test in het zh was negatief. nu gelukkig gerustgesteld. als ik klachten blijf houden nog even voor de zekerheid een bloedtesje bij de ha. moet iig 29ste naar gyn. daar krijg ik zowiezo een echo.
o mag dat in het weekend naar het ziekenhuis voor een testje?Jij bent zeker van Belgie. Vreemd allemaal he,jouw testje lijkt positief,die van het ziekenhuis negatief,dus enige wat je kan doen is een bloedtest of een echo. Spannend hoor,laat je het ons wel weten?
Heb alleen de beginpost gelezen,maar ik kan je vertellen dat ik zwanger van de jongste ben geworden,ondanks het gebruik van de mirena. Deze zat toen 4 en een half jaar,en ik was hartstikke zwanger. heeft mij er niet van weerhouden om na de zwangerschap weer voor de mirena te kiezen.
hihi,nee woon niet in Belgie. maar had even gebeld om te vragen wat ik het beste kon doen,en toen zei ze dat ik anders wel even mocht komen. ze snapte wel dat ik er gewoon onzeker van werd. vanmorgen weer een testje gedaan,deze was negatief. heb vrijdagavond wel wat bloed gehad en wat rood slijmerige afscheiding. gisteren en vandaag niet meer. ik denk gewoon dat het wel een vmk zou zijn kunnen geweest.
Ik dacht dat de mirena uitgewerkt raakte,dus had afspraak bij HA om nieuwe te plaatsen. Alleen toen ik daar was,werd er gezegd:volgens mij heb je innestelingsbloeding gehad ,want zo te zien ben je zwanger. Eerst bloedtest gedaan en na de uitslag mirena laten verwijderen. En na een kleine 7 maanden een mooi jochie op de wereld gezet
twijfel er ook aan hoor!of het echt wel wat was. gewoon vaag van die test. over een weekje gaat mijn spiraaltje eruit,gelukkig.
nog 1 dagje wachten en dan gelukkig naar de gyn. ik voel me nog steeds misselijk,heb s'avonds zuurbranden,ongiekrampen en drukkend gevoel onder in de rug. heb 10 dagen geleden iets bloed gehad en verder niks meer.(hoeft natuurlijk ook niet met mirena) heb ook een week niet meer getest. ben gewoon benieuwd waardoor het kan komen,normaal nooit last van. mochtafgelopen vrijd wel bloedprikken bij de ha,maar dan kreeg ik vandaag pas de uitslag,dan kan ik beter gewoon tot morgen wachten en kijken hoe de echo is. (de positieve test was echt rose en streep even breedt)zo vaag!! sorry, moest even mijn verhaal weer kwijt. gr
goeiemiddag,ben naar de gyn geweest. op de echo kon hij niks zien,alles zag er goed uit. spiraaltje zat op de goeie plek. heb hem gezegd van mijn ''pos'' test,hij vroeg gelijk of het een test van de kruitvat was.(was van sensitest)hij hoorde de laatste tijd ook vaak vals pos uitslagen van de kr testen. hij heeft mijn spiraaltje eruit gehaald. eens kijken of mijn humeur weer een beetje beter wordt,haha en mischien gaan we straks(over paar maandjes) wel voor nog een kleintje. van mij mag dit topchic wel worden gesloten,maar weet niet hoe dat gaat??