heb troost nodig

Discussie in 'De lounge' gestart door Elida, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Hmm, wonderpillen van de Etos :rolleyes:
    Gewoon gezond eten en foliumzuur slikken is al voldoende hoor.Ik geloof niet zo in die onzin pillen.
    Moet eerlijk zeggen dat ik een beetje medelijden met je vriend kreeg toen ik je relaas las.
    Puur voor jezelf:ga alsjeblieft niet nu al zo gestresst met het zwanger raken om.Het komt wanneer het komt...(uitzonderingen daargelaten) en een kind kun je absoluut niet nemen.M\'n haren gaan recht overeind staan bij dit soort uitspraken...
    En dat je vriend er \'minder mee bezig is\'; is alleen maar logisch, want het gebeurt nou eenmaal niet in zijn lichaam!
    Je moet het hem gewoon spelenderwijs beetje bij beetje uitleggen.;)
    Mijn vriend dacht ook dat je de hele maand door zwanger kon raken, maar ik ben absoluut niet boos geworden.Probeer gewoon zo 2 a 3keer in de week gemeenschap te hebben en ga pas nadenken over klinische zaken zoals temepraturen als het na een maand of 9 nog niet gelukt mocht zijn.
    Maar tot die tijd:ENJOY!

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland

3. Elida

Elida Lid

10 okt 2007
    45
    0
    0
    amsterdam
    ben erg blij om te lezen dat ik niet de enige ben die het normaal vind om tijdens ee etentje erover te praten of je er voor gaat of niet,

ik wou dat mijn vriendje ook meer interrese in zal tonen de komende tijden,
    ik ben zo boos geworden op hem, ik denk dat hij nu wel echt zich wat meer in gaat verdiepen, tenminste dat hoop ik nog altijd.

ben erg blij voor je dat je vriend er zo mee is omgegaan, ik hoop dat de mijne na de schrik en de ruzie bij trekt en ook er anders mee omgaat.

dank je wel

4. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    omdat jij boos bent geworden zal hij er zich wel meer in verdiepen?

misschien ben jij die gene die er ook wel een beetje naast zit met meteen de manier waarop je ermee omgaat of wilt gaan?

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Haha, doet jouw vriend het dan niet op commando?
    Tsss, dan doe je het toch verkeerd hoor! ;)

6. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Mannen zijn mannen....
    Hij draait wel bij hoor!
    Die van mij was ook zo en we hebben nu een prachtige dochter.
    Wij gaan daar toch heel anders mee om en hebben een heel andere kijk op dit soort dingen.
    Maak je niet druk,vrij spontaan en dan komt alles goed!
    Dikke knuffel ;)

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Meestal vinden mannen het niet leuk als je er zo mee bezig bent, je had dus idd beter niet kunnen zeggen van vruchtbare dagen enzo.
    En beter het eerst een tijdje gewoon te proberen, wie weet ben je wel zo zwanger.
    Verder moet je gewoon een beetje slim zijn.
    Bijvoorbeeld om je vriend/man te verleiden op jou vruchtbare dagen (evt ovu test doen) en het dan niet te melden, want dan voelt hij zich weer verplicht. En als je dan na de daad nog even blijft liggen is dat helemaal goed, dan zeg je tegen je vriend-man ga jij maar vast douchen dan ga ik straks, en ga je met je billen op een kussen liggen zodat het er niet zo snel uitloopt.
    SUCCES. :thumup:

8. hai!
    heb een beetje meegelezen. en ik snap aan de ene kant jouw vriend ook wel hoor. ik vind het niet verkeerd of raar om tijdens een etentje over een evt zwangerschap te gaan praten, maar ik denk wel dat als dat het gene is wat je relatie beheerst (zwanger raken) dat er toch iets niet helemaal goed zit. wij lopen zelf bij een gyneacoloog voor vruchtbaarheidsbehandeling, en ik ben daar ook meer mee bezig als mijn man, maar hij is ook anders als mij, gelukkig maar. relativeren is ook belangrijk! en daarnsaast samen genoeg leuke/fijne dingen doen. ook seks hebben als je niet vruchtbaar ben. same genieten van de dingen die je wél hebt!
    je verteld ook dat je hoopt dat hij zich er wat meer mee bezig gaat houden. meis, misschien doet hij dat wel, maar op een andere manier als jij, en dat is dan niet gelijk verkeerd, maar gewoon anders. misschien 'hoopt' hij ook wel dingen van jou, maar ik denk dat je met verwachtingen van elkaar niet verder komt! vertel hem wat je nodig hebt, vraag wat hij nodig heb. deel je gevoel, maar probeer dat op zo'n manier te doen dat het voor hem niet te benauwend wordt. sterkte!

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Meid, misschien moet jij ook een beetje bijtrekken en er anders mee omgaan. ;)

Ik begrijp echt wel dat je graag een kindje wilt (believe me!), maar misschien moet je een beetje relaxen voor je meteen een 'plan' op wilt stellen en op je vruchtbare dagen gaat letten.

Ik zeg het echt niet om je neer te halen, maar ik weet uit ervaring dat het gewoon niet goed is voor je relatie als je er van de 1e dag al zo'n 'druk' op gaat zetten.

Natuurlijk mag hij zich ook wel een beetje inlezen en voorbereiden, maarja het mannelijk ego he. :rolleyes:
    De mijne wou liever ook niet weten wanneer mijn vruchtbare dagen waren, dan lukte het allemaal niet zo goed. :)
    Ik vind het wel een goed plan om eerst een tijd gewoon spontaan te vrijen, dat is ook het leukste, en das toch ook wel belangrijk! ;)

Dus ik zeg; allebei wat water bij de wijn doen! ;)

Veel succes met zwanger worden, en ik hoop dat je de tekst niet verkeerd opvat! :oops: ;)

10. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik denk dat doordat hij met je wil vrijen en jij geen pil slikt je het al samen doet. Je kan immers zwanger raken toch?
    Waar ik benieuwd naar was; je bent al een tijd gestopt met de pil, deden jullie het tot nu altijd met condooms dan?
    Verder heb je al veel advies gehad en ik sluit me bij de meesten aan. Enne. dat jullie volgende jaar een kind willen is beetje gek gezegd en je moet binnen 5 mnd zwanger raken....is toch veel romantischer als je er besluit voor te gaan en dat iedere vrijpartij kan resulteren in een kindje; dat is superspannend!

Maar meid veel succes en ik duim voor je dat het snel raak mag zijn!

xxxx

11. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    hihihihi, nou sorry hoor, maar dit kán toch niet?!

Wat ben jij een enorme eikel zeg! Je weet nieteens hoe lang mijn eitje leeft!

Volgens mij ben je een beetje te perfectionistisch hoor. NU moet het, want nu ben ik vruchtbaar! En NEE, we gaan niet over koetjes en kalfjes praten! Alleen over baby's...

Kom op zeg... Nee, sorry, ik kan je helaas niet troosten dus...

12. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen

da's een beetje hard, maar wel precies wat ook ik dacht
    geef jezelf toch eens de kans om gewoon op een spontane manier zwanger te raken
    en je wilde het alleen over een baby hebben?
    hij vond de toekomst in het algemeen heel belangrijk, wat ook zo is als je besluit om voor een kind verantwoordelijk te gaan worden

ik zou net blij zijn geweest dat m'n vriend het belangrijk vind om over de toekomst te praten, betekend dat hij er wel mee bezig is hoe het vanaf nu verder moet en hoe hij ermee kan voor zorgen dat het een stabiele omgeving wordt voor het kleintje

en je werd boos omdat je maar 1 dag vruchtbaar bent op een maand? nou volgens mij was het een paar dagen en ookal ben je niet in je vruchtbare periode dan bestaat de kans ook nog dat je zwanger wordt ..

anders zou het handig zijn toch, geen pil hoeven nemen gewoon 1 dag in de maand niet klussen
    dan zou er een pil bestaan die ja maar een paar dagen moet slikken en niet de hele maand

als iemand zo zou praten tegen mij over een kind dan zou ook ik me gedwongen voelen en dan hoeft het idd niet meer
    je bent gestopt met de pil, laat de natuur z'n werk doen

Deel Deze Pagina