heb k iets in me lichaam ofzo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kreeft, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    Dit is niet waar, een bevrucht eitje kan zich niet innestelen in het baarmoederslijmvlies alleen als het baarmoederslijm niet dik genoeg is, dan is zeer waarschijnlijk de lf te kort. Als de lf te kort was geweest, zal je dit ook merken tijdens je menstruatie omdat je dan bijna geen slijm verliest. Als de lf was wel lang genoeg is geweest dan kan het bevrucht eitje zich wel innestelen maar er is dan iets fout geweest waardoor het niet genoeg HCG produceerde en dus het alsnog afegdreven wordt samen met het baarmoederslijmvlies dat dan afgestoten wordt. Je moet zo denken: alleen als er echt iets mis is met het eitje dat bevrucht is en zich goed heeft ingenesteld, zal afgestoten worden, anders niet. Dan kan het beter zo vroeg mogelijk afgestoten worden dan wanneer je het nog een paar weken draagt en het daarna mis gaat, dan heb je er veel meer verdriet van, nu moet je dit beschouwen als een gewone ronde waarin je niet zwanger bent geweest. Als je namelijk niet had getest en gewoon gewacht had op je menstruatie dan zat je nu niet in deze onzekerheid.

Meid, 1 advies, test niet meer voor je NOD of op je NOD maar pas als je echt een week overtijd bent. Dit doe ik namelijk zelf ook want anders maak ik mezelf gek :oops:

2. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik kan het alleen maar met bovenstaande berichten heel erg eens zijn. als je naar de ha wilt voor de zekerheid gewoon doen, maar met pas na de nod testen kun je veel narigheid voorkomen!

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo Suus ik heb dat ook gehad met sensitest. Had ook licht posi tijdje geleden en daarna met kruitvat en andere testen nega. Ik vertrouw die goedkope testen van internet niet. Die kun je miss wel voor je nod maar dan kan je alsnog ongi worden. En vroege miskraam wat hier veel gebruikt wordt vind ik wel een groot woord want in feite zit er nog helemaal niks in je buik....Ik zou lekker wachten tot nod en dan testen en gewoon met eigenmerk testen van drogist heb je ook dit soort ellende niet elke keer.

Deel Deze Pagina