Heb net 1e echo gehad...

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by manuelenbrenda, Oct 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manuelenbrenda

manuelenbrenda Actief lid

Jun 29, 2006
    108
    0
    0
    Ridderkerk
    Hey dames,

Ben net terug uit het ziekenhuis voor de 1e echo. Dit was een termijn-echo aangezien ik een heel ongregelmatige cycles had.

Op de echo was alleen een vruchtzakje te zien, helaas nog geen vruchtje.. :(

De gyn denkt dat ik nu pas 5 weken zwanger ben en dus zeer laat in de cycles ben zwanger geraakt.

Nu moet ik volgende week woensdag terug voor een tweede echo en dan wil je gyn wel een vruchtje zien.... Laten we het hopen!

Heeft er nog iemand die dit ook heeft meegemaakt?

2. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    Ha Manuelenbrenda

Goh nog niemand die gereageerd heeft..... terwijl die superspannend is voor jullie....
    Hoop dat alles nog goed met je gaat en dat de tijd tot woensdag voorbij vliegt!
    Ik duim voor je!
    Succes!

3. chaya

chaya Bekend lid

Oct 27, 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    hoi wil hier toch even op reageren, maar ik heb 2 weken geleden ook mijn eerste echo gehad en toen konden we ook alleen een vruchtzakje zien, nu een dinsdag gaan we terug en dan maar duimen dat we ons kleintje mogen zien......

tis maar net waarneer je precies in je cyclus je zwanger bent geworden....

4. manuelenbrenda

manuelenbrenda Actief lid

Jun 29, 2006
    108
    0
    0
    Ridderkerk
    Ben vandaag voor de 2e echo geweest.
    Alles was perfect, we zagen het hartje kloppen en volgens de gyn. zag het er goed uit!

Ben heel gerust nu... en ga lekker genieten!

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Hardstikke goed!

Joepieeeeeeeee!

Een juni mamma dus ook? Typ je al bij ons in het gezellige juni mamma topic?

6. nathalie84

Oct 29, 2006
    26
    0
    0
    hoi,

Ik kom zojuist van het ziekenhuis en heb hetzelfde, ook alleen een vruchtzakje.Ook ik moet over 2 weken terug komen zie er heel erg tegen op ben best bang dat er dan ook niks te zien is. Ik las dat bij jou wel een vruchtje is nu :) gefeliciteerd! hoop dat het bij mij ook zo af mag lopen

liefs nathalie

7. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    he brenda

GEFELICITEERD!

Nu lekker genieten!

Share This Page