Hoi allemaal, Volgens mijn banner (en cyclus) zou ik afgelopen donderdag mijn eisprong hebben gehad. Ik had die dag ook wat last van mijn buik en de dagen er voor lichte strepen op mijn ovulatietest en vruchtbaar slijm. Rond die dagen heb we dan ook geklust . Voor de zekerheid heb ik donderdag en vrijdag nog een ovulatietest gedaan (omdat ik mijn piek had gemist) en deze waren nu echt negatief, er stond alleen een teststreep. Ik ben er dan ook van uitgegaan dat ik een eisprong had gehad, voelde ook wel zo. De dagen erna voelde ik me superfit en had ik verder nergens last van. Sinds maandag heb ik echt veel last van witte/beige afscheiding/vocht die soms ook wat doorzichtig is maar niet plakt. Ook heb ik voor het eerst in mijn leven wat puisten op mijn borst en heb ik sinds maandag af en toe echt opvliegers en rode wangen. Wat ik anders nooit heb. Heb maandagavond (dag voor mogelijke innesteling) ook last van buik gehad. Nu heb ik gister een ovulatietest gedaan omdat ik sinds dinsdag weer wat ongi achtige buikpijn heb en had ik ineens een super positieve test in mijn handen. Na een uur of 6 nog een keer getest en weer super positief. Vind dat wel erg raar aangezien ik vrijdag een negatieve test had en de dagen ervoor een lichte teststreep had. Wat denken jullie? heb ik nu toch een eisprong ook al gaven de testen vorige week iets anders aan? Gek he?! Had ook een ZW test gedaan en die was negatief. Heeft een van jullie dit zo ook eens gehad? groetjes Chantal
Dat is je eisprong, klachtjes wijzen daar ook wel op! Ik zou zeggen klussen! Mijn ovu-testen geven ook altijd een lichte tweede streep! Maar als hij net zo donker of nog donkerder is dan de andere streep dan komt je ei er binnen 24/48 uur aan! Succes!
Bedankt voor je antwoord! Ik had vorige week na die lichte 2e streep 2 dagen lang geen teststreep maar alleen een controlestreep. Volgens de gebruiksaanwzijng is een lichte streep nog geen LH piek en bij geen 2e streep is de test negatief. Een week later wat de test ineens super positief. Ik neem aan dat je geen 2 eisprongen kunt hebben dus ik vond dat een beetje raar. We hebben in ieder geval gisteren geklust dus wat dat betreft
Op zich kan je wel 2 eisprongen hebben, daar komen de 2 eiige tweelingen vandaan, maar idd dan is de vraag of die tegelijk komen of om de beurt, dat weet ik ook niet.... Gewoon flink aan de klus
Gaan we zeker doen.... heb alleen inmiddels zo'n pijn in mijn buik dat het volgens mij echt een enorm ei is Ben benieuwd!