Hellup...Miskraam of niet??!!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lydia25, 13 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lydia25

Lydia25 Lid

13 mrt 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik afgelopen vrijdag nacht een miskraam heb gehad. Maar weet het niet zeker..vandaar dat ik hier mijn verhaal doe en hoop op feedback.

Myn menstruatie cyclus klopt niet. Ik ben niet vaak ongesteld, hoogstends 6x per jaar. En dan is dat nog misschien aan de vele kant. Gelukkig ben ik toch de trotse moeder mogen worden van een hele mooie dochter.

Vorige week werd ik ineens weer na 2 maanden ongv ongesteld. Denk dat dat de dinsdag ongv was. Vrijdag middag kreeg ik ineens meer krampen dan normaal. Na een tijd had ik er erg last van en de krampen kwamen en gingen. Het was dus niet een continue kramp. Die avond had ik een verjaardag feestje dus me vriendinnen zeiden dat ik gewoon een paar drankjes moest drinken zodat ik me wat minder bewust zou zijn van de pijn. Zo gezegd zo gedaan, na een paar drankjes te hebben genuttigd heb ik ook niet meer op de pijn gelet. (om eerlijk te zijn was ik redelijk aangeschoten) Rond een uur of half 1 'snachts begon ik een vaag gevoel weer te voelen. Ik ging naar de wc en haalde mijn tampon eruit. Er viel een redelijke lading bloed achter aan en ik voelde ineens een kleine FLOEP als t ware. Ik keek in de wc en zag weefsel liggen. Ik heb er nog aan gevoeld en het leken een beetje op vliezen..!! Ook was het vrij klein denk ongv 3 bij 3 cm..

Nu maandag nacht verlies ik nog steeds bloed..!! Is dat normaal?
    Was het een miskraam? Of toch een zware ongesteldheid??!! (heb nog nooit stolsels ed verloren tijdens mijn menstruatie):(:(:(

Hierbij een foto, hoop dat iemand dat herkent

Bijgevoegde bestanden:

• ik.jpg
      ik.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,5 KB
      Weergaven:
      95
  2. logo

logo Niet meer actief

Ik weet het ook niet. Heb je een test gedaan?

3. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    het ziet er eigenlijk wel een beetje uit als een mk....ik denk ook dat je best een test doet of bloed laat prikken om hcg te bepalen.dan weet je het zeker.niet met een urinetest want die was bij mij nog tijdens mijn mk al negatief,zegt dus niet veel.sterkte!

4. miranda199o

22 mrt 2013
    43
    0
    0
    Mederwerker gehandicaptenzorg
    Hallo,
    Helaas wat jij zie op de foto heb ik vanmddag gehad.
    Ik denk dat t een miskraam is ja.

5. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik verloor tijdens mijn menstruatie ook wel eens dikkere stukken bloed zoals dit,

6. Fieksels

Fieksels Actief lid

24 aug 2012
    153
    0
    16
    Noord Holland
    Mijn miskraam van januari zag er precies hetzelfde uit! :(

Ik zou in ieder geval de vk of gyn nog even bellen dat je nagecheckt wordt dat alles schoon is!

Sterkte!

Deel Deze Pagina