het is weer zover ben 7 weken zwanger en er komen eens wat leuke namen in je op! net als bij de 1e vind mijn man bijna niets mooi en al zijn namen vind ik niet mooi! bij de 1e waren we er met 37 weken zwangerschap eindelijk uit voor een meisje! ze is geboren met 38 weken lekker optijd dus! ik wil dit niet weer! wie heeft er een leuke naam die bij Romee past! zowel voor een jongens als een meisje is welkom!
Gefeliciteerd, geniet ervan! Wellicht kun je je vragen omtrend namen beter kwijt bij de juiste topic hiervoor (helemaal onderin bij "babynamen")
Allereerst gefeliciteerd! Wij hebben allebij een lijstje gemaakt en die na een tijdje naast elkaar gelegd. Wij waren er al heel snel uit gelukkig Maar jullie hebben nog een hele tijd om te denken, en soms moet je eerst de kleine op een echo gezien hebben om een naam te kunnen geven. En na de geboorte heb je ook nog 3dgn
Gefeliciteerd! je hebt nog even de tijd! Wij hebben er eigenlijk ook nog niet echt serieus over nagedacht!
Gefeliciteerd!! Je hebt nog even om een leuke naam te verzinnen. Wij zijn er nog niet mee bezig. Eerst maar de eerste echo afwachten