heb nog eens een vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door haneen, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Nou Baukje, ik wilde precies hetzelfde zeggen.
    Heb ook het gevoel dat hij veel bepaald bij jou en jij geen zeggensschap hebt erin.
    Wie A zegt moet ook B zeggen.
    Jullie beiden weten dat de kans bestaat .....
    Dus of jij zegt Nee of hij doet een regenjas om!

Heel veel sterkte

2. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben het helemaal eens met beepje en bauke! Wat n egoistisch figuur!! Hij heeft gewoon 4 keuzes: zwanger worden, geen sex, regenjasje of wachten tot jij iets geregeld hebt waar jij je prettig bij voelt. Dat zijn nog best veel keuzes ook!
    Maar wel vervelend voor je, niet leuk zo. Vin trouwens elke dag vrijen best veel, maar goed, dat is persoonlijk. Sterkte meid!

3. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Maar jij wilt wel heel graag weer zwanger worden toch?
    Jullie liggen dan niet op een lijn ben ik bang!
    Wanneer is je nod?

4. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi lieve dames,
    Bauke, beepjeen puck, jullie hebben gelijk. K kan idd niet veel zeggen. En eigenlijk zou ik het niet erg vinden om weer zwanger te raken. Maar niet nu. Ik wil nog lekker genieten van mijn twee kleintjes.
    En ik zou jullie nog vertellen dat inmiddels ongi ben geworden. Liefs

5. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Hi Haneen

Ben je een beetje opgelucht dat je ongesteld bent geworden? twee maanden na de bevalling zou ook wel heel snel zijn geweest voor je lichaam (en geest). Ik schrok gewoon een beetje toen ik je verhaal las. Ik sluit me ook helemaal bij Baukje aan. Je bent het waard om met respect te worden behandeld en soms moet je respect en waardering voor jezelf opeisen omdat je het niet automatisch van anderen krijgt. Laat zien wie je bent en wat JIJ wil. Misschien worstel je met je gevoel voor eigenwaarde of ben je nog niet helemaal de oude na al die hormonen en emoties van zwangerschap, bevalling en een kindje erbij hebben,,...Het lijkt me goed om te kijken wat jij wil en hopelijk kun je hierbij iemand vinden die je hierbij echt kan (onder)steunen.
    Kom voor jezelf op want je bent het waard!

Sterkte!

6. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    Bedankt Noa. Ik ga het zeker proberen al weet ik zeker dat het moeilijk is.
    Gr

7. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Nou zeg! Als je man geen condoom wil gebruiken, of niet aan periodieke onthouding wil doen voor mijn part, kan hij verwachten dat er op een gegeven moment een zwangerschap uit voortkomt...Als hij dat niet wil dan moet hij zelf maar maatregelen nemen!
    En je weet toch wel dat hij niet het recht heeft om van jou te eisen dat je gemeenschap met hem hebt? Het is jouw lichaam hoor! Dat je niet graag nee zegt tegen je man begrijp ik wel, maar hij mag wel wat meer respect voor jouw lichamelijke integriteit tonen. Je bent zijn bezit niet! In een goede relatie houden man en vrouw mijns inziens rekening met elkaar wensen en gevoelens. Dat de een af en toe 'zin maakt' of zoiets, prima, maar als jij niet elke dag gemeenschap wil hebben en hij ook nog eens het risico op zwangerschap neemt terwijl hij geen zwangerschap wenst... Pfff... ik hoop voor je dat hij zich dat gaat realiseren!

8. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Succes Haneen!

9. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    Ik denk dat we voorlopig een oplossing hebben gevonden. Minder gemeenschap plus buiten de baarmoeder klaarkomen.
    Bedankt meiden. X

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat hoort zich alsnog risicovol aan.. Snap je man ook echt niet, maar het gevoel wat ik uit je berichten krijg is dat het ook niet zo'n lievertje is.. Veel sterkte.

11. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Uuhh Haneen, de penis komt niet in de baarmoeder....of bedoel je vagina?

Het lijkt alsof je nog niet helemaal voor jezelf opkomt.

12. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Oké. Voor het zingen de kerk is geen manier om zwangerschap te voorkomen he
    Maar fijn dat jullie erover kunnen praten.
    Als je moeite hebt om voor jezelf op te komen en je hebt hier last van zou je naar maatschappelijk werk of huisarts kunnen gaan...het is maar een idee.
    Sterkte meid

13. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    Bedankt dames voor jullie tips ak word ik verdrietiger van. Want dat is idd de waarheid over mijn lieve man! X

Deel Deze Pagina