dag dames, ik heb helaas een miskraam gehad vandaag, ik zat in mn 5e week maar het is helaas niet voorbestemd deze zwangerschap! ben er erg emotioneel van geworden en het doet erg pijn (letterlijk en fig) ik heb heel veel pijn in mn baarmoeder, vreselijk.. tlijken net weeen die ik weg moet puffen tging als volgt, ik werd om 9 uur wakker, voelde niet zo'n erge pijn in mn onderbuik, dacht gelukkig gaat het goed vandaag (heb namelijk hiervoor dagen gehad dat ik erg veel pijn had) ik dacht nou zie je, het gaat weer stukken beter met mn zwangerschap! ik had nog eve lekker warm gekleed en wat ontbeten met een mok warme melk met honing, dacht dat dat wat hielp tegen de pijn.. mijn man kwam thuis vd nachtdienst toen ben ik met hem gaan liggen in bed (is mijn gewoonte hihi) na even wat gekletst te hebben zijn we in slaap gevallen.. daarna werd ik wakker en voelde ik zo'n pijn! ik dacht o nee, laat het niet zijn wat ik denk.. ik ben naar het toilet gegaan en voordat ik wilde plassen keek ik zeg maar naar binnen in mn ... je weet wel! en ik zag dat er een klonter bloed naar beneden wilde komen, ik schrok me zo ergggggg! ik dacht neee het is WEER gebeurd ik ben toen gaan plassen en zag niet zoveel bloed hmm ik dacht o misschien is het toch niet wat ik denk, huilend naar mn man gelopen wakker gemaakt van zn slaap en verteld wat ik gezien heb, hij zei ach tis misschien gewoon iets normaal, je bent nog wel zwanger maak je geen zorgen.. nou dus wel heb hele tijd zitten janken later werd hij wakker en moest ik weer naar t toilet om te plassen en toen was het ECHT gebeurd, ik zag nadrukkelijk het vruchtje ik heb mn man geroepen en hij zag het ook! ik kon het wel uithuilen op toilet maar mn man heeft me getroosd.. en nu lig ik in bed met een enorme pijn zowel gevoelens als lichamelijk pff het is niet niks hoor een miskraam, het doet je wel heel erg wat! natuurlijk is dit geen leuke nieuws als je het zelf meemaakt maar hetgeen waarmee ik zit is dat dit mijn 2e miskraam is in korte tijd! ik maak me zorgen wat zou het zijn joh? ik liep al bijna een maand met pijn in onderbuik.. en nu ineens een miskraam? ik ga straks naar de 1e hulp en ik eis meteen geholpen te worden! ik puf de hele tijd, tlijkt wel een bevalling zeg.. maar goed ik zie dat ik een hele lap tekst heb getypt wilde gewoon graag mn hart luchten hier en mn verhaal doen.. ik ga maar afsluiten, ik moet echt rusten anders ga ik me steeds zorgen maken en maar blijven piekeren! hoop dat de pijn gauw vermindert! overigens wens ik alle andere vrouwen die een miskraam hebben gehad heel veel sterkte toe! het komt allemaal wel goed! blijf altijd positief.. mn man steunt me heel erg! gelukkig heb ik wel een hele sterke vertrouwen in God! ik geloof dat alles goed komt met zijn wil.. terwijl ik dit typ heb ik enormeeeee pijn in mn buik pff, het is echt heftig! deze pijn is niet nieuw voor mij, want dit heb ik precies ervaren tijdens mn eerste miskraam groetjes mammieloves
heel veel sterkte meid wat erg is het om op zo'n manier een miskraam te moeten krijgen. hoop dat de zon inderdaad voor je gaat schijnen in de toekomst liefs miram
he meis, ik weet hoe je je voelt, ik zit nog steeds te wachten tot ons kleintje komt, hopelijk nog voor maandag anders wordt het een curretage. Laat je tranen maar goed de loop, heeft mij ook deugd gedaan.
Ik wens je echt heel veel sterkte. Blijf positief denken. Hopelijk wordt je weer gauw zwanger van een gezond kindje..
heel veel sterkte meid en je man ook. Hoop dat je inmiddels lichaamelijk minder last hebt. Ik heb zelf 5 miskramen (geen oorzaak gevonden) gehad voordat ik mijn kleine meid kreeg. Dus geef de moed niet op hoe moeilijk het soms ook is.
He meis, wat naar voor jullie! Die pijn is idd heel naar en vervelend. Heel veel sterkte en toi toi voor de toekomst! Liefs