hai dames Wanneer was mijn eisprong ? Ik had op cd15 eggwhite en steken links Als ik dat invul, verschuift het kruis een dag en word hij dik. Vanmorgen weer een stijging. Heb ik hem dan gister pas gehad ? Het is super handig dat temperaturen, maar soms ook onzeker
Eggwhite en groeipijn man tot 5 dagen voor je eisprong plaatsvinden. Wil je je kaartje (s) van de vorige cyclus/cycli eens plaatsen?
@RoGiJuLi @manaolana willen jullie eens kijken wanneer mijn eisprong was ? Ik ben 1 dag overtijd , maar test (action) is negatief. Donderdag bij fertiliteitskliniek geweest en ze kon zien dat mijn eisprong was geweest en mijn baarmoeder zich klaarmaakte voor een menstruatie of zwangerschap (dat kan ze uiteraard niet zien)
Ik denk dat jouw ei of 2 dagen later was. Je nod is vandaag of morgen. Gezien je lage temp vandaag en je nega testen verwacht ik dat je ongi vandaag/morgen gaat doorbreken helaas
Bedankt! Vind je mijn temp laag? Hij is hetzelfde als gister en heeft na mijn ei deze temp ook wel eens aangetikt en nog ver boven basaal.. had juist beetje hoop Haha naja dan zal ik morgen wel ongi worden. Mijn temp zakt dan tot onder basaal. Thanks !