Wat is een leuke zwangerschapsagenda?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Snootches, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snootches

Snootches Actief lid

18 jun 2013
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai dames!

Mijn beste vriendinnetje heeft pas positief getest en ik zou het leuk vinden om haar een zwangerschapsagenda cadeau te doen. Ik heb zelf niks bijgehouden en vind het achteraf toch best jammer dat ik bepaalde dingen niet meer precies weet. Omdat er zoveel agenda's in omloop zijn zou ik graag jullie mening willen weten.

Ik zoek wel een agenda met een volwassen uitstraling (geen kinderachtige poppetjes en de tekst niet in derde persoon etc.. Dus geen hondjes of "mama was het eerst misselijk op..." "Mama voelde je voor het eerst trappelen op...") iets met bloemetjes en een beetje neutraal met weinig tekst en veel ruimte om zelf je gedachten op te schrijven.

Hoor van jullie!

2. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb zelf het 9 maanden dagboek van Pauline Oud. ziet er aan de buitenkant miss wat truttig uit, maar staan leuke vragen in. en niet dat "mama voelt zich vandaag...' leuke vragen en veel extra informatie

3. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    9 maanden dagboek van Pauline Oud inderdaad. Heel leuk!

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb een zw agenda bij selexyz gekocht voor weinig. Vind hem er mooi uitzien en er is voornamelijk ruimte om zelf te schrijven.

Van why's kan je ook gratis een agenda aanvragen. Deze vind ik persoonlijk ook erg leuk. Ik wist het pas te laat anders had ik deze gebruikt maar ik had toen al te veel in dat andere boek geschreven.

5. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ik heb ook mijn 9 maanden dagboek van Pauline oud!

Ook de gratis agenda van why's maar die gebruik ik niet ik vind hem niet leuk.

6. Femke88

Femke88 Lid

27 nov 2012
    35
    0
    0
    persoonlijk begeleider autistische jongeren
    leiden
    Ook ik heb het dagboek van pauline!
    verder hou ik zelf nog een dagboekje bij, waar ik uitgebreider in kan schrijven!

7. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ik hou de agenda van why's bij.
    Kreeg ik gratis op de 9 mnd beurs en was toen net pril zwanger.

Deel Deze Pagina