Zere (.)(.) al een week of 5, Paar dagen misselijk geweest, Duizelig in de douche, trek in ander soort eten, vaker plassen, vocht uit tepel En niet te vergeten al meer dan een maand overtijd, na wat negatieve testen dit als gevolg (vannacht) wat is jullie menning de onderste is van vannacht. en de bovenste van 31 dec. Iemand ervaring met deze KV test? Kijg hem niet duidelijker op foto, mijn camera is stuk en werk met de webcam Alvast bedankt.!
heeeey.. dit komt mijn heel bekend voor een maand terug was ik 17 dagen overtijd! eerst 2 negatieve testen (kruitvat die je ook heb) en een test daarna licht positief! ik wou 2 dagen wachten voor een overduidelijk positief..ma een dag later bloeden ik als een gek beneden. ma hoe lang ben je gestopt moet de pil?
Haaij ,, ben in totaal 2 jaar aan de pil geweest en dat was 8 jaar terug. Mijn vriend (nu ex) bleek ontvruchtbaar dus heb ik dat ding aa nde kant gegooit en er nooit meer mee begonnen. Ben wel vaker overtijd geweest zelfs een keer een cyclus van 109 dagen en zelfs toen niet positief getest. Ontpillen kan het niet zijn En heb tot vannacht alles negatief getest en nu ineens positief :S
heb je een foto van die positieve!? nu ben ik weer met me 2 ronde bezig.. en tot nu heb ik er een heel positief gevoel over
dat zijn de testen die ik heb gedaan de ondereste is een met een vage streep recht op! .Me camera is stuk dus met cam gemaakt niet al te duidelijke
mss kun je beter proberen die twee voor 5euro volgends mij schijnen die beter te zijn wat ik er van hoor! en dan met ochtendsucces
ik heb de dokter even gebeld, en die zegt dat ik er wel vanuit kan gaan dat het geen valse test is omdat ik ook al zo lang over tijd ben .. Dus gooi er volgende week zelf nog even 1 tegen aan Bedankt in iedere geval
Hij wou overigens zelf ook een test doen maar daar bedank ik voor, de vorige keer heeft me dat 3 keer 15 euro gekost :S. voor zo flut ding