denk ik. Wat ben ik trots om moeder te zijn van deze twee kanjers. Wat ik met dit topic wil. Ach gewoon vertellen dat mijn zoon jarig is vandaag en dat ik geniet van mijn kinderen dubbel en dwars.
Geweldig toch? Van harte gefeliciteerd met je 12 jarig moederschap , dat er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele jaren bij mogen komen. Over 10 dagen vier ik mijn 16 jarig moederschap........ Wat gaat de tijd vlug (snik) Een hele fijne dag gewenst.
Gefeliciteerd met je zoon! Kreeg tranen in mijn ogen omdat je het zo mooi omschrijft. Mijn dochter is 16 jaar "alleen" geweest en nu komt er een kleintje bij.....veel leeftijdsverschil en ik hoop ook zeker dat ze net zo gek op elkaar zullen zijn als die van jou!!! Kindjes: een supergroot geluk!!!
Van harte gefeliciteerd. Ik snap precies hoe jij je voelt, hier afgelopen zaterdag de 10 de verjaardag van onze oudste gevierd (heel leuk maar als er zoveel hormonen door je lijf gieren ben je bijna alleen maar aan het janken hahaaha). En dan voel je je opeens wel een stuk ouder worden *snik*. Geniet lekker van je twee kanjers en daarvan dat ze ook eens heel erg lief met elkaar om kunnen gaan, er zullen nog genoeg momenten komen waar je ze weer heel graag achter het behang wilt plakken
Gefeliciteerd! Zie het al helemaal voor me hoe grote broer door zijn zusje betutteld werd! Heerlijk! Hier gaat het net zo, zo mooi om te zien!
Van Harte Gefeliciteerd met je zoon Vorig jaar stond ik met een dikke buik mijn zoons 12e verjaardag te vieren. 17 dagen later werd zijn jongste zusje geboren. Wat zijn ze dan al groot hè! 13 jaar geleden was ik een alleenstaande moeder, wie had toen gedacht dat hij nog 4 zusjes en 2 broertjes erbij zou krijgen?
Gefeliciteerd met je zoon De tijd gaat zo snel, hier over 2 maanden de oudste alweer 10. Geniet van je gezinnetje.
Haha ik ben gelukkig niet de enige met tranen in haar ogen. 12 jaar alweer, van harte met je zoon en nog heel veel mooie jaren erbij natuurlijk. Voor mij duurt het jubileum nog even.....