hallo dames, 5 weken geleden ben ik bevallen, sinds gisteren vloei ik niet meer! mag ik al intiem zijn met mijn partner? wat denken jullie? ik neem terug de pil, hoe groot is de kans dat ik opnieuw zwanger word? daarmee bedoel ik, is de pil al veilig?
Ik geloof dat de pil de eerst maand nog niet betrouwbaar is, maar kan me vergissen. Er zijn vast dames hierzo die dat wel weten. En ja hoor, je kan gewoon weer intiem zijn met je man/vriend. Vloeien is voorbij en als jij dr ook klaar voor bent, geen probleem.
Ik heb ook altijd begrepen dat de eerste maand de pil niet betrouwbaar is, maar wellicht kun je dat even lezen in de bijsluiter. Voor de zekerheid zou ik dus ook een condoom gebruiken. Heb je een nieuwe partner of zijn jij en de papa van je kindje weer bij elkaar? Heb je trouwens nog wat gehad aan de tips in je andere topic?
Je kunt toch pas weer starten met de pil op de eerste dag van je menstruatie? Dus die lijkt me nu nog niet veilig...
nee, mijn gyn zei dat ik met mijn pil terug mocht beginnen 2 weken na de bevalling, en ja ik ben nog samen met de papa van mijn kindje!
volgens mij mag het alweer en als je twijfelt zou ik voor de zekerheid ook een condoom gebruiken dan weet je zeker dat het veilig is. mits hij niet scheurt! joyce
Ik heb ook weer sex gehad maar wel met condoom hoor, want ik wil niet meer aan de pil.. vergeet dat ding steeds.. ik wil nu voor de prikpil gaan, maar die mocht ik nog niet halen voordat ik ongesteld ben geweest.. en dat heb ik nog gehad. Ik ben al wel al een week van het vloeien af.. heerlijk is dat hoor... Succes