Kan het gebeuren dat...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LauraFay, 19 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Ik had een vraag. Ik ben op dit moment 21 dagen overtijd. Nu heb ik dinsdag getest en deze test was negatief. Vanavond wil ik weer even testen.

Maar wat ik bedacht:

Mijn menstruatie is nooit regelmatig geweest. Daarom ben ik al vrij vlot aan de pil gegaan. Ik heb de pil 6 jaar geslikt. Ik ben in Februari gestopt. Ben direct ongesteld geworden. (12 tot 18 febr.) De volgende menstruatie was 21-26 maart. April ben ik dus niet ongesteld geworden.

Zou het kunnen zijn dat mijn cyclus nu erg lang zou zijn. Dat ik dus mijn eisprong erg laat had en dat ik te vroeg was met testen. Ik heb behoorlijk wat zwangerschapssymtomen. Zou dit kunnen zijn, of is dit onzin.

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Zou kunnen...ik zou gewoon nog eens testen. Kan natuurlijk ook ontpillen zijn helaas....
    Suc6 ik duim voor je!

3. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ja het zou volgens mijn wel kunnen
    je kan aan het ontpillen zijn
    ik had de eerste twee maanden ook allerlei symptomen

4. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    het zou kunnen dat je zwanger bent.. maar eerlijk gezegd denk ik eerder dat je aan het ontpillen bent...
    dat kan even duren voordat het hormonenhuishouden weer op orde is.
    jammer genoeg zeggen die zwangerschapssymptomen ook niet altijd wat... soms houdt je lichaam je een beetje voor de gek.
    bij mijn heeft het onpillen nooit plaatsgevonden.
    dus ik kan er verder niet zo veel info over geven.
    bij mij was alles meteen helemaal oke.
    ik hoop dat jij snel duidelijkheid krijgt.. succes.. Groetjes Sammie

5. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Ik test sowieso vanavond nog even weer. Ik denk zelf ook dat het ontpillen is, maar ik hoop het niet natuurlijk. Daarom deze vraag.

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Toen ik met de pil stopte was ik pas na 96 dagen ongesteld en heel veel buikpijn gehad.....
    Moest vd ha nd gynecoloog na de zomervakantie,
    maar tijdens de vakantie werd ik eindelijk ongesteld.
    Ik ben nog nooit zo blij geweest....

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    als je stopt met de pil heb je vaak ook last van verschijnselen die je vaak ook hebt bij een (eventuele) zwangerschap, er zit nooit niks anders op dan af te wachten, en als het (menstruatie - eisprong) te lang duurt, nooit twijfelen gewoon een afspraak maken bij je ha om met hem / haar te overleggen hoe of wat...

hoe dan ook heel veel succes :D

8. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi Laurafay,

Ik zal wel een engelengeduld hebben, ik heb in augustus de laatste prikpil gehad en heb toen pas in februarie mijn eerste ongesteldheid gehad. ik heb dus 6 maanden moeten wachten. Nu ben ik gelukkig regelmatig ongesteld, 28 dagen en ben dus met ronde 3 bezig. Dus bij deze hoop ik dat je zwanger bent, en zo niet, kan je nog ff lekker klussen.

Groetjes

Deel Deze Pagina