Heb k te vroeg alle kwaaltjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door naadje21, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naadje21

naadje21 Actief lid

19 okt 2012
    154
    0
    0
    Juf
    ROtjeknor
    Hallo dames,

T is me opgevallen dat veel van de meiden pas in een wat later stadium van hun zwangerschap veel kwaaltjes hebben...k ben pas 6 weken zwanger en t lijkt alsof k alles heb, last van mijn rug, hoofdpijn, pijn in onderbuik en lies, vaak moeten plassen, ene moment misselijk, andere momenten vreetbuien..

Is dit normaal, k heb dit echt al sinds t begin van mijn zwangerschap, er komt elke keer wel wat bij:(

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Meid, iedere zwangerschap is anders. Je kunt jezelf niet vergelijken met anderen, dat moet je ook niet willen.

Ik vond het wel prettig kwaaltjes te hebben in het begin. Dan wist ik dat het ( de4e keer dan) goed zat!

Lekker van genieten meid, voor zover dat kan tussen het misselijk zijn!;)

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja dat is veeeeeel te vroeg. Dat kan echt niet hoor :D

;)

4. vogel

vogel Actief lid

23 okt 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    Volledig normaal :)

5. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

ja helaas sook hier vanaf week 5 van alles, kwaaltjes, ziek zijn tot op de dag van vandaag!!!!

ik vondt het behalve het overgeven, ook een fijn teken, omdat ik zekerheid had/voelde dat er wat groeit van binnen.

sterkte hoor
    en luister naar je lichaam

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hier ook nog maar heel kort zwanger en heb echt last van mijn borsten en ben sneller moe en heb het intens koud elke keer.
    Ik vind het niet prettig die gevoelige borsten, maar toch ook weer wel, omdat ik zo wel weet dat er echt iets gebeurd en het wel goed zit (hoop ik dan).

7. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    De eerste paar weken had ik ook veel klachten, dat gaat straks weer over.
    De eerste weken werkt je lijf enorm hard, kijk maar eens naar de ontwikkeling van je kindje, dat gaat bizar snel... Dus jou lijf doet veel...
    Hopelijk trekt het straks weg, en heb je een 'gemakkelijke' zwangerschap

8. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Het is bij iedereen anders. De ene heeft er veel last van en de andere helemaal niet.

9. naadje21

naadje21 Actief lid

19 okt 2012
    154
    0
    0
    Juf
    ROtjeknor
    Dank jullie wel voor alle reacties..ben k heel blij mee! k ben gewoon zo onzeker:) kan gerust zeggen dat k echt een gekkie ben:):)

Heb niet zo lang geleden een mk gehad..en k wist toen niet eens dat k zwanger was, pas bij 7 weken, k mocht er helaas heel kort van genieten:( & ben nu superr superr blij dat k weer zwanger ben, maar ben ook superrr onzeker, word echt gek van mezelf:)

Een heel stmp vb, k plofte net op de bank..normaal zit k heel voorzichtig en net was t met een heel klein sprongetje..nouu k heb uren lopen treuren, waarom heb k niet rustig gezeten, waarom ben k niet voorzichtig..vooral omdat k buikkrampen voelde (die voel k nu al paar weken, ongiekrampjes)

T lucht wel op dingen delen;):)

Deel Deze Pagina