Hebben jullie als tiener (of misschien nu nog steeds) ooit wat gebruikt? Bedoel er niks mee! Gewoon uit nieuwsgierigheid! Ikzelf niet! Was een "heilig boontje" Hihi.... Liefs Marjo Edit mod: ook je titel duidelijker gemaakt. Wil je hier wel op letten!
Pfff... zoveel! Hahaha... Ik rook al vanaf mijn 12e. Vanaf mijn 16e mocht ik uit, en kwam de alcohol om de hoek kijken. Ook heb ik vroeger af en toe wiet gerookt.
Ja, je kunt geen meerdere antwoorden geven? Ik heb gerookt en ook wel eens wiet geprobeerd, alcohol gedronken ook, maar altijd in 'verstandige mate'..
Hehe idd daar liep ik ookal tegenop! Maar ik heb gerookt en wiet/hasj gebruikt en alcohol niet heel veel maar wel eens goed dronken geweest
ik rook vanaf mijn 15e ofzo en drink alcohol al vanaf mijn 14e ofzo hahahaah maar niet veel af en toe een glaasje wijn, en met stappen! verder heb ik wel wiet uitgeprobeerd
Alles! drugs al een tijd niet meer, nou ja, wel peuken en borrels. maar geen harddrugs meer. En nu al een tijdje helemaal niks meer, en daar voel ik me goed bij!
@ Lieve meiden....wat waren jullie allemaal ondeugend! Hihi.... @ Ging er niet vanuit dat ik meerdere antwoorden nodig had! Maar jullie kunnen het immers altijd toelichten hier he! Liefs Marjo
nou ik ben eigenlijk ook wel een heilig boontje alleen sigaretten verder niks, toen ik 16 jaar was tot eigenlijk rond de twintig dronk ik bijna altijd gewoon cola ik kan namelijk ook gek doen zonder drank en had er geen behoefte aan, zelfs nog nooit dronken geworden, als ik nu b.v 3 wijntjes op heb en ik merk dat de 4de te veel zal zijn dan stop ik kennissen van vroeger rookte ook wel eens iets anders maar ik heb het nog nooit geprobeerd. wel goed van mij he! ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel mensen het ooit wel gedaan hebben en zoja waarom deed je het? nieuwsgierig zijn of gewoon mee willen doen? groetjes 101
ik heb wiet gebruikt en niet om mee te lopen maar uit nieuwsgierig heid hahhahaha samen met een vriendinnetje