Hallo meiden! Ik heb vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben kramp en onderrugpijn! Maak me wel wat zorgen eigelijk! Heeft iemand dit ook gehad? Het lijkt net alsof ik ongesteld moet worden! heel vervelend.
Ik heb al sinds de innesteldag krampen en pijn onder in mijn rug. Voel me ook zo opgeblazen, met name tegen de avond. Heb mega opgezette borsten en steeds een honger gevoel maar na een beetje eten is het eerst weer rustig en dan krijg ik juist weer meer krampen.
nou dat heb ik dus precies hetzelfde! moet ook wel 5 x per dag de grote boodschap doen hih veel last van mijn darmpjes! hoever ben jij? Gr.
heb momenteel hele lichte buikkrampen (2 x per dag 5 minuten ofzo) op de innesteldag bloed verloren en nu ook een soort van spierpijn bij me heupen, rugpijn is ook aan de orde, maar heb overal spierpijn, en geen hol uitgevreten.
Nou helaas sinds vandaag juist obstipatie. Balen want ik heb al vaak een slechte stoelgang dus dat wordt nog meer krampen! Vandaag wel mega veel scheten laten. Heb op mijn werk maar gezegd dat ik stamppot heb gehad... Ik heb zaterdag pas mijn NOD dus nog maar heel pril... hopelijk duren die kwaaltjes geen 9 maanden.