Haai, Het is vandaag dag 13 na IUI. Ik hou op het moment steeds temp bij. Alleen moest ik vanmorgen al om 6 uur plassen. Toen heb ik getempt,.....36.9. Om half 10 was ie 37.0. De afgelopen dagen was ie steeds 37 of 37.1. Ik kon me niet meer beheersen ,heb test gedaan .........grrrrrrrrrrr...negatief natuurlijk. Ik ben benieuwd wanneer de gaan komen. Of zou ik te vroeg getest hebben?
Lieve Minou, Het zou kunnen dat je te vroeg hebt getest hoor... je bent nu eigenlijk nog maar een dag voor je NOD hé... Ik hoop echt dat je duivels wegblijven en je een dezer dagen een positieve test in je handen krijgt! Veel succes! Liefs Kirby
Spannend meid! Er kan nog van alles gebeuren (zoals je zelf ook wel weet ). Ik hoop voor je dat je te vroeg hebt getest en dat de duiveltjes wegblijven! Geen bloed is goed! Liefs Elmo
Minou ik hoop echt dat je te vroeg hebt getest .... idd...zolang je ongi weg blijft maak je nog een goede kans....bij sommige mensen duurt het echt wat langer voordat de positest ook echt positief uitvalt terwijl ze wel degelijk zwanger zijn. Moeilijk, maar toch nog een aantal dagen geduld hebben...succes!
Hey, Mijn temperatuur was alweer gedaald,naar 36.6. Inmiddels ook al wat bruinverlies.... Ben een beetje depri vandaag,heb lang uitgeslapen en lang in bad gelegen.... Ik hoop zo dat 2007 een super vruchtbaar jaar word voor ons allemaal hier.
Shit shit shit meid! Leef ontzettend met je mee! Uitslapen mag, tranen mogen...de teleurstelling is ook groot! Heel veel liefs en een warme knuffel, Elmo
Balen meid, dat het niet gelukt is.. Zorg inderdaad goed voor jezelf , heb je hard nodig. sterkte LIEK.
Lief van jullie meiden, Zit hier met traantjes in mijn oogjes te lezen. Ik moet nu ook eerder weer naar die Shiatsu. Wel ontspannen. Verder Elmo,je hebt gelijk,die pendel zou mooi begin van nieuwe jaar zijn. Ik mag nu nog 2 keer IUI en anders naar Groningen of Zwolle.....voor IVF. Mijn wens naar een beebje wordt ook steeds groter....heel veel in vriendenkring krijgen zomaar een beebje.....
Ach Minou wat jammer! Weet precies hoe je je nu voelt! Het gemis en het verdriet wordt steeds erger he! Ken dat helemaal! En iedereen wordt maar zwanger of krijgt een baby! Vorige week landde er een ooievaar op het dak en ik dacht dat het een voorteken was. Niet dus.... SUCCES MEID! We gaan dus weer gelijk op! Groetjes en sterkte! Mail ze! Je lotgenootje Marjo
Ach Minou wat jammer! Weet precies hoe je je nu voelt! Het gemis en het verdriet wordt steeds erger he! Ken dat helemaal! En iedereen wordt maar zwanger of krijgt een baby! Vorige week landde er een ooievaar op het dak en ik dacht dat het een voorteken was. Niet dus.... SUCCES MEID! We gaan dus weer gelijk op! Groetjes en sterkte! Mail ze! Je lotgenootje Marjo
Haai, Zit nu de hele dag op die rot ongi te wachten. Ra ra nog steeds niet erdoor? Mijn lichaam maakt me zo wel een beetje gek. Dan denk ik,zou het dan toch?En op ander moment denk ik nee heb wel steeds buikpijn en beetje bruinverlies gehad. Snap er niks meer van............
Waarom doe je niet ff een testje meid...bruinverlies hoeft helemaal niet te betekenen dat je ongi gaat worden hoor! Misschien ben je stiekum toch hartstikke zwanger! Wil je geen valse hoop geven....maar het is zo. Liefsssss